Tussilussi86 Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Noen som vet hvor lang tid det tar fra man tar første dose med crinone til man kan kjenne bivirkninger? Er veldig støl i livmor og venstre eggleder, og det kom samme dag som jeg begynte på crinone. Skal ta crinone pga tidligere abort, og er ikke gravid. Sammenheng med crinone eller graviditetsymptomer?
Deseo Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 Jeg fikk det etter første dose med crinone. Hadde ikke hatt innsett enda så visste at jeg ikke kunne være gravid. Skal. Være en bivirkning sammen med ømme bryst.
Tussilussi86 Skrevet 23. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2020 42 minutter siden, Deseo skrev: Jeg fikk det etter første dose med crinone. Hadde ikke hatt innsett enda så visste at jeg ikke kunne være gravid. Skal. Være en bivirkning sammen med ømme bryst. Æaj så kjedelig.. Hadde håpet det kunne være symptomer 😅😕 Men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet, er enda veldig tidlig..
Deseo Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 5 timer siden, Tussilussi86 skrev: Æaj så kjedelig.. Hadde håpet det kunne være symptomer 😅😕 Men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet, er enda veldig tidlig.. Får krysse fingrene for at det ikke pga Crinone 🤞😁❤️
Tussilussi86 Skrevet 24. februar 2020 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2020 2 timer siden, Deseo skrev: Får krysse fingrene for at det ikke pga Crinone 🤞😁❤️ Ja får gjøre det 🙏🏻🤞🏻😁❤️ Håper virkelig det er min tur nå 💪🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå