Gå til innhold

Kan noen se om jeg blir å flytte til Fredrikstad og blir jeg å finne den rette?

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frank: "Cinnamondiva, elsker du meg?"

CInnamondiva: "Ja, men vi kan ikke være sammen."

Frank: "Hvorfor ikke?"

Cinnamondiva: "Fordi en anonym synsk person på Kvinneguiden fikk opp at det ikke blir oss."

------------------

"Hei, Cinnamondiva, skal du flytte?"

"Ja."

"Når da?"

"Vet ikke, venter på beskjed fra Kvinneguiden."

Anonymkode: 6228d...e7c

Ok. Jeg hadde nok gitt han en sjanse til. Ikke latt meg bestemme av kvinneguiden

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 29.2.2020 den 2.46, Cinnamondiva skrev:

Ja, det er nok Frank. Men ser du noe om hans følelser og om vi løser de utfordringene? Flytter jeg før sommeren?

Han er også glad i deg, men det er aldersforskjell her som plager han noe. Stemmer det? I tillegg er det noen utfordringer i forholdet deres. Jeg ser en tredjeperson. Frank, om det er hans navn, vil gjerne ha deg. Ikke bare seksuelt, men det er noe som hindrer han. Han holder derfor igjen. Dere har vært intime, ikke sant? Om hans følelser, ja, han er svært betatt av deg, begynt å bli glad i deg. Og løser dere det? ja, hvis dere gjør en innsats begge to, men som du vet står det mest på han. 

Du flytter, like før eller i løpet av sommeren.  Ga dette mening? 

Anonymkode: c9231...615

Skrevet

Ja han er 47 og jeg er 27 år men alder er ingen hindring for meg. Jeg vil egentlig bare ha han. Hva er hindringen hans? Jeg elsker han så mye så mye at det fjør vondt😓😰men. Blir vi sammen? Hva jeg gjøre for å bli sammens med han?

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Ja han er 47 og jeg er 27 år men alder er ingen hindring for meg. Jeg vil egentlig bare ha han. Hva er hindringen hans? Jeg elsker han så mye så mye at det fjør vondt😓😰men. Blir vi sammen? Hva jeg gjøre for å bli sammens med han?

Spørr han, si hvordan du føler ❤️

Anonymkode: dd056...7c8

Skrevet

Ok det skal jeg gjøre❤️❤️ Er du sikker på st han er glad i meg?

AnonymBruker
Skrevet

Ts, hvis du ender opp med å dra på mannejakt i Fredrikstad så hold deg for Guds skyld unna typen til Villa Paprika. Det er sikkert noen fra Fredrikstad som kan guide deg litt.

Anonymkode: e40a4...71d

Skrevet

Ingen kan se det. Hvordan skulle det gå til?? Du velger jo selv å flytte eller ikke.

Dessuten så «blir man ikke å flytte» 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts, hvis du ender opp med å dra på mannejakt i Fredrikstad så hold deg for Guds skyld unna typen til Villa Paprika. Det er sikkert noen fra Fredrikstad som kan guide deg litt.

Anonymkode: e40a4...71d

Nei jeg skal ikke på noe mannejakt nei. Det får gå naturlig til. Kan guide meg selv. Får leve litt i sølibat inntil videre til jeg har funnet den rette eller en god elsker. Og ting går naturlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Fredrikstad er den kjedeligste byen i hele Norden!!! Du vil ikke hit!!

Anonymkode: 63bbf...e25

AnonymBruker
Skrevet
På 27.2.2020 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å bli nordlending. Å skrive "jeg blir å flytte" godtas ikke andre steder i landet.

Anonymkode: 754f0...fc3

Ikke engang i Fredrikstad som har fått sin dialekt kåret til den styggeste i Norge og det ikke uten grunn! Hær brukær folka fortsatt tællekæll og gummipællær(eller noe sånt) 🤣🤣🤣

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fredrikstad er den kjedeligste byen i hele Norden!!! Du vil ikke hit!!

Ok. Synes Fredrikstad er interessant jeg. Halden er ihvertfall ikke noe særlig til by akkurat. Fredrikstad har jo mye mer tilbud på aktiviteter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...