AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Hva er Enterobacteriaceae? Dette var noe som ble påvist under mensprøven som ble sendt til hellas Men jeg fikk ikke noe beskjed om hva som skjer videre. Noen som har hørt om dette? Anonymkode: 14822...fab
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 Åjj, det hørtes ikke bra ut. Prøven har slått ut 95 prosent av denne bakterien. Noen som har hatt samme bakterie i livmor? Kanskje dette er årsaken til uforklarlig infertilitet Anonymkode: 14822...fab
Patriotpaula Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åjj, det hørtes ikke bra ut. Prøven har slått ut 95 prosent av denne bakterien. Noen som har hatt samme bakterie i livmor? Kanskje dette er årsaken til uforklarlig infertilitet Anonymkode: 14822...fab Hvordan har du samlet blodet? Det er jo ikke 100% sikkert at du har denne bakterien i livmoren din selv om man finner denne i mensblodet ditt. Det er ikke mange centimeterne mellom skjeden og anus. Tarmbakterier klarer helt fint å vandre til feks urinrøret og videre oppover og skape en UVI, så jeg kan fint tenke meg at tarmbakterier fint kan vandre til området rundt skjeden også 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #5 Skrevet 24. februar 2020 45 minutter siden, Patriotpaula skrev: Hvordan har du samlet blodet? Det er jo ikke 100% sikkert at du har denne bakterien i livmoren din selv om man finner denne i mensblodet ditt. Det er ikke mange centimeterne mellom skjeden og anus. Tarmbakterier klarer helt fint å vandre til feks urinrøret og videre oppover og skape en UVI, så jeg kan fint tenke meg at tarmbakterier fint kan vandre til området rundt skjeden også Jeg har samlet det på den måten Serum ba meg om det. Det er påvist såpass mye av den bakterien at det tyder på at det kommer fra livmoren. Anonymkode: 14822...fab
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #6 Skrevet 24. februar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har samlet det på den måten Serum ba meg om det. Det er påvist såpass mye av den bakterien at det tyder på at det kommer fra livmoren. Anonymkode: 14822...fab Det er jo en stor bakteriefamilie. Hvis det er blandingsflora/andre bakterier i tillegg ville jeg tenkt at dette var forurensing fra tarmbakterier, og ville vært veldig skeptisk til å ta antibiotika mot det med mindre det var lokalbehandling. Dumt å ta knekken på store deler av normalfloraen i tarmen. Hvis det er bare en type/en stamme, og de har god dokumentasjon på at akkurat denne typen kan gi problemer med å bli gravid, blir det jo en vurderingssak. Anonymkode: eb801...a90
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #7 Skrevet 24. februar 2020 Vil dere legge ut bilde av resultatet? Anonymkode: a65e2...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå