Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Inverto
Skrevet

Det er 'en ting jeg virkelig misliker med religiøse (ofte kristne), og det er når de sier ting som "Gud gjør ikke slik",
"han tenker ikke slik" osv. Oftest er dette noe de sier for å berolige gudfryktige syndere.
Jeg finner det helt absurd. Hvem tror de de er, som kan tale for en gud som er ment å skal være
skaperen av hele universet? De gjør det virkelig ikke lett å ta religion på alvor, spør du meg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hvem er du som tror at kristne vedkjenner at de kjenner Gud? har du hørt om det å oppleve gud? Du kan oppleve at gud sender deg i en retning i livet og dermed si "gud tenker slik om meg". 

Anonymkode: 79c2d...25f

AnonymBruker
Skrevet

Det som er fint med gud, er at han nettopp er akkurat hva du ønsker han skal være, for hvert individ som velger å tro på han. Å påstå noe som helst i forhold til hva gud gjør eller ikke gjør er håpløst. Gud er bare i våre hoder, i mitt hode er han på en måte, i ditt er han sannsynligvis noe annet.

Anonymkode: 40e18...846

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er fint med gud, er at han nettopp er akkurat hva du ønsker han skal være, for hvert individ som velger å tro på han. Å påstå noe som helst i forhold til hva gud gjør eller ikke gjør er håpløst. Gud er bare i våre hoder, i mitt hode er han på en måte, i ditt er han sannsynligvis noe annet.

Utrolig godt sagt ❤️ 

Anonymkode: 79c2d...25f

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud er bare i våre hoder? Lol, tror du ja. Gud imaginærte hodet ditt ;) Absolutt 100% bevistheet av Gud er mulig. 

Jeg husker første gang jeg forstå for første gang at Gud er ekte, på det tidspunktet ble mitt hjerte fylt av energi som så ut til å eksplodere og skyte seg ut av fingertuppene mine og det skremte meg som faen. Jeg ble fylt av Guds absolutte kjærlighet. Og jeg innså at kjærlighet ikke bare er en menneskelig følelse, men noe mye mer grunnleggende og metafysisk. 

Ingenting som eksisterer kan benekte Guds eksistens, når han eller hun først blir opplyst av det. Guds eksistens er en Absolutt ren Sannhet. Det er sant under alle forhold og omstendigheter. Det er sant uansett hva. Bokstavelig talt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gud er ikke en mann oppi himmelen med skjegg. Gud er det vi alle har inni oss, i hjertet.

Anonymkode: 8f5dd...4eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 24.2.2020 den 10.33, Inverto skrev:

Det er 'en ting jeg virkelig misliker med religiøse (ofte kristne), og det er når de sier ting som "Gud gjør ikke slik",
"han tenker ikke slik" osv. Oftest er dette noe de sier for å berolige gudfryktige syndere.
Jeg finner det helt absurd. Hvem tror de de er, som kan tale for en gud som er ment å skal være
skaperen av hele universet? De gjør det virkelig ikke lett å ta religion på alvor, spør du meg

Jeg hadde en samtale med guds sønn. Jesus❤️ Det var den absolutte sannhet. Du må våkne for å forstå.

Anonymkode: 960d6...6ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Conal skrev:

Gud er bare i våre hoder? Lol, tror du ja. Gud imaginærte hodet ditt ;) Absolutt 100% bevistheet av Gud er mulig. 

Jeg husker første gang jeg forstå for første gang at Gud er ekte, på det tidspunktet ble mitt hjerte fylt av energi som så ut til å eksplodere og skyte seg ut av fingertuppene mine og det skremte meg som faen. Jeg ble fylt av Guds absolutte kjærlighet. Og jeg innså at kjærlighet ikke bare er en menneskelig følelse, men noe mye mer grunnleggende og metafysisk. 

Ingenting som eksisterer kan benekte Guds eksistens, når han eller hun først blir opplyst av det. Guds eksistens er en Absolutt ren Sannhet. Det er sant under alle forhold og omstendigheter. Det er sant uansett hva. Bokstavelig talt. 

Conan❤️🙏 love u😍

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en samtale med guds sønn. Jesus❤️ Det var den absolutte sannhet. Du må våkne for å forstå.

Hvordan?♥️

Anonymkode: 9d105...e81

Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Ta det heller som at når folk ønsker å opplyse er det ikke så mye for deg som for seg selv.

Har du ikke noe behov for å forsvare deg eller irettesette folk så er du nok gjennomsnitlig mer i balanse med ditt indre.

Anonymkode: 62a0d...2ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...