Gå til innhold

Noen her som har hatt et opphold på Stine Sofies stiftelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på erfaringer og om det kan være verdt å gjøre det? Vil så gjerne gi barna en slik mestringsuke... 

Jeg bor i samme by som senteret er i og det holder meg litt tilbake. Kjenner til noen som jobber der. 

Burde dette holde meg fra å søke syns dere? 

Anonymkode: cc138...06a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk. Ikke la det at dere bor i samme by  hindre deg fra i å søke. De har taushetsplikt. Har bare gode erfaringer med senteret. 

Anonymkode: 86359...e2d

• Liker 4
Skrevet

Søk søk søk! 
De er utrolig flinke og de jeg har hørt som har vært der har hatt veldig gode erfaringer :) 

Anonymkode: b8a69...625

Skrevet

Takker :) finner ikke noe på nettsiden om hvor lang ventetid det er for å komme inn....og lurer også på hvor mange familier som er der samtidig og om de tar hensyn til alle aldre - også de minste (har ei på 4)...Noen som vet? Kan selvsagt ringe dem, men fint å høre fra noen som har erfaring eller kjenner til :) 

Anonymkode: cc138...06a

Skrevet

Har ikke vært der, men kan absolutt anbefale det mtp hva jeg har hørt. Virker veldig ordnet og flinke, tror ikke du angrer om du tar en uke der! 🙂

Anonymkode: 93dc5...80c

Skrevet

Søk! 

Om du kjenner noen som jobber der bør nesten bare være positivt. Du kan jo til og med spørre dem hvordan det er? De som jobber der er de mest forståelsesfulle og minst dømmende i hele verden! 

Å ha ei uke på det stedet er så fantastisk at du kan ikke tro det! Har du muligheten ville jeg nesten kalt det dårlig gjort å frarøve barna dine den muligheten. Det er ikke sant altså, men hallo! Det vil ikke koste deg ei krone, og det vil skape minner for livet. 

Anonymkode: 6bd63...e52

• Liker 2
Skrevet

Er det ett mødrehjem?

Anonymkode: dc76c...e87

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det ett mødrehjem?

Anonymkode: dc76c...e87

Nei.

Anonymkode: 38306...84e

• Liker 2
  • 2 år senere...
Skrevet

Hvorfor er folk så forbannet på eierne bak denne stiftelsen nå og kommer med mange beskyldninger mot dem? I følge folk her er jo mange fornøyd med tilbudet, og de kjemper en særdeles viktig sak.

Anonymkode: 60cbc...bc6

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor er folk så forbannet på eierne bak denne stiftelsen nå og kommer med mange beskyldninger mot dem? I følge folk her er jo mange fornøyd med tilbudet, og de kjemper en særdeles viktig sak.

Blander du med Andreas Hus nå?

Anonymkode: 6143c...d81

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ingen er forbannet.

Anonymkode: 45c65...cf2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ingen er forbannet.

Anonymkode: 45c65...cf2

Jo. Bare se i den tråden der det diskuteres om drapene i Kristiansand. Der sverter de eier av stiftelsen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo. Bare se i den tråden der det diskuteres om drapene i Kristiansand. Der sverter de eier av stiftelsen.

Hvis du leser den tråden så står det helt sikkert grunnen også. 

Anonymkode: 500d0...7a1

Skrevet

Hvis du leser den tråden så står det helt sikkert grunnen også. 

Anonymkode: 500d0...7a1

Nei, takk. Mye konspirasjonsteorier der, så tenker det er svært unyttig. Hele den norske stat er visst veldig korrupt. Refleksjonene blant brukere der er svært lavt. Foretrekker saklige opplysninger og fakta. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, takk. Mye konspirasjonsteorier der, så tenker det er svært unyttig. Hele den norske stat er visst veldig korrupt. Refleksjonene blant brukere der er svært lavt. Foretrekker saklige opplysninger og fakta. 

Så hvorfor spør når du ikke vil vite svaret? Det må da finnes bedre ting å ta seg til.

Anonymkode: 352a9...45d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så hvorfor spør når du ikke vil vite svaret? Det må da finnes bedre ting å ta seg til.

Jeg ønsker å vite svaret fra noen som er litt mer oppegående enn i den tråden. Kanskje andre har fått med seg noe. Ble du fornærmet av det, så beklager jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ønsker å vite svaret fra noen som er litt mer oppegående enn i den tråden. Kanskje andre har fått med seg noe. Ble du fornærmet av det, så beklager jeg.

Jeg har da ingenting å være fornærmet over så nei, det ble jeg ikke. Men det er jo nettopp kun de folka fra den tråden som er forbannet og alt det der, ingen andre. 

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, for å svare på en annen måte:

kjenner folk som har hatt opphold der. Opplevde dem som fornøyde. 

Anonymkode: 75ec9...227

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, for å svare på en annen måte:

kjenner folk som har hatt opphold der. Opplevde dem som fornøyde. 

Anonymkode: 75ec9...227

Takk. Stemmer med mine konklusjoner om seriøsiteten der. 

Skrevet

Bor også i samme by som senteret ligger i. Ville aldri tenkt det som dumt å ha et opphold der bare fordi man bor så nærme/kjenner noen der. Har hørt masse bra, og vet om familier som har gode erfaringer derfra. Syntes det er et fantastisk tilbud. Kjør på! 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...