Gå til innhold

Hund i bil

Anbefalte innlegg

Gjest 1.2.3.
Skrevet

En ny dyretragedie.Uten mulighet for å slippe ut fra den 1stekende heten ble to hunder forlatt i bilen på Holmlia i Oslo. Hundeeier dro på jobb torsdag morgen,han forlot sine to hunder med vinduene igjen.Timene gikk og sola steikte hele dagen. DØDE. Eieren av hundene vil bli anmeldt for brudd på dyrevernloven. Dette må være en tankeveker for oss alle som har med oss dyr i bilen. TA ANSVAR :fy:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

:evil: At folk ikke tenker lenger...

Gjest Gitte
Skrevet

idioti å ha hundene i bilen når man er på jobb, og skal man ha det burde man tenke litt lenger enn å gå fra de i sola uten vinduer oppe. vi parkerer konsekvent i skyggen, dersom det er mulig og vi har med oss bikkja.. uansvarlig. sånne folk burde ikke hatt hund.

Skrevet

Hva tenker man med da egnetlig, om man har hunden(e) i bilen en hel dag?

Det lurer jeg virkelig på.

Skrevet

Skjønner egentlig ikke at det går ann jeg! Hvis jeg skal på butikken på varme dager og hundene er bilen, parkerer jeg i skyggen, setter opp bakluka (vi bor på et lite sted, så det er ikke så skummelt) og løper inn på butikken.

Skrevet
Skjønner egentlig ikke at det går ann jeg! Hvis jeg skal på butikken på varme dager og hundene er bilen' date=' parkerer jeg i skyggen, setter opp bakluka (vi bor på et lite sted, så det er ikke så skummelt) og løper inn på butikken.[/quote']

På steder der dette er litt mer skummelt kan man jo kjøpe en sånn krok som gjør at bakluka kan stå på gløtt uten at man får den opp fra utsiden uten ...nøkkel eller.no----

Aldri hund i bil uten rutene oppe... og i svært kort tid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...