AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Hvis man er sykemeldt gradert og er hjemme onsdager for å kunne hente seg inn til resten av uken, må man da møte på personalmøte onsdag kveld? Anonymkode: 19fcf...d26
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 I så fall skal du vel ha fri en annen dag. Du er vel sykemeldt i en % del, da tilpasser du det sammen med leder. Personalmøte kan være greit å få med seg. Er det en spesiell grunn til at du ikke vil? Anonymkode: a4eee...343 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I så fall skal du vel ha fri en annen dag. Du er vel sykemeldt i en % del, da tilpasser du det sammen med leder. Personalmøte kan være greit å få med seg. Er det en spesiell grunn til at du ikke vil? Anonymkode: a4eee...343 Ja er sykemeldt 20% og onsdagene er etter beskjed fra legen for å gjøre det så optimalt som mulig. Dette er helt fint med arbeidsgiver. Men hvis jeg da møter på personalmøte skal jeg ha tilsvarende timer fri en annen gang da? Orker ikke klusse det til med nav for jeg må jo svare på om jeg var tilbake i mer jobb osv før sykenelsingsperioden var over. Anonymkode: 19fcf...d26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå