AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Hei! Jenta mi forteller at de må sitte stille sammen med de voksne å se på skiskyting dagene i barnehagen.. er det innafor? Anonymkode: c44bf...e9f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 Ikke litt innafor en gang. Anonymkode: 9c82f...c00 7
Matas Skrevet 24. februar 2020 #5 Skrevet 24. februar 2020 Her hadde jeg tatt kontakt med styrer, omgående, dette er ikke greit overhodet. 11
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #6 Skrevet 24. februar 2020 Barn sier mye rart så ville ikke bare ha anklaget de ansatte for ting,men fortell hva barnet har sagt å hør om det stemmer. Anonymkode: 6210c...beb 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #7 Skrevet 24. februar 2020 Haha, ja, særlig. Anonymkode: 4efd2...720
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #9 Skrevet 24. februar 2020 Vi har sett skiskyting i barnehagen vår (bare små klipp) samt sett bilder. Det var for å forberede til vårt eget løp. Der gikk barna på ski og «skjøt» på blink (kastet ball) etter inspirasjon fra skiskyting. Anonymkode: 8d934...efe 1
LeneXCII Skrevet 24. februar 2020 #10 Skrevet 24. februar 2020 Hva skulle egentlig være problemet her? Barn kan ha godt av å sitte i ro og lære seg å være stille og respektere at andre skal ha fred og ro. Det er jo bare for en stund regner jeg med. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #11 Skrevet 24. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har sett skiskyting i barnehagen vår (bare små klipp) samt sett bilder. Det var for å forberede til vårt eget løp. Der gikk barna på ski og «skjøt» på blink (kastet ball) etter inspirasjon fra skiskyting. Anonymkode: 8d934...efe Poenget mitt (som jeg helt glemte) var at mens vi så på klippene og bildene måtte barna sitte stille før de etterpå kunne få snakke om det de hadde sett. Altså, de måtte sitte stille og se på skiskyting... Anonymkode: 8d934...efe
Million Skrevet 24. februar 2020 #13 Skrevet 24. februar 2020 Nei, det synes jeg ikke er greit. Unger er ikke i barnehagen for å sitte stille mens de voksne får drive med sitt som de interesserer seg for. Unger bryr seg ikke om skiskyting, de vil leke, og det er de de er i barnehagen for! Ikke for å se på voksne tv-programmer. Ta det opp med styrer og hør om det virkelig stemmer. Eller ta en overraskelses-tur innom barnehagen midt i beste sendetid for det programmet på tv, og se selv hva som foregår. 6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #14 Skrevet 24. februar 2020 Husk at barn i barnehagealder kan si litt av hvert. At hun forteller hjemme at de måtte sitte helt stille og ikke si et ord, kan jo være en liten overdrivelse. Eller at det var snakk om så kort tid at det var helt innafor å si «nå skal alle sitte i ro og være stille». Tviler på at barna ble tvunget til å sitte stille i timesvis mens de voksne så på skiskyting akkurat 😅 Anonymkode: 9499a...bc3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #15 Skrevet 24. februar 2020 10 minutter siden, LeneXCII said: Hva skulle egentlig være problemet her? Barn kan ha godt av å sitte i ro og lære seg å være stille og respektere at andre skal ha fred og ro. Det er jo bare for en stund regner jeg med. Problemet er at de voksne ikke har betalt for å sitte å se på skiskyting i arbeidstiden. Anonymkode: fe30c...7a6 6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #16 Skrevet 24. februar 2020 Dette er sånn typisk ekstmpel tråd om barn i Norge. Er enig med de som sier at barn kan ha godt av å sitte i ro en stund ... ikke alt må være moro hele tiden. Henger seg oppi i d minste. Anonymkode: 42a97...a46 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå