Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Endret av Cholli
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan føle og høre andre mennesker. Du har sikkert møtt en sjel fra ett tidligere liv. Da berøres noe dypt inni en, en  guddommelig kjærlighet. 

Anonymkode: e68f4...fbc

• Liker 7
Skrevet

Fortell dette til fastlegen så du kan bli korrekt medisinert. 

Anonymkode: 1e60e...7dd

• Liker 22
Skrevet

Vær så snill og ikke skriv negativt tråden om du ikke er på dette utviklingsnivået. 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Cholli skrev:

For 4-5 år siden opplevde jeg det som kan kalles en tvillingsjel. Dette var en kraftig forbindelse der jeg også kunne kjenne igjen personen. Jeg så en ukjent som jeg likevel «kjente». Forbindelsen var så kraftig at jeg ble dratt mot personen som en magnet. Det var så kraftig telepati at jeg kunne høre/se han på avstand av og til. Jeg elsket denne personen og var helt ødelagt i 8 mnd. Dette var en enorm kjærlighet som var mye sterkere enn forelskelse. 

4-5 år senere møter jeg en person jeg har en lignende forbindelse med. Denne personen kjenner jeg ikke igjen på samme måte, var mer at jeg synes personligheten virket kjent. Med denne mannen har jeg også telepati. Kjenner følelsene til denne personen, men kan umulig se/høre han på avstand. Men når vi var i samme rom «kjente» vi hverandre. Det kan også foregå at vi tar inn hverandre på avstand. Jeg var veldig forelsket i denne personen. 

Er det flere i Norge som har opplevd dette? 

Du har opplevd en sterk match i personlighet. Det skjer iblant. 

Anonymkode: 5c75a...951

• Liker 4
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill og ikke skriv negativt tråden om du ikke er på dette utviklingsnivået. 

🤣

• Liker 6
Gjest Alterego666
Skrevet
4 timer siden, Cholli skrev:

Med denne mannen har jeg også telepati. Kjenner følelsene til denne personen,

Vær litt mer kritisk til hvilke sopptyper du spiser.

Skrevet

Jeg har en tvillingsjel, men er ikke sammen med han. Vi dras mot hverandre i tide og utide (som regel etter at vi har vært gjennom ganske store omveltninger i livene våre som er ganske like). Vi diskuterer da disse og er ekstremt i «synk» på alt vi foretar oss og i ting vi innser med livene våre. Et menneske som speiler meg, mine verste frykter, men også ting jeg må ta tak i meg selv. Vi har flere ganger diskutert en romantisk relasjon, men kommet til enighet om at vår reise er annerledes, per nå i hvert fall.

Har i flere år forundret oss over telepatien mellom oss og denne synkroniseringen av hendelser, og er veldig klar over begge to at vi er tvillingsjeler. Drømmer ofte de samme drømmene om hverandre samtidig osv osv.

Så har jeg kjæresten min som er en sjelevenn/livspartner. Jeg møtte han da jeg hadde kontakt med tvillingsjelen min, men visste at jeg måtte satse på han. Både fordi jeg har mer å lære, men også fordi han rett og slett var alt jeg ønsket meg i en partner. ❤️ 

Anonymkode: f6e4b...29b

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også en tvillingsjel, som jeg var sammen med en periode. Av ulike årsaker ble det slutt, men jeg mener fortsatt at han er min tvillingsjel, selv om jeg er veldig klar over at vi gjorde rett i å ende forholdet. 

Anonymkode: 7b208...f34

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en tvillingsjel, men er ikke sammen med han. Vi dras mot hverandre i tide og utide (som regel etter at vi har vært gjennom ganske store omveltninger i livene våre som er ganske like). Vi diskuterer da disse og er ekstremt i «synk» på alt vi foretar oss og i ting vi innser med livene våre. Et menneske som speiler meg, mine verste frykter, men også ting jeg må ta tak i meg selv. Vi har flere ganger diskutert en romantisk relasjon, men kommet til enighet om at vår reise er annerledes, per nå i hvert fall.

Har i flere år forundret oss over telepatien mellom oss og denne synkroniseringen av hendelser, og er veldig klar over begge to at vi er tvillingsjeler. Drømmer ofte de samme drømmene om hverandre samtidig osv osv.

Så har jeg kjæresten min som er en sjelevenn/livspartner. Jeg møtte han da jeg hadde kontakt med tvillingsjelen min, men visste at jeg måtte satse på han. Både fordi jeg har mer å lære, men også fordi han rett og slett var alt jeg ønsket meg i en partner. ❤️ 

Så fint at du fant en sjelevenn og være med❤️ Min tvillingsjel benektet alt. Han var ekstrem på den fronten at ingenting er mulig. Og han turte ikke å innrømme at vi hadde telepatisk kontakt. Og vi ble egentlig skremt begge to av opplevelsen. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også en tvillingsjel, som jeg var sammen med en periode. Av ulike årsaker ble det slutt, men jeg mener fortsatt at han er min tvillingsjel, selv om jeg er veldig klar over at vi gjorde rett i å ende forholdet. 

Anonymkode: 7b208...f34

Samme her...

Anonymkode: e0c88...e82

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker min tvillingsjel så mye at jeg kunne giftet meg med han med en gang. 

Anonymkode: be9f7...75e

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Cholli skrev:

Så fint at du fant en sjelevenn og være med❤️ Min tvillingsjel benektet alt. Han var ekstrem på den fronten at ingenting er mulig. Og han turte ikke å innrømme at vi hadde telepatisk kontakt. Og vi ble egentlig skremt begge to av opplevelsen. 

Min gjorde også det, til noen år senere da vi møttes igjen med nye opplevelser i bagasjen 🙂  Han var bare redd han også (og jeg). Opplevde en stor sorg over å ha valgt «bort» det romantiske med han, det var som å rives i to. Men det er en merkelig opplevelse hele greia. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg møtte en jeg følte en sterk forbindelse med. Det sitter igjen men jeg klarer å leve igjen. Vi ble ikke sammen selv om han ville. Det skal nok noe til at vi møtes igjen uten at en av oss tar initiativ :( men det som skjer det skjer. Jeg har nok med meg selv nå.

Anonymkode: a9cda...ddb

• Liker 1
Skrevet

Til Ts, jeg son valgte sjelevennen foran tvillingsjelen her 🙂 Like opplevelser med begge to, men likevel veldig forskjellig. Sjelevennen min er en klippe, tvillingsjelen et speil veldig lik meg selv. Sjelevennen er der for deg, tvillingsjelen er der med deg, om du skjønner forskjellen? 

Med tvillingsjelen visste jeg hva jeg gikk til, det var en betingelsesløs kjærlighet som jeg forsto, fordi jeg kunne se alle hans mønstre og forstå tankene hans - og det skremte meg ikke. Men visste også at det var sjelevennen jeg burde gå for når jeg lyttet til magefølelsen min. Vanskelig å forklare.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte en jeg følte en sterk forbindelse med. Det sitter igjen men jeg klarer å leve igjen. Vi ble ikke sammen selv om han ville. Det skal nok noe til at vi møtes igjen uten at en av oss tar initiativ :( men det som skjer det skjer. Jeg har nok med meg selv nå.

Anonymkode: a9cda...ddb

Er han tvillingsjelen din møtes dere også uten at dere nødvendigvis tar initiativ til det. Det er også noe av det rare med det.:-)

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, Cholli skrev:

Og han turte ikke å innrømme at vi hadde telepatisk kontakt.

Han har rett. Ingen har telepatisk kontakt. Dere er bare begge to ekstremt forutsigbare og stereotype.

Skrevet
1 time siden, Cholli skrev:

Hva betyr ts? 

Trådstarter. 

Anonymkode: 5c75a...951

Skrevet
7 timer siden, Alterego666 skrev:

Vær litt mer kritisk til hvilke sopptyper du spiser.

Hvorfor nødvendig å være frekk? Tydelig at du ikke forstår ts, eller hva en tvillingsjel er. Les deg opp.

Anonymkode: f2720...b74

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...