Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
jeg har den siste uka småblødd litt/rosa utflod. Kan ikke sees på dopapiret, men i truseinnlegget. Slutta på p-piller i midten av desember, og har hatt to normale menstruasjoner etterpå. Normal lengde sykluser. Har nå hatt rosa utflod fra dag 15 og har det enda dag 20. 

mannen mente jeg hdde det slikt forrige gang jeg var gravid, men kan ikke huske det selv. Og uansett så er det vel alt for tidlig for eventuell festeblødning? Noen ideer om hva dette kan være? Bør jeg sjekke det hos lege? 

Anonymkode: 4248e...db8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være at du faktisk er gravid - men om du ikke er det så kan det jo være mange andre faktorer som kan spille inn og gjøre at man får mellomblødninger. Selv kan jeg få det om det har vært mye stress en periode, eller når jeg har vært svært aktiv seksuelt - som da kan gi små rifter som resulterer i små blødninger. Men om det er rosa så er vel det mindre sannsynlig. Hos meg er det som oftest ganske rødt om det skyldes rifter. En annen situasjon jeg var borti for noen år siden var at jeg fikk mellomblødninger som følge av en kjønnssykdom, men det er jo ikke en aktuell situasjon for deg når du er i et fast forhold. Mellomblødninger kan jo også være tegn på sykdom, så hadde jeg vært deg så ville jeg absolutt ha oppsøkt en gynekolog for å få en liten sjekk. Greit å utelukke sykdom ganske fort når man merker blødninger utenom normalen. 

Anonymkode: ba638...50b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...