@lfa Skrevet 8. mars 2002 #1 Del Skrevet 8. mars 2002 Etter å ha lagt inn XP, så får jeg ikke overført filer via msn messenger... Noen som har en genial løsning til problemet? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 8. mars 2002 #2 Del Skrevet 8. mars 2002 Hmmmm... avinstallere windows XP...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mars 2002 Jaaaaa..... det var lurt.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 8. mars 2002 #4 Del Skrevet 8. mars 2002 Kanskje du har satt noen sikkerhetsinnstillinger i XP, som gjør at du ikke kan sende filer? Er det din egen, private maskin, eller er det en jobbmaskin? Hvis jobbmaskin, så er kanskje IT-avd. litt lei av brukere som sender virusinfiserte filer fram og tilbake, og har skrudd av mulighet til å sende filer på den nettverksporten som MSN bruker. Sjekk også at du har satt opp hvor filer skal lastes ned til. Tools | Options ! Preferences -> file transfer. Jeg så etter og fant ingen alternativer for å skru av og på filoverføring i Messenger, så det er nok heller instillinger i XP som stopper dette. Kjører XP hjemme, og har ingen problemer med å hverken sende eller motta filer gjennom Messenger. Noen ganger stopper overføringen, men da er det småbugs eller nettverksproblemr, ikke Messenger / XP. Catzy12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 8. mars 2002 Det er min egen private pc. Å motta filer går greit, men å sende ut går ikke... Finner ingen innstillinger verken i msn eller xp som kan forårsake dette, så jeg er egentlig fortsatt like grønn... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #6 Del Skrevet 8. mars 2002 Formater hardisken og legg inn allt på nytt Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 8. mars 2002 Kan det være pga firewallen? I så fall så har jeg jo hatt den på andre OS også, der filoverføring har virket.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 8. mars 2002 #8 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei @lfa! Jeg hadde problemer med MSN etter at jeg reinstallerte den tidligere i vinter, da var det brannmuren Zonealarm som forårsaket feilen. Har ikke peiling på hva som skjedde, eller hvordan jeg fikk det til..det har jeg glemt. Men hvis du roter litt i de greiene der, ser litt etter hva slags instillinger som er satt for MSN osv. finner du kanskje ut av det? Lykke til...MSN er livsviktig!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #9 Del Skrevet 15. februar Tror ikke msn støtter filoverføring Anonymkode: 382b2...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #10 Del Skrevet 15. februar Det er vel ingen som bruker msn nå 😂. Det gikk vel ut av bruk i 2011? Anonymkode: 5df1b...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. februar #11 Del Skrevet 15. februar Ååå, msn! 😍 Det var lenge siden! *savn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #12 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 23.06): Tror ikke msn støtter filoverføring Anonymkode: 382b2...bef Ekspander AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 23.07): Det er vel ingen som bruker msn nå 😂. Det gikk vel ut av bruk i 2011? Anonymkode: 5df1b...1db Ekspander Når tråden er startet i 2002, sier det alt om hvilke nolduser dere er😂😂😂 Anonymkode: 0b310...c28 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #13 Del Skrevet 20. februar Gjest dorian skrev (På 8.3.2002 den 10.42): Hmmmm... avinstallere windows XP...? /Forum/images/smiles/icon_biggrin.gif/Forum/images/smiles/icon_biggrin.gif/Forum/images/smiles/icon_biggrin.gif Ekspander Hva er Windows XP? Anonymkode: 057cb...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 20. februar #14 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 20.13): Hva er Windows XP? Anonymkode: 057cb...a16 Ekspander Windows XP lansert i august 2001. Bokstavene, henholdsvis «X» og «P» forkortelse for det engelske ordet experience. Windows XP er etterfølgeren til både Windows 2000 og Windows ME. Etterfulgt av Windows Vista som kom ut i januar 2007. https://no.wikipedia.org/wiki/Windows_XP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #15 Del Skrevet 22. februar TBL12 skrev (På 20.2.2025 den 22.41): Windows XP lansert i august 2001. Bokstavene, henholdsvis «X» og «P» forkortelse for det engelske ordet experience. Windows XP er etterfølgeren til både Windows 2000 og Windows ME. Etterfulgt av Windows Vista som kom ut i januar 2007. https://no.wikipedia.org/wiki/Windows_XP Ekspander Feil! Win2000 har ikke noe å gjøre med XP/ME osv. win2000 var en moderne utgave den gang av gamle NT, men mer bruker vennlig enn det NT var. Felles for de to var at de ble brukt for det meste på kontorer. Anonymkode: 0b310...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #16 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 20.19): Feil! Win2000 har ikke noe å gjøre med XP/ME osv. win2000 var en moderne utgave den gang av gamle NT, men mer bruker vennlig enn det NT var. Felles for de to var at de ble brukt for det meste på kontorer. Anonymkode: 0b310...c28 Ekspander Det er jo ikke det han sier. Windows XP var etterfølgeren til NT-serien i at den erstattet NT fullstendig. Frem til XP hadde Microsoft kjørt to separate produktlinjer, og det tok slutt med XP. Anonymkode: 62eb1...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 24. februar #17 Del Skrevet 24. februar Jeg har brukt både NT, Windows 2000, XP og andre Windows versjoner. Ref sitat fra Wikipedia er forgjenger til XP Windows Me (som var Dos basert) og Windows 2000 som var NT basert. Men, nå er dette en 22 år gammel tråd, så neppe viktig... 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå