AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Alene i 8 år og er det fortsatt. Gitt opp å finne partner. Er ikke pen nok, grei nok, intelligent nok, osv. Men siden jeg har fitte er det kanskje noen som kunne hatt sex med meg da. Anonymkode: fdf12...609
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Ta en tur på butikken og legg merke til hvor mange snåle mennesker som er gifte. Du er da minst like pen. Mennesker er en litt rar rase. Hvis du går nedover Karl Johan, hvor mange mennesker la du merke til? Betyr det at resten ikke var pene? Nei, du bare la ikke merke til de. Menneskesinnet har mange måter å filtrere på. Noen mennesker er "velsignet"/"forbannet" med at de enten blir umiddelbart lagt merke av alle eller at blikket fra andre bare glir forbi. Grunnen til at f.eks Tinder, speed dating og slikt fungerer, er fordi du får 1-til-1 tid med noen som du normalt ikke ville blitt koblet med i en annen setting. Og man tenker heller "H*n var jo ikke verst. Vi kunne hatt det fint". Har du en sosial krets? Har du prøvd tinder? Skulle du prøvd å bli med i en eller annen lokal forening. Kanskje Norsk folkehjelp eller røde kors og finne en meningsfylt sosial sammenheng hvor man mixes sammen med andre og god spirit er verdsatt? Plutselig har du nettverk og plutselig er det noen som har lyst til å spørre om du har lyst til å ta en tur på kafé eller noe. Anonymkode: 477e0...379 5
horisont Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 Hvem skal beslutte om du er pen, grei og intelligent? Korrekt, det er deg. Den erkjennelsen danner litt av grunnlaget for å finne en partner. Du må jorde deg selv litt og dyrke kvalitetene dine. Foruten dårlig selvfølelse, formidler du for øvrig mest frustrasjon i innlegget ditt. Det er synd, og jeg sender deg en god tanke når jeg nå hiver innpå en kaffeskvett mens sola reiser seg over fjellene. 3
Trolltunge Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 Den viktigste relasjonen er den du har til deg selv. Om du ikke liker deg selv er det vanskelig for andre å elske deg, for du tror ikke selv på at du er verdt å elske, og setter opp murer rundt deg, som andre merker. Du omtaler ikke deg selv særlig pent her, så jeg tror at du har litt å jobbe med, angående eget selvbilde. 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #5 Skrevet 24. februar 2020 Selvbildet ditt er nøkkelen til endring. Beskrivelsen du gir av deg selv løser ingen ting. Løsningen er deg selv og dine valg. Dine drømmer kan nåes. Du bestemmer selv mer enn du per dato tror. Opp og hopp, livet er ditt. Anonymkode: f414d...76c 2
Hr. Aktiv Skrevet 24. februar 2020 #6 Skrevet 24. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Alene i 8 år og er det fortsatt. Gitt opp å finne partner. Er ikke pen nok, grei nok, intelligent nok, osv. Men siden jeg har fitte er det kanskje noen som kunne hatt sex med meg da. Anonymkode: fdf12...609 Det sitter menn rundt om som leter og venter på det skal dukke opp ei. 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #7 Skrevet 24. februar 2020 Ja, selvtilliten er på bunn. Vet ikke hvordan jeg skal få snudd dette. Hører gjerne tips og råd? Å ha vært så lenge alene gjør til at man mister gnisten. Hører gjerne tips til å snu dette! Anonymkode: fdf12...609
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #8 Skrevet 26. februar 2020 På 24.2.2020 den 19.02, AnonymBruker skrev: Ja, selvtilliten er på bunn. Vet ikke hvordan jeg skal få snudd dette. Hører gjerne tips og råd? Å ha vært så lenge alene gjør til at man mister gnisten. Hører gjerne tips til å snu dette! Anonymkode: fdf12...609 Dytter! Anonymkode: fdf12...609
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #9 Skrevet 27. februar 2020 I samme bås, mer eller mindre, men motsatt kjønn. Brent fra før av, tror det gjorde så jeg trakk meg veldig tilbake på den fronten, og har ikke turt å stikke hodet frem ordentlig siden. Med jobb, barn og alt det der har årene bare gått, og det som i hvert fall har vist seg for min del er at jeg ikke kommer noen vei uten å være "der ute", lete og tørre, prøve. Anonymkode: 96b26...59d 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #10 Skrevet 27. februar 2020 Synd du er så slem mot deg selv. Man trenger ikke være pen, for å ha en god selvfølelse. Du blokkerer for alt av karisma, når du tenker slik. Det å bli en god partner, fordrer et skikkelig utgangspunkt. Med slik selvsnakk som du bedriver, kan du like gjerne bli sammen med en støttekontakt. En som bare skal holde deg underholdt. Hev nivået noen hakk og start med deg selv. Anonymkode: 56c87...270 3
Bamseklemmer Skrevet 27. februar 2020 #11 Skrevet 27. februar 2020 På 24.2.2020 den 3.46, AnonymBruker skrev: Men siden jeg har fitte er det kanskje noen som kunne hatt sex med meg da. For 20 år siden: helt klart ja! Nå i dag: tja, har blitt litt mere kresen nå...Før i tiden knulla jeg alt som gikk i to sko av kvinner...ikke bare for min egen del og tømmestasjon, men mere for omsorg for dem som ikke fikk sex. For noen ble jeg nok en reddende engel, for etterpå fikk de nok selvtillit til å prøve selv. Og når jeg ser på dem idag er jo mange i forhold, og faktisk ser de helt nydelig ut. Men jeg synes jo kvinner blir penere og penere med årene da😊
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #12 Skrevet 27. februar 2020 På 24.2.2020 den 3.46, AnonymBruker skrev: Alene i 8 år og er det fortsatt. Gitt opp å finne partner. Er ikke pen nok, grei nok, intelligent nok, osv. Men siden jeg har fitte er det kanskje noen som kunne hatt sex med meg da. Anonymkode: fdf12...609 Har det på samme måten. Jeg har dårlig selvbilde og derfor er folk tydeligvis redd for å ha et forhold med meg. Men å brukes til tømmestasjon og prosjekt av både menn og kvinner er jeg god nok. Det hjelper ikke på selvbildet. Æsj. Har følt meg som en brukt hore flere ganger. Gidder ikke lenger å prøve å lete etter noe seriøst. Både menn og kvinner er kyniske rasshøl! Anonymkode: 87729...7af 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #13 Skrevet 27. februar 2020 17 timer siden, Bamseklemmer skrev: For 20 år siden: helt klart ja! Nå i dag: tja, har blitt litt mere kresen nå...Før i tiden knulla jeg alt som gikk i to sko av kvinner...ikke bare for min egen del og tømmestasjon, men mere for omsorg for dem som ikke fikk sex. For noen ble jeg nok en reddende engel, for etterpå fikk de nok selvtillit til å prøve selv. Og når jeg ser på dem idag er jo mange i forhold, og faktisk ser de helt nydelig ut. Men jeg synes jo kvinner blir penere og penere med årene da😊 Må bare spørre. Mener du virkelig at du var grei som hadde sex med disse damene? Anonymkode: fdf12...609 1
Bamseklemmer Skrevet 28. februar 2020 #14 Skrevet 28. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Må bare spørre. Mener du virkelig at du var grei som hadde sex med disse damene? Ja absolutt, det var jo de som kom til meg og sa at de aldri fikk sex, men de visste så meget godt at jeg ikke hadde hjerte til å si nei. Men jeg var også tydelig på at jeg ikke ville ha noe forhold, og at jeg bestandig holdt kjeft og ikke skrøt til kompisene mine. Jeg har bestandig behandlet damene godt, uansett alder og utseende, og aldri utnyttet noen. Jeg var bare rett og slett en ukomplisert fyr som lyttet og var raus med det ene og det andre, også på sex... Jeg har aldri følt at sex er skam, jeg føler bare lykke og glede av å hjelpe hverandre. Jeg er fremdeles full av omsorg, og det kan jeg takke de damene på 80 og 90-tallet for🧡 Så ja TS, jeg mener virkelig at jeg har vært grei med disse damene... 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #15 Skrevet 28. februar 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Ja absolutt, det var jo de som kom til meg og sa at de aldri fikk sex, men de visste så meget godt at jeg ikke hadde hjerte til å si nei. Men jeg var også tydelig på at jeg ikke ville ha noe forhold, og at jeg bestandig holdt kjeft og ikke skrøt til kompisene mine. Jeg har bestandig behandlet damene godt, uansett alder og utseende, og aldri utnyttet noen. Jeg var bare rett og slett en ukomplisert fyr som lyttet og var raus med det ene og det andre, også på sex... Jeg har aldri følt at sex er skam, jeg føler bare lykke og glede av å hjelpe hverandre. Jeg er fremdeles full av omsorg, og det kan jeg takke de damene på 80 og 90-tallet for🧡 Så ja TS, jeg mener virkelig at jeg har vært grei med disse damene... Jeg tror jo egentlig ikke at det var sex de egentlig trengte/ønsket, men en som brydde seg, nærhet osv. Random sex med en som ikke ønsket forhold med de var egentlig ikke behovet deres. Anonymkode: fdf12...609
Bamseklemmer Skrevet 28. februar 2020 #16 Skrevet 28. februar 2020 Jeg var nok både en god lytter og en som bestandig inkluderte og inviterte dem på fest hjemme hos meg, men random var jeg ikke, de kjente meg godt i fra før. Men jeg tror ikke det var kun for nærhet, de ville jo ha begge deler når de først fikk sjansen. Må vel innrømme at det forekom noen fuktige fester også på den tiden, da hendte det at de la seg i senga mi, fordi de visste at det var trygt og at jeg aldri rørte dem. Da var det bare så behagelig å ligge der om morgenen å prate om gårsdagens mysterier😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå