Gå til innhold

Bamse, bamsemor

Fremhevede innlegg

Gjest Kontra
Skrevet

Skal vi basere oss på en annen tråd her inne på forumet, kommer det frem at kvinner flest liker overvektige menn (altså, bamser) - skal de velge mellom en pingle og førstnevnte. Spørsmålet jeg har lyst til å stille er om deres tror menn tenker likedan om kvinner. Er overvektige kvinner å forerekke fremfor kvinner med pinglete fysikk?

Link

Videoannonse
Annonse
Gjest KroppErGøy
Skrevet

Jeg selv foretrekker noe midt i mellom, men det er meg. ;)

Skrevet

SOM MANN PÅ 30 ÅR ER ABSOLUTT SLANKE KVINNER Å FORETREKKE, ALT ER BERDRE MED DEM.

HAR HATT MEG MED 3-4 STK OVERVEKTIGE DAMER, OG DU KOMMER LOKSOM IKKE HELT TIL "GODSAKENE"

OG DET FØLES SOM OM MUSA DERES ER LITT MER ÅPEN....JA, STØRRE.

OG ALLE DISSE STRELLMERKENE, ÆSJ.

NEI, GI MEG SLANKE FINE DAMER.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror ikek menn tenker på samme måte som kvinner . jeg ville også ha foretrukket bamsen , vanskelig å si, men jeg tro det er fordi vii kvinner vil ha en stor og sterk mann fordi det er maskulint. Sånne pingler er ikke interessante for de er lite maskuline synes jeg ihvertfall..og derfor lite sexy..

dette er bare spekulasjoner og jeg snakker ut iframeg selv. Kanskje andre tenker helt annerledes.. :o

Gjest gjest1
Skrevet

Vær så tynne de vil så lenge de er pene i trynet og har en stor feit tisselur!!

...og en god personlighet så klart.

Skrevet

jeg tror det er endel menn som liker kvinner med former fremfor pinglekvinner som du kaller det. :ler:

men jeg tror det finnes plenty av dem som vil ha pinglekvinnene også, jeg tror kanskje igrunnen at menn er litt mer fleksible på det området. :ler:

(nå klarer ikke jeg velge i den andre tråden heller jeg da....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...