Gå til innhold

Kjæresten min skal ha en kvinnelig samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jenta i forhold og føler meg litt truet av dette. Vi bor langt fra hverandre og skal gå skole hver for oss. Vi har er veldig bra forhold og jeg stoler på han. 

Han ønsker å flytte til Stavanger, det er umulig for meg, så det går ikke. Jeg vil at han skal gjøre det han selv vil, uten at jeg står i veien. Men i dag da han spurte om å bo med en gammel venninne av han, ble jeg med et veldig usikker og lei meg. De har ikke vært sammen før, og hu er veldig grei. De har kjent hverandre lenge. 

Men jeg kan ikke noe for jeg føler meg litt bekymret angående dette. Jeg vil ikke stå i veien, hvis det er dette han vil.

Anonymkode: c1b40...c2e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer bare på om dette er normalt? Vi har vært sammen 7 månder, ham er 25 og jeg er 22

Skrevet

Jeg har bodd med kompiser selv om jeg hadde kjæreste - aldri vært noe problem. 

Anonymkode: 1cab5...85d

• Liker 6
Skrevet

Kjæresten min bodde med kvinnelig kollega noen måneder, ingen problem. Man må nesten stole på hverandre om man skal være sammen. 

Anonymkode: db258...bfb

• Liker 5
Skrevet

Er det kun dem to eller kollektiv? 

Det trenger jo ikke være noe unormalt, men skjønner at det er litt ubehagelig. Ville heller prøvd å vært kul om det, og stol på kjæresten din inntil videre :)

Anonymkode: 38555...ebe

• Liker 1
Skrevet

Skjønner usikkerheten. Jeg vet ikke hva jeg hadde svart. Men må du være sammen med han? Du er så ung og skal studere selv. Og du vil ikke at han skal styres på denne måten. 

Du kan jo snu det da og høre om han hadde syns det var greit var det omvendt. At han setter deg i en vanskelig situasjon. Hva syns han er rett? 

Du kjenner han best. Hva sier magefølelsen din. 

Jeg hadde sikkert snudd situasjonen. Sagt det var greit. Men at hvis det skjedde noe så var det best å bare si det med en gang. For du orker ikke drama og løgner. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Bodde hos en kompis i to måneder, da var jeg til og med gift. Null problem, ikke for mannen min heller. 

Mannen min kom innimellom og bodde sammen med oss, av praktiske årsaker måtte vi gjøre sånn. Gikk så fint atte. 

Dette hadde ikke vært greit om kompisen og jeg hadde hatt et seksuelt forhold tidligere. Da hadde jeg heller ikke tenkt tanken, av respekt for mannen min. 

Skrevet

Tusen takk for fine svar, roer meg ned ekstremt😊😊😊

• Liker 2
Skrevet

Har han hatt et forhold til henne tidligere? Det hadde jeg ikke godtatt. Ellers ville jeg valgt å stole på ham, med mindre han tidligere har gitt meg grunn til det motsatte. 

Anonymkode: e0677...7c9

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har han hatt et forhold til henne tidligere? Det hadde jeg ikke godtatt. Ellers ville jeg valgt å stole på ham, med mindre han tidligere har gitt meg grunn til det motsatte. 

Anonymkode: e0677...7c9

Ts sier jo at de har kjent hverandre lenge, og at de ikke har hatt et forhold. 

TS: Dette går bra. Han har funnet en praktisk måte å finne en rimelig bolig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor sammen med to. Tidligere studievenner. En av dem er jente, en av dem er gutt.

Selv om jeg bor med en gutt betyr ikke at jeg vil ligge med han! 

Anonymkode: a5f66...36a

• Liker 2
Skrevet

Oppdatering 

Denne kvinnelige samboeren er 3 meningen hans... gud føler meg flau.

Han kunne jo sagt det i starten 😂🤦‍♀️

• Liker 6
Skrevet

I et avstandsforhold må man nesten stole på partneren for at det skal gå bra. Sjalusi er ikke bra i noe forhold, og særlig ikke et avstandsforhold. Å være praktiske samboere er som regel ikke noe problem dersom dere har et godt forhold. Vil man være utro i et avstandsforhold, så klarer man å få til det uansett, selv om man ikke bor sammen med noen av det motsatte kjønn. Dersom man har reell grunn til å stole på om partneren er tro eller ikke, så vil jeg nok heller si at man bør revurdere avstandsforholdet til han/henne. 

Har du ingen relle grunn til å ha noen mistanker, så må du egentlig rett og slett bare satse på at det går bra for å ha et avstandsforhold. 

Anonymkode: ae35b...bb8

• Liker 1
Skrevet

Han spiller litt hardt... Du stoler på han men ikke vil bo med han!! 
Du risikerer forholdet mellom dere 

Take it or leave it! 

Anonymkode: 604b3...f41

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han spiller litt hardt... Du stoler på han men ikke vil bo med han!! 
Du risikerer forholdet mellom dere 

Take it or leave it! 

Anonymkode: 604b3...f41

Hun har ikke sagt at hun ikke vil bo med ham. Hun sa at hun ikke kunne flytte til Stavanger - slik som han ønsker.
Det kan være greit å lese innlegget før man svarer.. Det sier jeg ikke bare til deg, men jeg ser flere som svarer før de leser

Anonymkode: 13a85...cef

Skrevet

Jeg er kvinne, delt leilighet med en mannlig venn i 5år. Pga det var så dyrt å bo alene, så har leid rom hos han med eget bad rimelig. Gått utrolig bra 🙂 Vi har bare en regel: ingen får ha samboer. Det vil ødelegge for mye.

Vi er bare venner.

Anonymkode: dcaa0...46a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...