AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Hvordan lære seg å leve med det? Har en venninne som jrg trodde bare hadde vokst fra meg (hadde plutselig aldri tid til å møtes, svarte ikke på gratulasjoner bursdag/jul osv), men som i virkeligheten var sur og såret for noe jeg hadde gjort. Dette fikk jeg vite gjennom en felles venn av oss, dette jeg har gjort mot henne er noe som jeg ikke kunne vite/aldri hadde gjort om jeg visste at det var slik, og vi kunne ordnet opp på en halvtime om hun bare hadde fortalt meg det. Jeg har ikke visst hva jeg har gjort galt, og nå som jeg vet og prøver å få henne i tale er det null respons. Hun har også fått nesten alle våre felles venner til å gå imot meg. De prater bare til meg hvis de MÅ og stemninga er veldig klein. Hvis hun ikke er intr i å høre min side av saken og de har bestemt seg for å være en venn for henne og ikke for meg så har jeg bestemt meg for at da får det bare bli sånn. Men spm altså. Hvordan klare å gå videre når man bor i bygd, føler alle er imot en, og ikke har mulighet til å flytte pga jobb? Tenker folk egentlig på "den slemme" i en sånn relasjon og forstår at det er to sider av en sak? Føler meg som et monster. Har prøvd å forklare til noen felles venner, men de beklager seg bare og sier at de ønsker å støtte henne Hvordan skal jeg greie å leve et normalt liv når alle tror jeg er en drittsekk og ikke vil høre på det jeg har å si? Føler jeg stiller på lik linje som en gift person som har vært utro, på en måte. Selv om det jeg gjorde egentlig bare var en misforståelse og resultat av dårlig kommunikasjon..... Anonymkode: 85e39...974
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Hadde vært lettere å svare fornuftig på dette om du kunne være mer spesifikk på hva du tilsynelatende har gjort galt. Anonymkode: 085bd...9b7
Gjest Dævendøtte Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg greie å leve et normalt liv når alle tror jeg er en drittsekk og ikke vil høre på det jeg har å si? Sånn du framstiller det, så er det en bagatell for deg, men tydeligvis nok til at alle tar hennes side. Og da bør du kanskje gå litt mer inn i hvordan du er og hva du har gjort. Siden de ikke er kritiske til gjerningen i det hele tatt, ligger det nok mer her enn hva du forteller oss. Tror du må gå direkte til denne vennen din for å rydde opp, hjelper lite å baksnakke henne og bagatellisere det du ikke visste du hadde gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå