Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venn som legger ut om sex med tidligere partnere, antall han har hatt sex med og skryter om situasjoner med villt fremmede damer som kommer bort for å flørte/ berøre han, kjenne på musklene hans etc..

Han forteller også om hvem som er/ har vært interresert i han, og generelt situasjoner som får frem hvor populær han tydeligvis er blant damer...

Kjenner at jeg begynner å bli lei alt dette snakket om damer, popularitet/ sex-opplevelser osv. Han spør også meg ut om mitt eget sexliv. Virker som om han er veldig opphengt i disse temaene.

Er han usikker på seg selv, eller har han veldig god selvtillit? Forstår bare ikke denne trangen hans til å fortelle meg disse tingene..? Vi er venner, ikke noe mer forresten.

Anonymkode: 49395...fc6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp :)

Anonymkode: 49395...fc6

Skrevet

Selvtilliten hans er basert på hvor mange kvinner han knuller. Men han trenger bekreftelse igjen og igjen. Han skryter for å virke selvsikker. En som er genuint selvsikker har ikke et behov for å skryte.

Anonymkode: 51210...15a

• Liker 3
Skrevet

Usikker på seg seg selv og vil fremstå som storkar. Mulig han er det og, men når man skryter av det så er det jo for å vise seg frem og fortelle andre at han er "noe".

Sånne som han hadde mistet all livsmot om de ikke hadde fått damer for de henter all selvtilliten sin fra antall ligg.

Kjenner en sånn type og det blir kleint i lengden når 50% av det han snakker om er damer og skal kommentere damer osv, blir nesten litt patetisk. Men han er grei og snill ellers da så bare smiler og jatter med

Anonymkode: 5e999...668

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...