AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #61 Skrevet 4. mars 2020 Uhyre smart å oppsøke det sosiale samværet på en båt i disse virustider. Noen som har lyst på et spennende cruise med Diamond Princess? Anonymkode: 3e9ba...27b 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #62 Skrevet 4. mars 2020 Hehe, sett i gang. Jeg elsker å knulle på danskebåten og gjør det selv en helg i året i skjul! Blir skikkelig tent av det. Anonymkode: 71ced...f5b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #63 Skrevet 4. mars 2020 På 23.2.2020 den 22.20, AnonymBruker skrev: Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, og har aldri gjort dette før. Men håper hvertfall på svar. Så det er en fyr jeg har ligget med et par ganger. Nylig tok han kontakt med meg etter at vi ikke hadde pratet eller sett hverandre på nesten 7 måneder. Han spurte om jeg ville bli med på danskebåten for å pule. Jeg har vært innmari kåt den siste tiden og har ikke hatt sex på lenge, så jeg sa ja. Nå begynner jeg å lure på om det var en god ide likevel 😅 kjenner jo ikke fyren så godt, og det kan fort bli kleint å være sammen alene på en 24-timers cruise. Vi har jo ingen andre planer enn å pule masse. Samtidig føler jeg at jeg ikke kan backe ut nå. Hva synes dere? Høres dette helt tåpelig ut? Har jo veeeldig lyst på sex, men vet bare ikke hvordan hele greia kommer til å bli. I tillegg har jeg aldri vært på danskebåten før, men har hørt at lugarene er skitne osv. 😥 Anonymkode: 1369f...b75 Jeg ville droppet det. Du risikerer å få andre ting enn sex. Corona osv Anonymkode: bfb58...145 1
Iceicebabyy Skrevet 8. mars 2020 #64 Skrevet 8. mars 2020 Update: dro på båten og jeg angrer som bare det. Skulle aldri ha dratt. Han behandlet meg som dritt, var utrolig egoistisk i senga og ga meg lite oppmerksomhet. Føler at alt dreide seg om at han skulle få tilfredstilt sine behov. Brukte hele siste dagen på å ikke knekke sammen og gråte :( Jeg føler meg bare så sykt brukt og skitten. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #65 Skrevet 8. mars 2020 39 minutter siden, Iceicebabyy skrev: Update: dro på båten og jeg angrer som bare det. Skulle aldri ha dratt. Han behandlet meg som dritt, var utrolig egoistisk i senga og ga meg lite oppmerksomhet. Føler at alt dreide seg om at han skulle få tilfredstilt sine behov. Brukte hele siste dagen på å ikke knekke sammen og gråte Jeg føler meg bare så sykt brukt og skitten. Som sagt: Du må heve standarden din. Dette ble du advart mot. Ta en titt i speilet og bestem deg for å ikke nøye deg med dritt i fremtiden. Anonymkode: 99dda...0bd 4
petterm Skrevet 8. mars 2020 #66 Skrevet 8. mars 2020 1 time siden, Iceicebabyy skrev: Update: dro på båten og jeg angrer som bare det. Skulle aldri ha dratt. Han behandlet meg som dritt, var utrolig egoistisk i senga og ga meg lite oppmerksomhet. Føler at alt dreide seg om at han skulle få tilfredstilt sine behov. Brukte hele siste dagen på å ikke knekke sammen og gråte Jeg føler meg bare så sykt brukt og skitten. Så synd! Det positive er at du nå vet hva slags type han er, så slipper du å bruke mer tid på han. Håper du kommer deg greit videre. Hvorfor fortsatte du å være sammen med han når han behandlet deg dårlig? Du kunne vel betalt for egen lugar når han ikke tok hensyn til deg? 3
Iceicebabyy Skrevet 8. mars 2020 #67 Skrevet 8. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som sagt: Du må heve standarden din. Dette ble du advart mot. Ta en titt i speilet og bestem deg for å ikke nøye deg med dritt i fremtiden. Anonymkode: 99dda...0bd Jeg vet det. Jeg angrer veldig, men er fast bestemt på å aldri la noen behandle meg på den måten igjen. 2
Iceicebabyy Skrevet 8. mars 2020 #68 Skrevet 8. mars 2020 1 time siden, petterm skrev: Så synd! Det positive er at du nå vet hva slags type han er, så slipper du å bruke mer tid på han. Håper du kommer deg greit videre. Hvorfor fortsatte du å være sammen med han når han behandlet deg dårlig? Du kunne vel betalt for egen lugar når han ikke tok hensyn til deg? Ja, sant nok. Jeg håper det jeg og. Jeg har hatt slitt med dårlig selvbilde lenge, og har hatt mange dårlige erfaringer med menn. Men dette var virkelig en «eyeopener». Hmmm, altså jeg turte rett og slett ikke. Ville ikke skape dårlig stemning, og er veldig konfliktsky av meg. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #69 Skrevet 8. mars 2020 På 23.2.2020 den 23.38, abrasiveRefraction skrev: Man bestiller jo selvsagt hver sin lugar (det kooster jo det samme). Det gjør det aldeles ikke. Selvfølgelig er det dyrere med to lugarer enn en. Hvor mange ganger har du reist ? Anonymkode: 9b41f...db4 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #70 Skrevet 8. mars 2020 På 5.3.2020 den 0.20, AnonymBruker skrev: Hehe, sett i gang. Jeg elsker å knulle på danskebåten og gjør det selv en helg i året i skjul! Blir skikkelig tent av det. Anonymkode: 71ced...f5b Samme her 😉 + Kielferja og Ålandsbåten fra Stockholm en sjelden gang iblandt , deilig og spennende 😁 Anonymkode: 9b41f...db4 1
petterm Skrevet 8. mars 2020 #71 Skrevet 8. mars 2020 50 minutter siden, Iceicebabyy skrev: Ja, sant nok. Jeg håper det jeg og. Jeg har hatt slitt med dårlig selvbilde lenge, og har hatt mange dårlige erfaringer med menn. Men dette var virkelig en «eyeopener». Hmmm, altså jeg turte rett og slett ikke. Ville ikke skape dårlig stemning, og er veldig konfliktsky av meg. Da synes jeg at du må planlegge bedre ved neste anledning, og forberede deg bedre mentalt på å ha en retrettmulighet. Så vidt jeg husker var det tidligere i tråden nevnt en mulighet for å ta fly tilbake til Norge hvis det ikke funka på båten. Jeg skjønner at det ikke er ok å forlate han halvveis, men du må lære deg å sette ned foten når du blir dårlig behandla! Når du er tydelig overfor menn du treffer senere så er det også en større sjanse for at de faktisk vil høre på deg og respektere deg. Menn som ikke respekterer deg trenger du ikke å ta vare på. Du er mere verdt enn det! Jeg forslår også at du tester deg om et par uker. Når han behandler deg sånn er det sannsynlig at han bløffer når han sier at han har testa seg. 2
Perelandra Skrevet 11. mai 2020 #72 Skrevet 11. mai 2020 Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå