Gjest vil ha liten spire Skrevet 10. juni 2005 #1 Skrevet 10. juni 2005 ... for at sædcellene kan overleve fra søndag kveld og befrukte et egg som løsner torsdag morgen? :-? Mannen har vært borte på buisness-reise og kommer ikke hjem før i kveld. Sist vi hadde sex var alstå søndag kveld. I går morges, torsdag, hadde jeg 100% sikkert eggløsning. (El-slim med blod i og smerter) Men det er jo 3,5 døgn senere. Er så lei meg. :cry: Finnes det likevel et bittelite håp?
Mrs. K Skrevet 10. juni 2005 #2 Skrevet 10. juni 2005 Rumpetrollene kan overleve i kvinnen i opp til 5 døgn. Lykke til! Hilsen Trille
Gjest vil ha liten spire Skrevet 10. juni 2005 #3 Skrevet 10. juni 2005 Rumpetrollene kan overleve i kvinnen i opp til 5 døgn. Lykke til! Hilsen Trille :kysse: Trengte å høre omtrent noe sånt nå. Da finnes det håp i hengende snøre...
Mrs. K Skrevet 10. juni 2005 #4 Skrevet 10. juni 2005 Jeg har lest at de sædcellene som overlever lengst lager jenter... Hilsen Trille
Gjest vil ha liten spire Skrevet 10. juni 2005 #5 Skrevet 10. juni 2005 Jeg har lest at de sædcellene som overlever lengst lager jenter... Hilsen Trille :-) Pussig at du skulle si det, for jeg tenkte på akkurat det i dag. Vil så gjerne ha ei lita jente! Kanskje litt for optimistisk å tenke sånn... :-?
Gjest Wasabi Skrevet 11. juni 2005 #6 Skrevet 11. juni 2005 Lykke til! Jeg har også en mann som er mye på borte, ikke lett å tilpasse med EL alltid nei!
Imax Skrevet 12. juni 2005 #7 Skrevet 12. juni 2005 Det er mulig! Men husk at det er bare 1/3 sjanse å bli gravid når sædceller møter friskt egg. Uansett, det er bare å vente og se! Hvis det ikke funker denne gangen, får dere prøve igjen neste måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå