AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Har lastet ned Horde appen og bestemt meg for å ta tak i økonomien. Jeg har flere kredittkort, noen med 26% rente og et med 15% rente, de fleste andre midt i mellom dette. (Ja, jeg har vært utrolig dum, men nå tar jeg tak i dette!) Kortet med 15% rente har jeg disponibelt ganske mye, så burde jeg flytte flere av de andre med over 20% rente over på dette eller er det ikke så mye å spare? Mulig det er et dumt spørsmål, men matte og økonomi er ikke min sterke side. Jeg har forøvrig sagt opp alle kortene jeg ikke hadde brukt, og det er jo en liten start. 🙂 Anonymkode: 22d41...36e
Hinkelpinkel Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Ja, flytt over på de med lavest rente.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 Den beste måten å gjøre dette på er å bruke kortet med 15% rente til å handle mat og andre ting du kjøper og de pengene du da får til overs betaler du rett inn på kortet med høyest rente. Når det kortet er nedbetalt sier du det opp og fortsetter å betale ekstra på samme måte på neste. At du bruker det billigste kortet til å kjøpe ting for i stedet for å betale regninger med det gjør at du får en rentefri periode først som sparer deg for enda mer. Anonymkode: e6b18...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå