Gå til innhold

Hva skyldes enkeltes behov for å gråte i tide og utide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skyldes enkeltes behov for å grine og gråte i tide og utide? Forstår det virkelig ikke. Har ikke grått siden jeg falt av sykkelen som 10 åring.

Anonymkode: 3963e...d7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følelser.

Anonymkode: 7c064...cb6

• Liker 16
Skrevet

For meg er det hormonelt. 

Anonymkode: 1f745...83b

Skrevet

Noen har lettere for å le enn andre også, uten at det er noe galt i det. Folk er forskjellig, og takk og lov for det.

• Liker 13
Skrevet

Null kontroll. Jeg gråter som en tulling.  Men men. 

Anonymkode: c3cce...b29

• Liker 2
Skrevet

Jeg klarer ikke å holde igjen hvis jeg blir veldig lei meg, altfor sliten, pottesur eller veldig hormonell.

Skrevet

Angstanfall?

Anonymkode: 95970...134

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skyldes enkeltes behov for å grine og gråte i tide og utide? Forstår det virkelig ikke. Har ikke grått siden jeg falt av sykkelen som 10 åring.

Enig. Det er en enerverende uting rett og slett.

Anonymkode: b966e...896

• Liker 2
Skrevet

Det bare flommer over av følelser. Emosjonell er jeg visst blitt. Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne kontrollere det!

Anonymkode: bc095...f37

Skrevet

Ble mye mer lettrørt etter at jeg fikk barn. Nå er det enkelte sanger og settinger som får meg til å gråte, en sjelden gang når jeg er lei meg. Det er jo gjerne ikke noe man styrer, og ikke noe galt i det. Brukes det for å manipulere er jeg enig i at det er slitsomt.

Anonymkode: f7d40...f56

Skrevet

Følelser.

Jeg gråter når jeg blir sint, lei, rørt, glad etc. de aller fleste følelser ender med tårer. Det har blitt noe bedre etter jeg sluttet på p-piller, så er nok noe avhengig av hormoner. Men sikkert også noe avhengig av hvor følelsesmessig man er som person.

Anonymkode: b72c0...53f

Skrevet

Enig, det er sykt kleint. Opplever det som at endel bruker det for å få oppmerksomhet. 

Anonymkode: 56949...605

• Liker 3
Skrevet

Kanskje en kombinasjon av en tilværelse en ikke er helt komfortabel med og at en genetisk og/eller gjennom erfaring er tilvennt gråting og andres medfølelse som kilde til beskyttelse. 

Skrevet

Jeg gråter når jeg er frustrert/sint/ oppgitt, og jeg hater å få oppmerksomhet rundt dette for da blir jeg bare mer frustrert. Det er ikke noen form for manipulering eller oppmerksomhetsbehov, mer bare en reaksjon.

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, det er sykt kleint. Opplever det som at endel bruker det for å få oppmerksomhet. 

Enig, evt prøver de å manipulere.

Anonymkode: b91cc...ecd

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du aner ikke hvor mye jeg skulle ønske jeg ikke begynte å gråte av alt. Det er flaut. Sitte et sted offentlig, scroller på facebook, kommer over en video, meme ol. og tårene spruter. Sitter på kino, og tårene faller fritt, tårer fører og til en nese som oversvømmes, ja helt nydelig å sitte å gråte offentlig 👌🏻😐 Det er ikke noe jeg skulle ønske at skjedde, men som skjer.

Så jeg kan love at ikke alle som gråter lett gjør det for å manipulere. Jeg synes det er flaut, og prøver alle knepene jeg kan for å ikke la tårene falle. 

Anonymkode: b72c0...53f

• Liker 5
Skrevet

Jeg griner når jeg er hormonell, sliten, sulten og deppa og alt bare blir FOR mye. Men jeg er ikke slik at jeg griner for å oppnå noe. Når jeg griner så er det ukontrollert, ikke noe jeg " maner" fram. 

Anonymkode: c9afe...a2f

• Liker 1
Skrevet

Depresjon kalles det.

Anonymkode: 86dfe...ede

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Depresjon kalles det.

Anonymkode: 86dfe...ede

Går kvinnfolk rundt og er deprimerte hele tiden?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går kvinnfolk rundt og er deprimerte hele tiden?

Nei, det er PMS. 

Anonymkode: 569bd...208

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...