Gå til innhold

Hvilket gotteri savner du?

Miss Marple

Anbefalte innlegg

Jeg savner sure ufo, pepper-ufo og brus-ufo, tyrkisk peber stang og snack pack. Og OL-ringer! Den rosa/lilla posen med krydrede potetringer. De var sinnsykt gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruspulveret i hvite poser med rød skrift! Det var vel egentlig til å blande i vann, men var kjempegode å spise rett fra posen!

Salte og sure bomber har de fortsatt i løs vekt i stor størrelse, men de små er vel borte ja... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Sweet mint tyggegummi' date=' selvom den var hard i starten var det nydelig smak på den :P[/quote']

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Salmiakkstenger som kostet ti øre på butikken (nå følte jeg meg plutselig veldig gammel...).

Jeg eeelsker salte og sure føtter, men det er ikke ofte jeg kommer over dem. Sist var på Hønefoss - jeg kjøpte et lass og spistre tunga aldeles sår. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Og Isbre... Det var godt. For den som husker det, da. Er en god stund siden de forsvant.

De savner jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maikana

Jeg skjønner at dette dreier seg om godteri som ikke er å få tak i lenger, men jeg må allikevel bare svare at jeg savner så innmari de sure, seige smågodt-kirsebærene...jeg vet de finnes ennå, men jeg får ikke tak i her på den andre siden av kloden! :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner noen grønne, kjempesure drops som vi kjøpte på kiosken når jeg var liten til 10 øre stykket. De var utrolig gode.

Og de PP-dropsene. Når jeg var liten trodde jeg det var en forkortelse for P-piller (jeg ante jo ikke hva p-piller var :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gul sylinder med bruspulver og lakrisstang til å dyppe i! Det var nam!

:Nikke:

Og sånn 5 pakning med lakrisstenger med hvitt mintfyll inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

savner SOHO sjokoladen, og fanta shokata. så savner jeg vanilla coke.

dove isen var også veldig god.

men mest av alt savner jeg SOHO sjokoladen!!!! :grine:

men nå har jeg funnet en kjempegod youghurt sjokolade på lidl!! en rød pakke med sikkert 15 sjokolader på størrelse med kindersjokolade. det er jordbær crisp inni også!!kjempe gode!

må prøves av youghurt sjokolade elskere!

så savner jeg de små søt lakris madrassene med noe hvitt fyll inni i smågodtutvalget.

jah! å de lilla posene av toffo (lakristoffie med sjokoladetrekk på!) savne på!!kjempe kjekke og ha på kino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Miss Marple-ikke innlogg.
Gul lakrisal? Den huskar ikkje eg...

Kva smak var det, Miss Marple?

De var på en måte enda saltere/mer salmiakksmak enn de rød, utrolig gode! Jeg savner også de gode, gamle bugene. Til 50 øre stk.

PS. Idag kjøpte jeg fem monsterfizz, gjett om det minnet meg om da jeg var mindre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blues sjokoladen er dypt savnet av meg :(

noen som vet om den er å få tak i noe som helst sted???? kan kjøre rimelig langt for å få tak i den tror jeg ja.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saaaavner:

Brus ufo

Pepper ufo

Sure ufo

Dixie karameller med nøtter

Riegel sjokolade

Den blå salte hubba bubbaen

En sjokolade med kjeks og nøtter som jeg tror het Fem minutt

Gode gamle bugg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...