Thomasine Skrevet 10. juni 2005 #1 Skrevet 10. juni 2005 :o Dette var klinete saker... :-? Er det sånn at det som er brukt skal kastes eller skal det legges tilbake i boksen sin og smeltes på nytt? Hvis ikke varer ikke en boks til mere en et par behandlinger... Eller er det jeg som tar på for tjukkt...? :klø: Og hvordan i alleverden fjerner man voksen fra spatelen når man er ferdig?! Ligger bare to i esken - er det til 2 behandlinger...? Det står ingenting i bruksanvisningen... Tror nesten jeg holder meg til stripsene jeg, mye mindre klin, a gitt... :-?
Gjest Lady-M Skrevet 10. juni 2005 #2 Skrevet 10. juni 2005 Gjør du brazilian selv!? :-? Gjorde dette på hudpleieklinikk her om dagen og det var utrolig smertefullt! Hadde aldri klart å gjøre det selv..
Thomasine Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2005 Vel, det er ikke verre enn å bruke Veets voks-strips... Og jeg har veldig lav smerte-terskel... Vondt er det, men så lenge det holder såpass mye lengre enn barbering og krem benytter jeg det!
Alterna Skrevet 10. juni 2005 #4 Skrevet 10. juni 2005 Smør veldig tynt på. ikke bruk voksen om igjen, for å unngå hudirritasjoner, infeksjoner osv... Vokssøl på spatelen kan du fjerne lett med Heptan som du får kjøpt på apoteket. :rosasmil:
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #5 Skrevet 11. juni 2005 Hva slags voks bruker du da? Og hvor lenge skal det vare? Var det vondt å gjøre det selv eller? Ble litt nysgjerrig her :oops: Har så lyst å gjøre det selv, gjorde det en gang på en hudpleieklinikk, men sånn har vi ikke her jeg bor.. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå