AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 .... men, jeg er så utrolig redd for å havne utenfor! ALT foregår liksom på Facebook mtp. arrangementer o.l. Jeg kjenner det at jeg psykisk ikke klarer mer sosiale medier nå, det gjør meg veldig lei meg og gjør at jeg overtenker veldig mye 😞 Grunnen til at jeg ikke klarer å kutte sosiale medier er at jeg er redd jeg havner utenfor på ting. Folk sitter jo og stirrer i mobilen sin hele tiden, og det er jo ikke særlig gøy å sitte og se på det.. Noen her som har kuttet sosiale medier? Hjalp det på psykisk helse? Anonymkode: 59bf4...968
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Hva med en sosiale medier rehab? Tenk litt tilbake på de siste ukene. Har det i sosiale medier vært at du har havnet uenfor ting? Jeg har vært borte fra SoMe i en mnd en gang, og selv om akkurat i øyeblikket visste jeg ikke hva som skjedde, men når jeg kom tilbake, føltes det ikke som jeg hadde gått glipp av noe. Anonymkode: dbfc7...401
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå