AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Jeg er ute etter ny leppestift, gjerne en pleiende og med naturlige ingredienser. Siden den brukes på munnen, mens jeg spiser osv. synes jeg det er fint å være trygg på at den er bra. Har så langt brukt en helt vanlig leppestift til 159 kr. Prisen på en jeg fikk anbefalt lå på nærmere 300 kr. Synes det er mye, og lurer på om det er verdt det. Er så klart forskjellig fra person til person hvor mye man bruker på sminke. Men hva tenker du er ok å bruke på leppestift, om den er litt bedre enn vanlig? Hvor mye er det vanlig å bruke på leppestifter? Anonymkode: 20b4f...b5e
Zenobia Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 Kjøp på salg? Jeg synes Yves Rocher sine lebestifter er helt greie. De skryter av å ha botaniske ingredienser, og har omtanke for naturen Så raskt at de koster rundt det du er vant til: kr 159,-
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 Jeg har konstant i mange år vært på leit etter den perfekte nude fargen på gloss eller leppestift. Hadde jeg funnet den perfekte fargen hadde jeg brukt ganske mye. Hadde en billiggloss som favoritt i mange år men den gikk jo selvsagt ut av produksjon. Baby lips fra Maybelline i fargen taupe with me.
Gjest Raptuza Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 Dei har stort utval i rimelege lebestiftar på www.lyko.no Har kjøpt både vanleg og såkalla matte liquid lips der til under femtilappen pr stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå