AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Jeg lurer på noe. Er det mulig at hvis noen fokuserer veldig mye på noen som er død, enten det er kjente historiske personer som Jesus, Buddha eller noen andre, eller rett og slett bare personer som familie, venner eller noen bekjente som har dødt ... at man kan ende opp med å få kontakt med dem? Er det mulig å kunne følt at man har hatt kontakt med Jesus? Eller hatt kontakt med tidligere slekt i familie eller andre som har dødt, som tidligere skolekamerater man har følt man har hatt kontakt med? Noen ganger er det som at jeg glemmer meg og sitter å later som jeg snakker til noen som er død... som at de skulle sitte rett over meg eller ved siden. Være i samme rom. Og hva med drømme, hva hvis man drømmer om noen som har dødt etter man har følt i det våkne liv at man har på en måte "hatt" konakt og snakket med dem selv om de er døde? Anonymkode: 98f7f...c2b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på noe. Er det mulig at hvis noen fokuserer veldig mye på noen som er død, enten det er kjente historiske personer som Jesus, Buddha eller noen andre, eller rett og slett bare personer som familie, venner eller noen bekjente som har dødt ... at man kan ende opp med å få kontakt med dem? Er det mulig å kunne følt at man har hatt kontakt med Jesus? Eller hatt kontakt med tidligere slekt i familie eller andre som har dødt, som tidligere skolekamerater man har følt man har hatt kontakt med? Noen ganger er det som at jeg glemmer meg og sitter å later som jeg snakker til noen som er død... som at de skulle sitte rett over meg eller ved siden. Være i samme rom. Og hva med drømme, hva hvis man drømmer om noen som har dødt etter man har følt i det våkne liv at man har på en måte "hatt" konakt og snakket med dem selv om de er døde? Anonymkode: 98f7f...c2b Tror ikke det er mulig. Men hvem vet. Folk blir gjenfødt. Så hvordan i huleste skal du få kontakt med jesus? Anonymkode: 73e6b...0c8
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 Ja, ja, ja og ja. Anonymkode: ed68b...c6d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 Tror døde har bedre ting å gjøre enn å henge rundt folk som sover. Spesielt fremmede. Anonymkode: e5766...d5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå