GrønnNellik68 Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Har skjønt at det går an å ha flere profiler på badoo. Hvordan gå frem?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, Bente1234 skrev: Har skjønt at det går an å ha flere profiler på badoo. Hvordan gå frem? Hvorfor i alle dager ønsker du å ha to profiler der?? Anonymkode: 544e3...d7a
GrønnNellik68 Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2020 Er det noe verre at jeg gjør det enn andre? Lurte bare på hvordan folk får til det der og hva er hensikten ?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, Bente1234 skrev: Er det noe verre at jeg gjør det enn andre? Lurte bare på hvordan folk får til det der og hva er hensikten ? Mitt spørsmål handlet ikke om deg, men hvorfor man skal ha flere profiler på samme datingside... Holder det ikke med en? Anonymkode: 544e3...d7a
GrønnNellik68 Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2020 Gjør tydeligvis ikke det. Men hvis du ikke vil eller kan svare på spørsmålet mitt så trenger du strengt tatt ikke svare. Sporer bare av tråden som regel.
Tylerkingdurden Skrevet 24. februar 2020 #6 Skrevet 24. februar 2020 12 minutter siden, Bente1234 said: Har skjønt at det går an å ha flere profiler på badoo. Hvordan gå frem? 1. Registrer første bruker på Badoo 2. Logg ut og registrer konto nr 2 på Badoo. 3. Du har nå 2 brukerkontoer på Badoo
GrønnNellik68 Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, Tylerkingdurden skrev: 1. Registrer første bruker på Badoo 2. Logg ut og registrer konto nr 2 på Badoo. 3. Du har nå 2 brukerkontoer på Badoo Tusen takk. Så enkelt ja
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #8 Skrevet 24. februar 2020 Du må vel bare bruke 2 ulike emailadresser på de 2 kontoene, eventuelt emailadresse på den ene kontoen og telefonnummeret på den andre. Kan jeg spørre hva hensikten er, bare av nysgjerrighet? 1 konto for sex og 1 for å finne kjæreste? Anonymkode: c99cb...aaf
GrønnNellik68 Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må vel bare bruke 2 ulike emailadresser på de 2 kontoene, eventuelt emailadresse på den ene kontoen og telefonnummeret på den andre. Kan jeg spørre hva hensikten er, bare av nysgjerrighet? 1 konto for sex og 1 for å finne kjæreste? Anonymkode: c99cb...aaf Egentlig lyst til å hevne meg på en 😂😂. Som har lurt meg med to kontoer med to forskjellige posisjoner den ene i nærheten av meg og har sagt hele tiden han vil møte meg igjen og ønsker «svært» gjerne å fortsette kontakten. Men in real er han her og ønsker ikke kontakt er bare sint
GrønnNellik68 Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #10 Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, Bente1234 skrev: Egentlig lyst til å hevne meg på en 😂😂. Som har lurt meg med to kontoer med to forskjellige posisjoner den ene i nærheten av meg og har sagt hele tiden han vil møte meg igjen og ønsker «svært» gjerne å fortsette kontakten. Men in real er han her og ønsker ikke kontakt er bare sint Jeg har forøvrig blokkert han da.. han har fått 4 sjanser til å si at nei dette funker ikke la oss gå videre men nei ... gode unskyldninger, ønsker meg virkelig alt godt... men ønsker svært gjerne og fortsette kontakten og møtes og prate å drikke kaffe. Eier null respekt for meg er realiteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå