Gå til innhold

Monster på p piller! trenger sårt tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har fått beskjed om at jeg må gå på hormonell prevensjon for å stoppe mensen. Dette er på grunn av kraftige smerter og cyster. Jeg blir et mareritt på å piller, og fikk forferdelige ryggsmerter av mirena hormonspiral. Av piller har jeg prøvd trionetta, yasmin, cerazette og nå har jeg stått på loette/mirabella i en liten uke! Jeg blir et monster på pillene! Mannen holder knapt ut med humøret mitt, og jeg gidder knapt å være i nærheten av meg selv. Hva i all verden kan jeg gjøre???

Anonymkode: 8691e...348

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annen type hormonspiral,  evt Conludag om du er flink til å huske å ta pillen til samme tid.

Jeg tåler heller ingen p-piller,  blir suicidal på det verste. Men de over har jeg tålt helt fint :)

Anonymkode: d52c4...510

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Annen type hormonspiral,  evt Conludag om du er flink til å huske å ta pillen til samme tid.

Jeg tåler heller ingen p-piller,  blir suicidal på det verste. Men de over har jeg tålt helt fint :)

Anonymkode: d52c4...510

Så bra! Fikk tak i gynekologen i dag. Hun nevnte faktisk conludag og ordnet resept på den. Var vist kommet en hormonspiral med mindre hormoner enn mirena som hun mente jeg burde prøve, men jeg er livredd for å få de samme smertene igjen. Er det virkelig vanlig å bli som et monster kun etter 3-4 dager på pilla? Gyn syntes det hørtes litt merkelig ut. Jeg kjefter, gråter, stresser og føler meg generelt helt elendig!! Kom dagen etter oppstart. 

Anonymkode: 8691e...348

Skrevet

Hvis ikke det funker kan du jo prøve p ring? Den skal bare sende ut hormonene lokalt og ikke i hele kroppen. Etter noen uker med bivirkninger så er den til å leve med synes jeg. Jeg må bruke en form for prevensjon,  men skulle jo helst vært uten.

Anonymkode: 7574f...7e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...