Lamilia Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Hei! Dere som har sett serien! Kan dere fortelle meg hvem han fyren som blir satt i politibilen er? Politiet kommer gående med han når han fra Økokrim sitter ute med barna sine. Er det noen vi har sett tidligere i serien? dette skjer mot slutten av siste episode.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 11 minutter siden, Lamilia skrev: Hei! Dere som har sett serien! Kan dere fortelle meg hvem han fyren som blir satt i politibilen er? Politiet kommer gående med han når han fra Økokrim sitter ute med barna sine. Er det noen vi har sett tidligere i serien? dette skjer mot slutten av siste episode. Ligner jo veldig på svigerbroren til Ida. Anonymkode: f1450...32b
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 Var det ikke han uteligger-typen han møtte i en tidlig episode og var litt kompis med? Ikke at jeg skjønte helt poenget med den scenen egentlig. Anonymkode: 6069f...1cf 6
Lamilia Skrevet 23. februar 2020 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligner jo veldig på svigerbroren til Ida. Anonymkode: f1450...32b Ja,han som var advokaten hennes? det var det første som slo meg, helt til at han rett etter dukka opp ved huset hennes! å da var han velstelt.
Lamilia Skrevet 23. februar 2020 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det ikke han uteligger-typen han møtte i en tidlig episode og var litt kompis med? Ikke at jeg skjønte helt poenget med den scenen egentlig. Anonymkode: 6069f...1cf Det husker jeg ikke, men høres logisk ut, klare bare ikke å forstå meninga med akkurat den scenen
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #6 Skrevet 23. februar 2020 Var en kjenning av Erik Bråthen, sikkert fra da han jobbet som politi. Har sett han tidligere i serien. Det var ikke svogeren til Ida nei. Anonymkode: 8b043...a0e 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #7 Skrevet 23. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var en kjenning av Erik Bråthen, sikkert fra da han jobbet som politi. Har sett han tidligere i serien. Det var ikke svogeren til Ida nei. Anonymkode: 8b043...a0e Riktig dette. Det var tydeligvis en som Bråthen hadde hjulpet og hatt mye sympati for, selv om han bodde på gata. Sliter med å tolke scenen selv. Kanskje den skulle vise at folk ikke forandrer seg? Han hadde rotet seg bort i trøbbel igjen, selv om Bråthen prøvde å hjelpe han på rett vei. Eggen og de i B&G forandrer seg heller ikke. Anonymkode: 4a90e...5cb 2
MiniMjau Skrevet 24. februar 2020 #8 Skrevet 24. februar 2020 (endret) Kanskje de skulle illustrere at uteliggere/småkriminelle blir taua inn av politiet, mens de store gutta går så godt som fri. 3 mill + omkostniger er jo ikke mye for B&G. Det var ikke svigerbroren ihvertfall. Endret 24. februar 2020 av MiniMjau 10
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #9 Skrevet 24. februar 2020 12 timer siden, MiniMjau skrev: Kanskje de skulle illustrere at uteliggere/småkriminelle blir taua inn av politiet, mens de store gutta går så godt som fri. 3 mill + omkostniger er jo ikke mye for B&G. Det var ikke svigerbroren ihvertfall. Når du sier det, så er jeg enig i tolkningen din. Anonymkode: 4a90e...5cb
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #10 Skrevet 24. februar 2020 Handler vel kanskje også om at Eirik innser at han ikke kan hjelpe alle. Tidligere ville han løpt etter og insistert. Nå har han gitt opp litt. Og setter faktisk barna sine først. Anonymkode: 79897...c47
MiniMjau Skrevet 24. februar 2020 #11 Skrevet 24. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Handler vel kanskje også om at Eirik innser at han ikke kan hjelpe alle. Tidligere ville han løpt etter og insistert. Nå har han gitt opp litt. Og setter faktisk barna sine først. Anonymkode: 79897...c47 Ja, det var også en fin måte å se det på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå