Iceicebabyy Skrevet 24. februar 2020 #41 Skrevet 24. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke ta risken med ubeskyttet sex....kjedelig med herpes og div... Anonymkode: 2b97f...caa Han har sagt at han har testet seg og at alt er bra, og jeg velger å stole på det. Helt ærlig talt så har vi ingen planer om å bruke kondom
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #42 Skrevet 24. februar 2020 20 minutter siden, Iceicebabyy skrev: Han har sagt at han har testet seg og at alt er bra, og jeg velger å stole på det. Helt ærlig talt så har vi ingen planer om å bruke kondom Hva har han testet seg for? En vanlig sjekk er klamydia, ønsker man å testes for mer må man spesifisere det. Altså går veldig mange rundt med ulike kjønnssykdommer og smitter folk, mens de selv tror at de er smittefrie fordi de har jo testet seg hos legen. Det finnes også kjønnssykdommer som man ikke tester for hos legen, men hvor kondom er eneste beskyttelse. Alltid bruk kondom! Dere kan f.eks. bruke litt tid sammen på Kondomeriet eller et velassortert apotek og velge ulike kondomer med spennende utforming, se på kondom-shopping som forpsill. Anonymkode: 5f648...765 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #43 Skrevet 26. februar 2020 På 23.2.2020 den 22.20, AnonymBruker skrev: Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, og har aldri gjort dette før. Men håper hvertfall på svar. Så det er en fyr jeg har ligget med et par ganger. Nylig tok han kontakt med meg etter at vi ikke hadde pratet eller sett hverandre på nesten 7 måneder. Han spurte om jeg ville bli med på danskebåten for å pule. Jeg har vært innmari kåt den siste tiden og har ikke hatt sex på lenge, så jeg sa ja. Nå begynner jeg å lure på om det var en god ide likevel 😅 kjenner jo ikke fyren så godt, og det kan fort bli kleint å være sammen alene på en 24-timers cruise. Vi har jo ingen andre planer enn å pule masse. Samtidig føler jeg at jeg ikke kan backe ut nå. Hva synes dere? Høres dette helt tåpelig ut? Har jo veeeldig lyst på sex, men vet bare ikke hvordan hele greia kommer til å bli. I tillegg har jeg aldri vært på danskebåten før, men har hørt at lugarene er skitne osv. 😥 Anonymkode: 1369f...b75 Høres passe sykt ut. Og av alle håpløse steder: DANSKEBÅTEN🤣😱 Anonymkode: 7c9f6...6ae 6
Iceicebabyy Skrevet 27. februar 2020 #44 Skrevet 27. februar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres passe sykt ut. Og av alle håpløse steder: DANSKEBÅTEN🤣😱 Anonymkode: 7c9f6...6ae Haha, skjønner at det kan høres sykt ut. Men kan du begrunne hvorfor du synes det høres sykt ut? 😅 og hvorfor synes du danskebåten er et håpløst sted? Give me some insight, please!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #45 Skrevet 27. februar 2020 Jeg gjør dette flere ganger i året, og det er helt MAGISK! Er gift, men i ett åpent forhold. Enesten regel vi har er ingen sex med andre i felles hjem. kompisen min bor fortsatt hjemme, så uaktuelt med sex der. Så den perfekte løsningen da er Danskebåten. Spiser god mat i resturanten, tar noen drinker og danser litt, før vi legger oss. Masse sex, våkne ved siden av han, småprate og kose hele formidagen. Jeg rett og slett ELSKER de turene:) Men skulle det bli kjip steming, er det mange andre man kan prate med ombord, underholding, eller ta med deg en bok, og sett deg i en krok med en kaffe e.l og nyt tiden. Anonymkode: 52f45...e4a 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #46 Skrevet 27. februar 2020 10 timer siden, Iceicebabyy skrev: Haha, skjønner at det kan høres sykt ut. Men kan du begrunne hvorfor du synes det høres sykt ut? 😅 og hvorfor synes du danskebåten er et håpløst sted? Give me some insight, please! Danskebåten er jo en flytende dyrehage - mye rølp og lite romantikk:)) og hva har en trang lugar med elskov å gjøre?? Anonymkode: 7c9f6...6ae 3
petterm Skrevet 28. februar 2020 #47 Skrevet 28. februar 2020 Danskebåten er vel en relativt rimelig overnatting. God mat og drikke, til en ok pris. Jeg synes det høres greit ut. Billigere enn å reise på hotell langt av gårde. Selvsagt en sjanse for å bli gjenkjent, men det er det jo de fleste steder. Hvis dere er litt bevisst på hvor dere setter dere så bør det gå bra. Synes det høres greit ut! 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #48 Skrevet 1. mars 2020 Hvor gamle er dere? Anonymkode: 83021...cac
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #49 Skrevet 1. mars 2020 Ja, noen sikter seg inn på laveste hylle her i livet. Anonymkode: 99dda...0bd 1
MakeItHappen Skrevet 1. mars 2020 #50 Skrevet 1. mars 2020 Må bare kommentere at lugarene har en ganske smal seng, så ikke den mest komfortable å ha sex i. Anbefaler å oppgradere til dobbeltseng. 5
Iceicebabyy Skrevet 1. mars 2020 #51 Skrevet 1. mars 2020 Er så usikker på dette, så vurderer å avlyse hele greia. Vet liksom ikke helt hva jeg vil. Det som er dumt er at han allerede har bestilt billetter, så kommer til å føle meg veldig kjip om jeg avlyser nå :/
Iceicebabyy Skrevet 1. mars 2020 #52 Skrevet 1. mars 2020 11 timer siden, MakeItHappen skrev: Må bare kommentere at lugarene har en ganske smal seng, så ikke den mest komfortable å ha sex i. Anbefaler å oppgradere til dobbeltseng. Er det sant? Hmm, men tenker det er greit å ha hver sing seng når man skal sove
Iceicebabyy Skrevet 1. mars 2020 #53 Skrevet 1. mars 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, noen sikter seg inn på laveste hylle her i livet. Anonymkode: 99dda...0bd ?
Iceicebabyy Skrevet 1. mars 2020 #54 Skrevet 1. mars 2020 På 28.2.2020 den 6.57, petterm skrev: Danskebåten er vel en relativt rimelig overnatting. God mat og drikke, til en ok pris. Jeg synes det høres greit ut. Billigere enn å reise på hotell langt av gårde. Selvsagt en sjanse for å bli gjenkjent, men det er det jo de fleste steder. Hvis dere er litt bevisst på hvor dere setter dere så bør det gå bra. Synes det høres greit ut! Oi sann, tenkte ikke over at jeg kan bli gjenkjent. Håper for all del at det ikke skje!!
petterm Skrevet 1. mars 2020 #55 Skrevet 1. mars 2020 2 timer siden, Iceicebabyy skrev: Er så usikker på dette, så vurderer å avlyse hele greia. Vet liksom ikke helt hva jeg vil. Det som er dumt er at han allerede har bestilt billetter, så kommer til å føle meg veldig kjip om jeg avlyser nå :/ Du skal ikke dra bare fordi han har kjøpt billetter! Hvis dere har blitt enige om at han skulle kjøpe billetter, og du ombestemmer deg, så må du selvsagt betale for din del av biletten i alle fall. Hvis han kjøpte biletter uten at dere var enige på forhånd så er det hans problem. Så vidt jeg husker sa du at du har grei økonomi. Lugar på danskebåten koster ikke så mye at du ikke kan betale deg ut av det. Selvsagt kjipt når man ombestemmer seg, men du skal ikke reise bare fordi du ikke vil være kjip, spesielt ikke når han forventer sex på hele turen. Hvis du bestemmer deg for å dra så er du ikke forplikta til sex, selv om det var utgangspunktet for turen. Det kan du godt si til han hvis du ef usikker på hva du vil. 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #56 Skrevet 2. mars 2020 Det er SKIKKELIG lytt mellom lugarene. Ikke bare sideveis, men også opp og ned. Sæd og buser er det også nok av. Anonymkode: de62f...7af 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #57 Skrevet 2. mars 2020 På 27.2.2020 den 14.38, AnonymBruker skrev: Jeg gjør dette flere ganger i året, og det er helt MAGISK! Er gift, men i ett åpent forhold. Enesten regel vi har er ingen sex med andre i felles hjem. kompisen min bor fortsatt hjemme, så uaktuelt med sex der. Så den perfekte løsningen da er Danskebåten. Spiser god mat i resturanten, tar noen drinker og danser litt, før vi legger oss. Masse sex, våkne ved siden av han, småprate og kose hele formidagen. Jeg rett og slett ELSKER de turene:) Men skulle det bli kjip steming, er det mange andre man kan prate med ombord, underholding, eller ta med deg en bok, og sett deg i en krok med en kaffe e.l og nyt tiden. Anonymkode: 52f45...e4a Herregud så trashy🤮😱 Anonymkode: 7c9f6...6ae 2
MakeItHappen Skrevet 3. mars 2020 #58 Skrevet 3. mars 2020 På 1.3.2020 den 20.15, Iceicebabyy skrev: Er det sant? Hmm, men tenker det er greit å ha hver sing seng når man skal sove Kan dere ha sex kan dere vel sove i samme seng? Men enkeltsengen er smal, så det er ikke rom for fri utfoldelse.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #59 Skrevet 3. mars 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Herregud så trashy🤮😱 Anonymkode: 7c9f6...6ae Mulig du synes det, vi ser på det som en perfekt løsning, og herlig avbrekk i hverdagen:) Går forøvrig helt fin å ha sex i enkeltsengene, der får man virkelig kjent på nærheten😂, men klart oppgradering til dobbelseng er jo det beste. Anonymkode: 52f45...e4a
Iceicebabyy Skrevet 4. mars 2020 #60 Skrevet 4. mars 2020 På 3.3.2020 den 16.57, AnonymBruker skrev: Mulig du synes det, vi ser på det som en perfekt løsning, og herlig avbrekk i hverdagen:) Går forøvrig helt fin å ha sex i enkeltsengene, der får man virkelig kjent på nærheten😂, men klart oppgradering til dobbelseng er jo det beste. Anonymkode: 52f45...e4a Setter pris på kommentarene dine er fortsatt nervøs for hele greia, men samtidig så gleder jeg meg. Vi får se om vi oppgraderer til dobbeltseng. Får sjekke ut enkeltsengene først. Men pleier det å være skittent og/eller slitt i lugarene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå