Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Man kan ta inn i på et hotell i nærheten av der man bor da. Vi snakker ikke langhelg i Paris:)

Hvorfor ikke bare knulle hjemme? Mer behagelig i min seng enn noe billig ræl på et hotell. Bedre laken også. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Hvorfor ikke bare knulle hjemme? Mer behagelig i min seng enn noe billig ræl på et hotell. Bedre laken også. 

Ja, jeg tenkte akkurat på det samme egentlig.

TS: hvorfor ikke bare være hjemme?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skal ta henne med på eventyr! 🙈 Jeg tror han er keen.

Anonymkode: 25750...d8d

Hahaha keen på masse freaky sex, ja 😛

Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Ja, jeg tenkte akkurat på det samme egentlig.

TS: hvorfor ikke bare være hjemme?

2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Ingen av oss har mulighet til det 😕  ellers hadde vi jo bare gjort det hjemme

Skrevet
Akkurat nå, Iceicebabyy skrev:

Ingen av oss har mulighet til det 😕  ellers hadde vi jo bare gjort det hjemme

Skjønner ikke. Bor dere i sexfrie boliger eller er dere elskere eller noe?

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Skjønner ikke. Bor dere i sexfrie boliger eller er dere elskere eller noe?

Jeg bor hos foreldrene mine, og det gjør han også

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Iceicebabyy skrev:

Jeg bor hos foreldrene mine, og det gjør han også

Så dere bor sammen? 

Men det er vel ingen problem å ha sex selv om foreldrene er i samme bygg? Jeg har hatt sex mens foreldrene hennes satt på stranden og vi var ute i vannet.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Så dere bor sammen? 

Men det er vel ingen problem å ha sex selv om foreldrene er i samme bygg? Jeg har hatt sex mens foreldrene hennes satt på stranden og vi var ute i vannet.

Hahaha, det var nok litt feil formulert. Nei, vi bor ikke sammen. Jeg bor hos foreldrene mine, og han bor hos sine foreldre. Det er uaktuelt for oss begge å ha sex hjemme. Vi har begge foreldre som kommer fra Midtøsten og er ganske tradisjonelle 

Skrevet

Fine lugarer, rent og pent, oppgrader til en med dobbeltseng.

Anonymkode: 0a690...dca

• Liker 1
Skrevet

Er dere gamle nok til å reise alene på danskebåten, da? De har vel noe aldersgrenser for ungdom som reiser uten voksne. 

Har du råd til egen lugar eller å ta fly hjem dersom det virkelog skulle skjære seg mellom dere? 

Anonymkode: 5f648...765

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere gamle nok til å reise alene på danskebåten, da? De har vel noe aldersgrenser for ungdom som reiser uten voksne. 

Har du råd til egen lugar eller å ta fly hjem dersom det virkelog skulle skjære seg mellom dere? 

Dette må være det mest interessante jeg har lest i dag.

Hvilken flyplass tenker du at man kan benytte seg av dersom man er på en 2 dagers tur med danskebåten? Sist jeg sjekket er det ingen sjøflyplasser midt ute i vannet...

• Liker 7
Skrevet

Kjør på! Om det skulle bli skikkelig kleint er det mange ulike plassar å gå på danskebåten, og det kan bli eit skikkelig eventyr🤩

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Dette må være det mest interessante jeg har lest i dag.

Hvilken flyplass tenker du at man kan benytte seg av dersom man er på en 2 dagers tur med danskebåten? Sist jeg sjekket er det ingen sjøflyplasser midt ute i vannet...

Jeg har aldri tatt danskebåten, men den går vel til København og så tilbake til Oslo? Da kan man gå av i København og fly hjem fra Kastrup, så slipper man å være innestengt på lugar med noen man virkelig ikke kommer overens med. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri tatt danskebåten, men den går vel til København og så tilbake til Oslo? Da kan man gå av i København og fly hjem fra Kastrup, så slipper man å være innestengt på lugar med noen man virkelig ikke kommer overens med. 

Man bestiller jo selvsagt hver sin lugar (det kooster jo det samme).

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Man bestiller jo selvsagt hver sin lugar (det kooster jo det samme).

Hun har sagt at han allerede har bestilt en lugar til dem. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Såpass til sjanse hadde jeg tatt her i livet. Bare vær åpne med hverandre, og avtal hva dere gjør hvis det ikke blir helt som tenkt. 

Anonymkode: ba418...31a

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Fjaselina skrev:

Kjør på! Om det skulle bli skikkelig kleint er det mange ulike plassar å gå på danskebåten, og det kan bli eit skikkelig eventyr🤩

Akkurat det jeg også skulle skrive etter leste innlegget "stengt inne uten noe steder å gå". Altså, danskebåten er ikke noe seilbåt med bare dere i, den er jo vanlig cruiseskip. Om ting skulle gå skeis er det sikkert mange andre ting å finne på. Ta med litt ekstra lommepenger, så kan du nyte noen aktiviteter, mat og drikke og evt. underholdning hvis det skulle være noe som passer for deg. Og så er det 2 seperate senger og kan gå og legge deg når du måtte ønske det, uten at det skal bety invitasjon til visse ting.

Tenker du bør dra likevel. I verste fall blir dette en mini-ferie uansett. Og husk nok kondomer selvsagt.

Anonymkode: 89819...b5c

• Liker 3
Skrevet

Ikke ta risken med ubeskyttet sex....kjedelig med herpes og div...

Anonymkode: 2b97f...caa

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vi, og penger er ingen problem :) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Såpass til sjanse hadde jeg tatt her i livet. Bare vær åpne med hverandre, og avtal hva dere gjør hvis det ikke blir helt som tenkt. 

Anonymkode: ba418...31a

Sant nok! Får ta sjansen. Gleder meg til masse sex hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...