Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en MA som endte med cytotec på sykehuset første uken i januar. Har ikke fått tilbake mensen enda. De andre gangene jeg har mistet (2 MA og en SA) har jeg gått ganske rett inn i normal sykluslengde. Noen som har ventet lenge på mensen etter en MA? Hvor lenge er normalt? 

Anonymkode: e40f6...4c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror rammen for det som er normalt er veldig individuell, selv fikk jeg en bortfallsblødning (hadde ikke eggløsning i mellom, så var vel ikke mensen) etter 25 dager. Tipper ikke det er noe i veien, men hadde jeg vært i din posisjon ville jeg kanskje vurdert å gå til legen og høre om det kan være noen grunn til det - f.eks rester. Får du positive tester fortsatt? Hvis ikke så er jo det et godt tegn :) 

Skrevet

Jeg fikk mensen igjen etter 8(!!) uker:/ leit å høre om din ma:( lykke til videre❤️

Skrevet

For meg gikk det 8 uker før jeg fikk mensen 

Skrevet

Hvor langt var du på vei? Har du negativ graviditetstest nå? HCG bruker jo en del tid på å forsvinne, og så skal resten av hormonene komme seg igjen. Det kan ta tid. Hvis du fremdeles har positiv test er det enten hcg igjen i kroppen etter MA'en, eller så er du gravid igjen, og det kan forklare hvorfor ikke menstruasjonen kommer tilbake. Hvis du får negativ test ville jeg ventet noen uker til før jeg gjorde noe. Rett og slett gitt kroppen litt tid.

Anonymkode: d09a8...3ba

Skrevet

Fikk tilbake mensen etter 4 uker og 3 dager når jeg hadde MA, men gjennomgikk utskraping etter cytotec-kur så var helt sikker på at alt hadde kommet ut. Er du sikker på at det ikke er igjen noen rester? Er graviditetstestene blitt negative igjen? Gravid på nytt?

Hadde fortsatt positiv graviditetstest etter 4 uker, så har hatt eggløsning selv om jeg har hatt litt hcg igjen i kroppen.

Etter min SA (uten noen form for beh.) tok det 3 mnd til mensen kom igjen. Testet ikke med graviditetstester underveis.

Skrevet

Ikke mulighet for ny graviditet, og testene er negative. Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet- selv om det er vanskelig😅

Anonymkode: e40f6...4c3

Skrevet

Min kom etter nøyaktig 6 uker, 8 uker siden ma nå og testene er forsatt ørlitegrann positive 🤷‍♀️

Anonymkode: b3735...c17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...