AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Jeg skal bestille billetter til kino på nettet, men har tidligere bare kjøpt dem i skranken på vanlig vis. Hvordan får jeg billettene når jeg bestiller dem på nett? Må jeg gå i skranka eller må jeg bruke en automat? Anonymkode: e3e39...4d9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 Hvilken film? Anonymkode: 0a27d...3f7
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 Du laster de ned eller får billettene tilsendt på mobilen.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #4 Skrevet 23. februar 2020 Her jeg bor (nfkino) så får du billettene på melding eller app, laster opp koden og viser bare frem mobilen sånn at koden scannes av kinovakta før man går inn i kinosalen Anonymkode: a18b7...f63 2
Mezzosoprena Skrevet 23. februar 2020 #5 Skrevet 23. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal bestille billetter til kino på nettet, men har tidligere bare kjøpt dem i skranken på vanlig vis. Hvordan får jeg billettene når jeg bestiller dem på nett? Må jeg gå i skranka eller må jeg bruke en automat? Anonymkode: e3e39...4d9 Du får de enten som vedlegg per mail - eller hvis du bruker app så ligger de der. Som regel en QR-kode som de scanner når du skal inn på filmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå