AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Del Skrevet 24. februar 2020 Fikk dere som har prøvd Strongbody de resultatene dere håpet på? Er dere fornøyde. Var det verdt 4700 kroner? Anonymkode: d9f9f...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Del Skrevet 24. februar 2020 Nei, ikke vært det . Å prøvde å få igjen penger fra en tjeneste jeg hadde bestill av de men ikke benyttet, det ville de ikke.. Anonymkode: 9853c...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Del Skrevet 24. februar 2020 Takk for svar, synes det er veldig stiv pris så vil være sikker på verdien eventuelt. Lett å bli litt påvirket av markedsføringen deres. Anonymkode: d9f9f...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #4 Del Skrevet 25. februar 2020 Ville heller brukt de pengene på PT-timer. Anonymkode: 0cfb9...4f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #5 Del Skrevet 25. februar 2020 Ja! Jeg har aldri fått bedre resultater. Og PT timer syns jeg er bortkastet. Anonymkode: d5f7c...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #6 Del Skrevet 25. februar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ville heller brukt de pengene på PT-timer. Anonymkode: 0cfb9...4f8 Enig. Anonymkode: e773e...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #7 Del Skrevet 25. februar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk dere som har prøvd Strongbody de resultatene dere håpet på? Er dere fornøyde. Var det verdt 4700 kroner? Anonymkode: d9f9f...a38 Hva er du ute etter? Du kan kjøpe en matplan for mindre penger. En pt med høy kompetanse der du har timer er en bedre investering. Anonymkode: 43f66...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #8 Del Skrevet 25. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja! Jeg har aldri fått bedre resultater. Og PT timer syns jeg er bortkastet. Anonymkode: d5f7c...dba Da har du valgt feil PT. Men ja, de fleste pt i dag har lav kompetanse. Er utrolig mange nyutdannet, de lærer også at salg er det viktigste av PT-yrket. Skal du velge en PT så må du sjekke bakgrunnen til personen, den bør innholde styrkeløft/body-building eller annet av prestasjon. Anonymkode: 43f66...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #9 Del Skrevet 25. februar 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har du valgt feil PT. Men ja, de fleste pt i dag har lav kompetanse. Er utrolig mange nyutdannet, de lærer også at salg er det viktigste av PT-yrket. Skal du velge en PT så må du sjekke bakgrunnen til personen, den bør innholde styrkeløft/body-building eller annet av prestasjon. Anonymkode: 43f66...d4c Nei. Absolutt ikke hatt feil PT. Er god venn med flere dyktige. Men det er mye penger PR time, og de lager sykt dårlige og ensidige kostplaner. Så jeg syns fortsatt strongbody er bra. Har aldri fått så bra resultater. Gode matplaner, jevn nedgang (nå stabilisering) og veldig gode treningsprogrammer. Har lært sykt mye også. Gått ned over 16 kg, midjen er mest markert og jeg har synlige muskler over hele kroppen. Mat er viktigst, og jeg har utelukkende hatt matplan man kan leve med. Helt normal mat! Anonymkode: d5f7c...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 25. februar 2020 #10 Del Skrevet 25. februar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Absolutt ikke hatt feil PT. Er god venn med flere dyktige. Men det er mye penger PR time, og de lager sykt dårlige og ensidige kostplaner. Anonymkode: d5f7c...dba De er dyktige, men lager altså sykt dårlige, ensidige kostplaner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #11 Del Skrevet 25. februar 2020 Jeg var heller ikke fornøyd med min stronbody plan. Treningsoppsette var greit, men matplanen var bare rot. Altformye å velge i. Da kunne jeg likesågodt funnet en random kostholdsplan på nett. Anonymkode: f6533...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #12 Del Skrevet 25. februar 2020 9 minutter siden, Pierre Gynt said: De er dyktige, men lager altså sykt dårlige, ensidige kostplaner? Ikke meg du siterer, men PT-er er vel gjerne dyktige på trening som strengt tatt de lærer på kurset/studiet de tar. Matplaner og ernæring er vel ikke akkurat en stor del av dette kompakte kurset. Anonymkode: ac0f5...126 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #13 Del Skrevet 25. februar 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Absolutt ikke hatt feil PT. Er god venn med flere dyktige. Men det er mye penger PR time, og de lager sykt dårlige og ensidige kostplaner. Så jeg syns fortsatt strongbody er bra. Har aldri fått så bra resultater. Gode matplaner, jevn nedgang (nå stabilisering) og veldig gode treningsprogrammer. Har lært sykt mye også. Gått ned over 16 kg, midjen er mest markert og jeg har synlige muskler over hele kroppen. Mat er viktigst, og jeg har utelukkende hatt matplan man kan leve med. Helt normal mat! Anonymkode: d5f7c...dba Jo, du har jo hatt feil PT om du ikke hat fått resultater eller riktig veiledning. Mistenkelig at du fronter strongbody også, er kanskje en grunn til det... Anonymkode: 43f66...d4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 25. februar 2020 #14 Del Skrevet 25. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg du siterer, men PT-er er vel gjerne dyktige på trening som strengt tatt de lærer på kurset/studiet de tar. Matplaner og ernæring er vel ikke akkurat en stor del av dette kompakte kurset. Anonymkode: ac0f5...126 Poenget er at riktige PTer har tilstrekkelig med kompetanse innen ernæring også. Man kan ikke først si at man har valgt en dyktig PT, for så å si at vedkommende lager elendig kostplan. Strongbody følger helt normale retningslinjer innen kostråd. Du trenger ikke å kunne spesielt mye om ernæring for å sette opp en kostplan som holder seg innenfor en viss kalorimengde. Hvis det var en merkbar forbedring fra de PTene vedkommende hadde valgt, så er det grunn til at hun ikke har valgt spesielt gode PTer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #15 Del Skrevet 25. februar 2020 21 minutter siden, Pierre Gynt skrev: De er dyktige, men lager altså sykt dårlige, ensidige kostplaner? Gode på trening. Veldig gode. Men de spiser ensidig. Og av de PT jeg har betalt for har jeg fått matplan uten variasjon. Det fikser ikke jeg i lengden. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, du har jo hatt feil PT om du ikke hat fått resultater eller riktig veiledning. Mistenkelig at du fronter strongbody også, er kanskje en grunn til det... Anonymkode: 43f66...d4c Jeg jobber ikke der nei. For et elendig forsøk på å stilne meg. Får jeg ikke lov å være fornøyd? For meg var dette perfekt. Om det passer deg eller ikke, må du finne ut av selv. Jeg svarer på tråden jeg. Har hatt en fabelaktig PT som har lært meg sykt mye på teknikk og vi trener SAMMEN nå. Men hen kunne ikke gi meg samme resultater som jeg har nå. Maten og programmet har gitt meg motivasjon da, og det kam hende jeg ikke var motivert nok før. Men jeg er fornøyd! Anonymkode: d5f7c...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #16 Del Skrevet 25. februar 2020 3 minutter siden, Pierre Gynt skrev: Poenget er at riktige PTer har tilstrekkelig med kompetanse innen ernæring også. Man kan ikke først si at man har valgt en dyktig PT, for så å si at vedkommende lager elendig kostplan. Strongbody følger helt normale retningslinjer innen kostråd. Du trenger ikke å kunne spesielt mye om ernæring for å sette opp en kostplan som holder seg innenfor en viss kalorimengde. Hvis det var en merkbar forbedring fra de PTene vedkommende hadde valgt, så er det grunn til at hun ikke har valgt spesielt gode PTer. Jo, men det blir ofte så fryktelig ensformig. Og da faller jeg av lasset. generelt til alle som angriper meg; hvorfor får jeg ikke være fornøyd med strongbody? Uten at dere må rakke ned på meg, hvem jeg har hatt som PT osv? Hvorfor? Anonymkode: d5f7c...