Gå til innhold

Kan noen se om jeg blir å flytte til Fredrikstad og blir jeg å finne den rette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har lenge hatt planer om å flytte ril Fredrikstad. Men kan noen se når det blir? Blir det før sommeren eller etter? Blir jeg å kjøpe en leilighet? Og blir jeg å finne den rette? I så fall hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir etter sommeren. Får opp at du vil møte noen, men det vil bli på et helt uventet sted eller en uventet situasjon. Muligens noe(n) lenger nord? Du kommer også til å finne en permanent plass, men kan ikke si sikkert om det blir i form av å kjøpe en leilighet. Men du kommer til å slå deg til ro :)

Anonymkode: 6228d...e7c

• Liker 1
Skrevet

Nei, du kommer til å flytte til Moss, midt på sommeren, bo i telt og bli lesbisk.

Jesus.

Anonymkode: 134ab...826

• Liker 16
Skrevet
På 24.2.2020 den 10.34, AnonymBruker skrev:

Det blir etter sommeren. Får opp at du vil møte noen, men det vil bli på et helt uventet sted eller en uventet situasjon. Muligens noe(n) lenger nord? Du kommer også til å finne en permanent plass, men kan ikke si sikkert om det blir i form av å kjøpe en leilighet. Men du kommer til å slå deg til ro :)

Ok. Takk for svar. Kan du se hvilken person det er og hvilken situasjon det er? Kan du også se noe om Frank en tidligere flørt? Har han egentlig følelser for meg?

Skrevet
11 hours ago, Cinnamondiva said:

Ok. Takk for svar. Kan du se hvilken person det er og hvilken situasjon det er? Kan du også se noe om Frank en tidligere flørt? Har han egentlig følelser for meg?

LItt høy type. Noe med handel, kanskje dere møtes på en butikk. Frank har noen nye på gang.

Skrevet

Du kommer til å bli nordlending. Å skrive "jeg blir å flytte" godtas ikke andre steder i landet.

Anonymkode: 754f0...fc3

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

LItt høy type. Noe med handel, kanskje dere møtes på en butikk. Frank har noen nye på gang.

Ok, er det en mørk hårete type, brune øyner og hva er alderen? Men selv om Frank har noen nye har han egebtlig følelser for meg? Blir vi å fortsette å være venner?

Skrevet
2 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Ok, er det en mørk hårete type, brune øyner og hva er alderen? Men selv om Frank har noen nye har han egebtlig følelser for meg? Blir vi å fortsette å være venner?

Frank blir å flytte til Bergen. Han har fått seg jobb på et meieri, der skal han jobbe i 19 år. Så får han seg en ny dame og flytter igjen til en leilighet men dette er fremdeles i Bergen. 

Anonymkode: c41be...560

• Liker 4
Skrevet

Jeg måtte inn på innlegget for å skjønne tittelen 😂

Anonymkode: eed47...519

• Liker 3
Skrevet

Du har allerede en mann du er svært glad i i livet ditt. Men du er usikker på hans følelser og hva som kommer til å skje med dere. Det er noen utfordringer mellom dere. 

Og ja du flytter. Med litt tungt hjerte. 

Anonymkode: c9231...615

Skrevet
4 hours ago, Cinnamondiva said:

Aner ikke, jeg bare dikter opp ting underveis.

• Liker 8
Skrevet
On 2/24/2020 at 12:00 AM, Cinnamondiva said:

Hei, har lenge hatt planer om å flytte ril Fredrikstad. Men kan noen se når det blir? Blir det før sommeren eller etter? Blir jeg å kjøpe en leilighet? Og blir jeg å finne den rette? I så fall hvor?

Jeg tror ikke du kommer til å flytte til Fredrikstad, men heller Guatemala, eller der omkring. Noe ut på sen sommeren/høsten kanskje. 

Jeg tenker kanskje en stråhytte, ikke akkurat en leilighet.  

Kanskje du allerede har funnet den rette? Eller så finner du han helt sikkert i Guatemala 😅

Anonymkode: eab1a...11f

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Aner ikke, jeg bare dikter opp ting underveis.

😂😂😂 Herregud, nå fikk jeg meg en god latter. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du må flytte til Honningsvåg for å finne den rette, og du vil treffe den rette på utsiden av Nordkapp blomster og begravelsebyrå. 

Flytter du til Fredrikstad vil du aldri treffe den rette.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 4
Skrevet

Veldig mange useriøse svar her.

Anonymkode: 4f7eb...434

Skrevet

Cinnanmondia: Lytt til intuisjonen din. Hva føler du? Føler du for å flytte til Fredrikstad, gjør det. Om du er litt usikker på hvordan det er der, ta deg en helgetur eller dagstur dit en gang og se deg rundt omkring der hvor du da kjenner inni deg om du liker deg der. :)

Anonymkode: 4f7eb...434

• Liker 2
Skrevet

Hvis du flytter hit håper jeg du ikke er uheldig og møter på eksen min om du leter etter kjærlighet....

Anonymkode: 6adb5...d46

• Liker 1
Skrevet
På 27.2.2020 den 17.19, AnonymBruker skrev:

Du har allerede en mann du er svært glad i i livet ditt. Men du er usikker på hans følelser og hva som kommer til å skje med dere. Det er noen utfordringer mellom dere. 

Og ja du flytter. Med litt tungt hjerte. 

Anonymkode: c9231...615

Ja, det er nok Frank. Men ser du noe om hans følelser og om vi løser de utfordringene? Flytter jeg før sommeren?

Skrevet

Jeg ser at hvis du flytter til fredrikstad så kan vi dra på "mannejakt" sammen. 😏

Anonymkode: b8e51...caa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 2/29/2020 at 2:46 AM, Cinnamondiva said:

Ja, det er nok Frank. Men ser du noe om hans følelser og om vi løser de utfordringene? Flytter jeg før sommeren?

Frank: "Cinnamondiva, elsker du meg?"

CInnamondiva: "Ja, men vi kan ikke være sammen."

Frank: "Hvorfor ikke?"

Cinnamondiva: "Fordi en anonym synsk person på Kvinneguiden fikk opp at det ikke blir oss."

------------------

"Hei, Cinnamondiva, skal du flytte?"

"Ja."

"Når da?"

"Vet ikke, venter på beskjed fra Kvinneguiden."

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...