Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2005 #41 Skrevet 15. juni 2005 Ja! Rigel-sjokolade ja!!! De hadde det på brusbutikken her. En rød variant og en blå! DE var gode de!
Smilla78 Skrevet 15. juni 2005 #42 Skrevet 15. juni 2005 Ja, riegel var rågod! *savne....* Savner også blues og brus-ufo. Og rød tyrkisk peber! Hot`n Chili. Syns alt det beste blir borte jeg!
-Fisken- Skrevet 16. juni 2005 #43 Skrevet 16. juni 2005 Stratos med nøtter Åja, det var godt! Var veldig lei meg da de fjerna Lion med peanøtter for noen år siden, men nå er den tilbake! Savner bugg jeg også. Stupedama så jeg senest for noen dager siden på Ultra, Bryn.
Gjest pesibebi Skrevet 17. juni 2005 #44 Skrevet 17. juni 2005 snufs! eller sikle.... jeg savner følgende: sohosjokoladen relax-sjokoladen! (var vel flere sorter, den med crisp inni var best men jeg må se dem for å kjenne dem igjen grustyggis! gud de slutta med det før jeg begynte på skolen tror jeg! 20 år sida da sikkert! grøss så gamle vi er jenter! men ja frekt av dem å slutte med noe så godt! små saltbomber fra smågodthyllene. de sluttet de med på nittitallet. jeg fikk orgasmer i munnen bare ved å tenke og fantasere om disse dropsene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå