Gå til innhold

Strongbody resultater

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du hoppet over den som skal mistenkeliggjøre meg. Jeg sa jeg syns PT var bortkastet, der noen andre mente strongbody var bortkastet. Men jeg får ikke lov å mene dette. Hvorfor? Min tidligere PT har drevet med fitness og jobber heltid med trening. Men koster fletta per time. Og det mente andre i tråden var bedre. Jeg syns ikke det. Og da «fronter» jeg strongbody. Seriøst? 

Anonymkode: d5f7c...dba

4700kr for kostplan og treningsplan. Med oppfølging i 4 uker er jo ikke rimelig.

4700kr tilsvarer 4 pt timer, som du kan dele over 4 uker. 1 pr uke.

Anonymkode: 43f66...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Pierre Gynt skrev:

Du skrev også at "alle" angriper deg, enda det bare var én som lurte på om du jobba for Strongbody, så du var generelt rask til å innta offerrollen. Men samma det, bra for deg at du fornøyd, men Strongbody er ikke akkurat billig, og jeg skal love deg at det finnes online PT-er som dyktige og billigere enn dem. Poenget er vel strengt tatt at det er bedre å bruke pengene på oppfølging over tid enn én som holder vannflaska di mens du trener. Men begge deler kalles fortsatt PT.

Ikke at alle angrep meg, men de som... «du har da valgt feil PT» var liksom løsningen på alt. I stedet for å anerkjenne at dette var rett for meg. Ingen klarer å glede seg på andres vegne her inne. Og alle skal takkes ned på.

Oppfølgingen til strongbody er ikke så dyr altså. De første ukene er dyre. For meg var det verdt det. Jeg er enig i at det er oppfølgingen og vedlikehold som er viktigst. Det var lett å gå ned, lett å bli motivert av resultater, så fremover virker det for meg lett å holde fokus. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4700kr for kostplan og treningsplan. Med oppfølging i 4 uker er jo ikke rimelig.

4700kr tilsvarer 4 pt timer, som du kan dele over 4 uker. 1 pr uke.

Anonymkode: 43f66...d4c

Ja. Og PT tar en ekstra time for å lage et opplegg til deg. Og matplan. De gjør jo ikke det gratis. Så du får et skreddersydd opplegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt om folk som har hatt gode resultater der. Sett det med egne øyne også. Men nå hopper vel folk på meg her også... 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Ja. Og PT tar en ekstra time for å lage et opplegg til deg. Og matplan. De gjør jo ikke det gratis. Så du får et skreddersydd opplegg. 

Det er feil. I alle fall gjør ikke PTene på Fresh Fitness det. Ikke koster PT mer enn 1000 kr per time heller. Kanskje noen gjør det, men de må da være i mindretall. Jeg betalte 850 for startpakke før jul, der fikk jeg 1 x 50 min og 2 x 25 min. Etter startpakka har jeg tatt en time til, og da er det standardpris. Betaler 610 kr for 1 PT-time på 50 min. Og det er en enkelttime. Ikke timepris når man kjøper pakke, pakke med flere timer er enda billigere. Mener å huske PTen på senteret der jeg trener tar 5500 for 10 50-minutters PT-timer.

Anonymkode: 0cfb9...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik jeg har skjønt det så fungerer planene deres ganske bra om du følger de - problemet er at over lengre tid er planene umulige å opprettholde. Og da er det jo som å kaste pengene ut vinduet. 

Anonymkode: 200c6...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om "Strongbody" så googlet det nå. Seriøst.. er det noen der ute som gidder å betale så mye penger for at noen skal lage en trenings- og matplan?

De som er helt grønne på trening og kosthold, kan jo bare spørre noen som har litt peiling eller google seg til det.

Anonymkode: 34ea4...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...