Livsnyter96 Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Jeg lagde denne brukeren kun for dette spørsmål Kvinner, tiltrekkes dere av menn/gutter som er selvsikre og frekke eller "hard to get" eller snille/ordentlige menn/gutter? Er det evt forskjell om det skal være kun one night stand, eller mtp forhold?
isw Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Jeg er ikke kvinne, men jeg tror selvsikkerhet kler alle. Når det gjelder dette med å være hard to get, så er det en mennskelig sak at vi setter det som er vanskelig oppnåelig høyere. Så er det en del som tenner på regelrett drittsekker. Jeg tror ikke det er det at de er drittsekker jentene tenner på, men heller at disse mennene kjenner det psykologiske spillet rundt dating eller one night stands bedre, ref over. For andre igjen er dette en veldig avtennende egenskap. Du skal se det finnes noen for alle. 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 Jeg er kvinne, og "hard to get", men kanskje ikke som du tenker? Jeg vet hvem jeg vil ha ved mitt bord, og ikke. Hva annet du mener, er meningsløse folk. Talk is cheap. Purses are not. Anonymkode: e1e4c...8c9
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 Tiltrekkes av snille menn med normalt god selvtillit. Anonymkode: 8dd29...207 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #5 Skrevet 24. februar 2020 Bare om han er frekk og hard to get etter vi allerede er i et trygt forhold der vi begge liker den type lek. Som flørting og i bli kjent fasen så er det et enormt født flagg. Anonymkode: 86cbe...d39 2
Livsnyter96 Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, og "hard to get", men kanskje ikke som du tenker? Jeg vet hvem jeg vil ha ved mitt bord, og ikke. Hva annet du mener, er meningsløse folk. Talk is cheap. Purses are not. Anonymkode: Si for eksempel at du møter en ganske kjekk gutt, du går bort til han, og han viser seg å være litt høy på seg selv, og kanskje litt frekk.. er dette positivt? Hva hvis han hadde vert høflig og litt småskjenert.. hadde det spillt noen rolle?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #7 Skrevet 24. februar 2020 Problemet med å spørre om slikt er at du vil ikke få reelle svar. Mange vil si at de foretrekker snille menn, og faktisk mene det. Men likevel egentlig bli tiltrukket av typiske badboys. Observer heller enn å spør om slikt. Anonymkode: 6266c...c26
Livsnyter96 Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet med å spørre om slikt er at du vil ikke få reelle svar. Mange vil si at de foretrekker snille menn, og faktisk mene det. Men likevel egentlig bli tiltrukket av typiske badboys. Observer heller enn å spør om slikt. Anonymkode: 6266c...c26 Jeg har fulgt med, og det virker som om gutten er kjekk nok, så kan han være så frekk han orker mot jentene og de blir bare mer og mer interessert 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #9 Skrevet 24. februar 2020 36 minutter siden, Livsnyter96 skrev: Jeg har fulgt med, og det virker som om gutten er kjekk nok, så kan han være så frekk han orker mot jentene og de blir bare mer og mer interessert Det er jo sånn begge veier. Er dama fin nok kan hun behandle menn som hun vil og de fortsetter å løpe etter henne som lydige bikkjer. Anonymkode: 73a03...b5b 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #10 Skrevet 24. februar 2020 Jeg liker menn med selvtillit men mannfolk som er høye på seg selv er bare turn off. Anonymkode: a3f77...4ba
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #11 Skrevet 24. februar 2020 1 hour ago, Livsnyter96 said: Jeg har fulgt med, og det virker som om gutten er kjekk nok, så kan han være så frekk han orker mot jentene og de blir bare mer og mer interessert Ja da har du svaret, hva som sies i denne tråden er helt irrelevant. Men det er jo først og fremst utseendet som teller da, og i mindre grad at de er drittsekker. Anonymkode: 6266c...c26 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #12 Skrevet 25. februar 2020 jeg liker å ha en flørtete/ertende tone, men det er kun hvis jeg kjenner personen. jeg oppsøker aldri selvsentrerte menn som tror de er deilige, og hvis de oppsøker meg avviser jeg dem blankt. det er den største turn off jeg vet om. frekke menn er i samme kategori. jente 22 Anonymkode: ff86a...db7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå