Gå til innhold

Barebacking - idioti i praksis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle akkurat legge inn en tråd om det samme ..

At det går an å være så totalt blåst .. er utrolig :o

Gjest Violetta
Skrevet

Merkelig hva folk kan få seg til å gjøre. :roll: :-?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Idoitiskap kaller jeg det, for dette er for dumt :o

Gjest Tøffelise
Skrevet

Jeg går ut fra at disse idiotene selv vil betale for medisin og sykehusopphold hvis de skulle være så ”heldig” å bli smittet.

Skrevet

At det går an.....?? :o

Skrevet
Jeg går ut fra at disse idiotene selv vil betale for medisin og sykehusopphold hvis de skulle være så ”heldig” å bli smittet.

.. og har vett nok til å tenke på evt. andre partnere senere..

Skrevet

Sykt, sykt, sykt.

Klarer ikke å sette meg inn i tankegangen at, liksom.. Ingenting gjør meg så tent som kanskje å få et dødelig virus av en eller annen ukjent person.. HALLO!! :eeeh:

Jeg trodde HIV- og AIDS-problematikken er en av verdens største utfordringer. Eller er det kanskje heller åpenbar hjernesvinn hos deler av den rike, blaserte verden som er hovedutfordringen. Det kan jo se slik ut.

Og hvor finner slike mennesker hverandre? Jeg hadde blitt overrasket dersom de kunne lese. "Hei vil du bli med meg hjem og ha ubeskyttet pulings med en gjeng med ukjente mennesker for å se hvor lang tid det tar før man får HIV?" Nei jeg tror jeg står over gitt.

Gjest Kari N
Skrevet

.. og har vett nok til å tenke på evt. andre partnere senere..

Det sistnevnte var det det første jeg tenkte på. Idioter! :-x

Skrevet

og i følge reportasjen, så har hittil ungdomsmiljøene vært skånet for HIV.

dersom det plutselig blir en lek, så vil det ikke lenger være skånet.

og, som det også nevnet, de tror jo ikke de vil bli rammet, men selvsagt sitter de der en dag!

det snakkes om russisk rulett der, men russisk rullet rammer ihvertfall (fysisk) kun den som leker, dette vil kunne ramme mange fler dersom man ikke tenker over hva man gjør når man er smittet eller kanskje smittet.

helt utrolig hva folk gjør.

og det både heterofile og homofile helt ned i 18 år!!!

Gjest Sukkerert
Skrevet

Idioti ja.

Grusomt om HIV skulle slippe inn i disse ekperimenterende miljøene. Da ville tallet på HIV-smittede eksplodere.

Gjest Gjestehest
Skrevet

Dette minner på mange måter om Romerrikets siste tid.

Hvor det hele kollapset i dekadense, fyll, orgier og galskap.

Er vi på vei dit?

Gjest Lompa
Skrevet

:o

Enda en grunn til at det er godt å være gift og ha EN fast partner,gitt. Sånne historier burde jo skremme single (FORNUFTIGE) mennesker fra nesten å ha sex i det hele tatt.Man vet jo aldri om en evt partner har vært på noe slikt.

Gjest seroxata
Skrevet

hæ? ja, dette må jo være VIRKELIG oppegående mennesker!! :o

Idioti!

Skrevet

Ha sex med HIV-smittet for spenningens skyld? Øhh ..mer spennende å spille kort spør du meg. Ikke er det dødelig heller.

Gjest gjest1
Skrevet

Man burde la disse menneskene få oppleve aids på nært hold i de siste stadiene av sykdommen, så kanskje de ikke ville synes det hele var så "spennende". Maken til stygg sykdom skal man nemlig lete lenge etter.

Herregud for idioti!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...