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 25. februar 2020 #17 Del Skrevet 25. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo, men det blir ofte så fryktelig ensformig. Og da faller jeg av lasset. generelt til alle som angriper meg; hvorfor får jeg ikke være fornøyd med strongbody? Uten at dere må rakke ned på meg, hvem jeg har hatt som PT osv? Hvorfor? Anonymkode: d5f7c...dba Du: PT er bortkasta penger. Strongbody er mye bedre Ab: Da har du valgt feil PT Du: Nei, de er dyktige, men de lager elendige kostplaner Jeg: Hvis de lager elendige kostplaner, så er de ikke dyktige Du: Dere angriper meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #18 Del Skrevet 25. februar 2020 3 minutter siden, Pierre Gynt skrev: Du: PT er bortkasta penger. Strongbody er mye bedre Ab: Da har du valgt feil PT Du: Nei, de er dyktige, men de lager elendige kostplaner Jeg: Hvis de lager elendige kostplaner, så er de ikke dyktige Du: Dere angriper meg. Du hoppet over den som skal mistenkeliggjøre meg. Jeg sa jeg syns PT var bortkastet, der noen andre mente strongbody var bortkastet. Men jeg får ikke lov å mene dette. Hvorfor? Min tidligere PT har drevet med fitness og jobber heltid med trening. Men koster fletta per time. Og det mente andre i tråden var bedre. Jeg syns ikke det. Og da «fronter» jeg strongbody. Seriøst? Anonymkode: d5f7c...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #19 Del Skrevet 25. februar 2020 16 minutter siden, Pierre Gynt skrev: Poenget er at riktige PTer har tilstrekkelig med kompetanse innen ernæring også. Man kan ikke først si at man har valgt en dyktig PT, for så å si at vedkommende lager elendig kostplan. Strongbody følger helt normale retningslinjer innen kostråd. Du trenger ikke å kunne spesielt mye om ernæring for å sette opp en kostplan som holder seg innenfor en viss kalorimengde. Hvis det var en merkbar forbedring fra de PTene vedkommende hadde valgt, så er det grunn til at hun ikke har valgt spesielt gode PTer. Helt enig. Når det kommer til kosthold så er jo det enkelt, du finner nok info på internett til å forstå det selv. Karbo, proteinkilde og fett. For eks 30g karbo, 40g prot og 10g fett. Du må selv finne på "rettene", bare pass på riktig innhold. Du kan fint lage deg en slik "plan" selv. For min egen del så spiser jeg veldig enkelt, som for eks potet/fisk/grønnsaker. I riktig mengde, da jeg kun er opptatt av riktig næring så jeg føler jeg bra. Selv ligger jeg på ca 120-130g karbo daglig, da jeg føler meg best på dette. Ca 1,5-2g proteiner pr kg, samt fett fra nøtter/smør/olivenolje/animalsk fett/fett fra egg-meieri. Jeg trener fullkropp 3 ganger i uken, å gjort dette i mange år. Splitting har jeg aldri likt. Anonymkode: 43f66...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 25. februar 2020 #20 Del Skrevet 25. februar 2020 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du hoppet over den som skal mistenkeliggjøre meg. Jeg sa jeg syns PT var bortkastet, der noen andre mente strongbody var bortkastet. Men jeg får ikke lov å mene dette. Hvorfor? Min tidligere PT har drevet med fitness og jobber heltid med trening. Men koster fletta per time. Og det mente andre i tråden var bedre. Jeg syns ikke det. Og da «fronter» jeg strongbody. Seriøst? Anonymkode: d5f7c...dba Du skrev også at "alle" angriper deg, enda det bare var én som lurte på om du jobba for Strongbody, så du var generelt rask til å innta offerrollen. Men samma det, bra for deg at du fornøyd, men Strongbody er ikke akkurat billig, og jeg skal love deg at det finnes online PT-er som dyktige og billigere enn dem. Poenget er vel strengt tatt at det er bedre å bruke pengene på oppfølging over tid enn en som holder vannflaska di mens du trener. Men begge deler kalles fortsatt PT. Endret 25. februar 2020 av Pierre Gynt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå