Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svein Magne Pedersen

Tom Roger Kristiansen

Anonymkode: d1ccc...879

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Kreativ123 skrev:

Hei!

Vet du hva mer han heter egentlig enn Høvåg Snåsaen? Googlet det, men det men det kom ikke noe spesielt opp om han.

Han heter Magne Høie.  Trenger ikke å google han, for han praktiserer ikke lenger. 

Anonymkode: a7018...4da

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svein Magne Pedersen

Tom Roger Kristiansen

Nei nei og atter nei. Jeg er kristen og Svein magne Pedersen er helt sprø. Jo han hadde nok en gave til å helbrede men han misbrukte det på mange måter. 

Han ba min svigerfar om å droppe cellegift og behandling for han kom til å bli helbredet. To mnd senere døde han. 

Jeg vil faktisk advare mot han. Mange sårede mennesker har blitt skadet av han.

Den du nevner sist her vet jeg for lite om. Har hørt en del positivt. 

Anonymkode: fa8b5...d86

• Liker 3
Skrevet
On 2/23/2020 at 4:19 PM, Kreativ123 said:

Hei

Vet noen om noen som har like gode evner/varme hender som Snåsamannen hadde? Kanskje som er kristne? 

Takk for svar!

Får opp at det er tre stykker.

Anonymkode: 41eb4...00e

• Liker 1
Skrevet

Nå trodde jeg snåsamannen var død siden du skrev hadde. 

Anonymkode: a8451...f6c

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får opp at det er tre stykker.

Hvem da?

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, Kreativ123 said:

Hvem da?

Ikke helt sikker, det er litt dårlig signal i krystallkula i kveld.

Skrevet
På 23.2.2020 den 17.36, AnonymBruker skrev:

Ja!

Det finnes dessverre alt for mange folk som gir syke mennesker falske forhåpninger ved å utgi seg for å kunne magi. Noen av dem er kyniske pengesugere, men mange av dem har lurt seg selv til å tro at de faktisk er trollmenn/trollkvinner med magiske evner.

Jeg synes det er trist at så mange fremdeles tror på magi århundrer etter at vi har funnet ut hvordan man faktisk kan etterprøve slike påstander, og har funnet ut av det dessverre bare er ønsketenkning.

Håper du eller dine kjære blir kvitt helseplagene :)

Anonymkode: de3ae...d88

Og jeg synes det er trist at enkelte ser på healing som magi. Ikke noe magisk ved det i det hele tatt. Om mange år vil det være mulig å måle effekten i studier og antagelig også forklare vitenskapelig hva som skjer. Jeg vet om en eldre mann som healer. Broren min trodde ikke på healing i det hele tatt så jeg tilbød meg å betale for en healingtime. Han hadde aldri dratt hvis ikke jeg hadde insistert på å betale. Brukte flere dager på å få ham med. Broren min hadde sterk skulderbetennelse og hadde plagdes i 1 år. Brukte ikke medikamenter. På vei til healeren sa han til meg at dette er det mest borkasta du har brukt penger på.. spøkte og gjorde narr. Samme kveld etter han hadde vært hos healeren var skulderbetennelsen helt borte. Placebo er utelukket siden han trodde healing var kvakksalveri. Sjansen for at en skulderbetennelse blir helt borte når man har hatt den i over 1 år er også usannsynlig. Dette er 1/2 år siden og han er fremdeles helt uten symptomer eller smerter. 

Broren min ikke så eplekjekk lenger. Han har blitt mye mer åpen for at det er ting vi ikke kan forklare. At det ikke kan forklares i 2020 betyr ikke at det er magi. Teslas ideer og tanker ble også klassifisert som magi, nå anvendes mange av teoriene hans og vi forstår helheten. Vi ligger langt bak vitenskapelig ennå, man er arrogant om man tror vi har svaret på alt nå. Antagelig har vi vel utforsket noen få % av det vi i fremtiden kommer til å avdekke. Vær ydmyk!

Anonymkode: e4fe1...80b

• Liker 3
Skrevet

Dei som virkelig KAN dette, hører du ikke om. Dei vil vere anonyme. Det skjønner jeg godt. Men dei som gjør det for penger ville jeg ikke oppsøkt.

Anonymkode: bfecc...c3e

• Liker 2
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 26.2.2020 den 18.49, Oppreist skrev:

Her på sørlandet har vi en vi kaller "høvåg-snåsaen". Han hadde kontor i Lillesand og det sto lange køer på utsiden hos han. Utrolig mange som har fått hjelp hos han. 

Man skal virkelig ikke kimse av Snåsamannens evner. Han har en helt unik gave. Det er få som han men de finnes.

Jeg vet dessverre lite om hvor Høvåg-snåsaen har tatt veien. Kanskje du finner noe hvis du Googler litt...? 

Lykke til 🤗

Kontor? Tar han betalt?

Anonymkode: c1a45...4ad

AnonymBruker
Skrevet
På 27.2.2020 den 1.42, AnonymBruker skrev:

Kan ikke dere se å holde dere unna slike tråder, vi er så dritt lei av oppgulpet deres! Lag en egen tråd som heter "det finnes ingen helbredere" om dere har så forbanna sterkt behov for å forkynne dette! Dra dere vekk!

Anonymkode: 96f4c...e0f

Kan det tenkes at grunnen til at du blir så sint over at noen kommer med faktaopplysninger er at du innerst inne vet at dette ikke er virkelig?

Jeg har aldri sett noen andre enn alternativfolk og sterkt religiøse bli så sure når noen påpeker enkle, ubestridelige fakta.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det tenkes at grunnen til at du blir så sint over at noen kommer med faktaopplysninger er at du innerst inne vet at dette ikke er virkelig?

Jeg har aldri sett noen andre enn alternativfolk og sterkt religiøse bli så sure når noen påpeker enkle, ubestridelige fakta.

Tror ikke det er derfor. Jeg feks vet at det er slik. Med vet så skal det sies at jeg ikke trodde på slikt før. Og nå tror jeg ikke engang på det, men vet. Da er det litt irriterende å lese at folk kommenterer og tror de vet svaret på alt. Det er egentlig bare flaut å lese... og unødvendige kommentarer.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 27.2.2020 den 2.37, AnonymBruker skrev:

Svein Magne Pedersen

Tom Roger Kristiansen

Svindlere! 😡 leker med livene til folk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er healer og har opplevd mange fantastiske ting med healingen. Av hensyn til norsk lov kan jeg ikke komme med eksempler. Anser meg også som kristen.
Noen er kvaksalvere, noen ok og andre er flinke, men hvem som er flinkest kan jeg ikke gi deg svar på.

Jeg er en av de healerne som kan heale på flere ulike plan på et menneske. Mentalt, fysisk og på sjela.

Hvis noen av dere skulle mene at jeg er en juksepave så får dere bare tenke det. For meg går det helt fint å ikke bli trodd, har ingen trang for å overbevise noen om noe. Dere får ha deres tro i fred fra meg.

Anonymkode: 2093e...945

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er healer og har opplevd mange fantastiske ting med healingen. Av hensyn til norsk lov kan jeg ikke komme med eksempler. Anser meg også som kristen.
Noen er kvaksalvere, noen ok og andre er flinke, men hvem som er flinkest kan jeg ikke gi deg svar på.

Jeg er en av de healerne som kan heale på flere ulike plan på et menneske. Mentalt, fysisk og på sjela.

Hvis noen av dere skulle mene at jeg er en juksepave så får dere bare tenke det. For meg går det helt fint å ikke bli trodd, har ingen trang for å overbevise noen om noe. Dere får ha deres tro i fred fra meg.

Så lenge du ikke tar betaling er det greit. Tar du betaling er det svindel. Du kan kanskje heale noen. Men snåsamannen sine evner er ikke healing. Han har fått en lam person til å gå osv....

AnonymBruker
Skrevet
På 21.3.2020 den 9.23, AnonymBruker skrev:

Så lenge du ikke tar betaling er det greit. Tar du betaling er det svindel. Du kan kanskje heale noen. Men snåsamannen sine evner er ikke healing. Han har fått en lam person til å gå osv....

jobber du også gratis?? Så godt vi er flere som ikke trenger mat! For jeg trodde jeg var den eneste som kunne leve på luft og kjærlighet.
Men siden healing er svindel, så vil jeg gi stafett-pinnen videre til coacher! De driver å mentalt veileder mennesker, slik som healere ofte gjør, hvilket da også gjør dem til svindlere som bør jobbe gratis?

Skrevet

En healer fikset nakken min uten en gang at han kunne vite den var vond og hadde vært det i flere år

i tillegg fjernet han mine alvorlige maniske episoder som kom av bipolar lidelse

AnonymBruker
Skrevet
På 27.2.2020 den 17.17, AnonymBruker skrev:

Nei nei og atter nei. Jeg er kristen og Svein magne Pedersen er helt sprø. Jo han hadde nok en gave til å helbrede men han misbrukte det på mange måter. 

Han ba min svigerfar om å droppe cellegift og behandling for han kom til å bli helbredet. To mnd senere døde han. 

Jeg vil faktisk advare mot han. Mange sårede mennesker har blitt skadet av han.

Den du nevner sist her vet jeg for lite om. Har hørt en del positivt. 

Anonymkode: fa8b5...d86

Svein Magne Pedersen hjalp meg... 🤔 Det er noen år siden nå. Jeg er kristen. 

Anonymkode: 48f91...6dc

Skrevet

Du sier du er kristen. Hvorfor får du ikke hjelp fra Gud?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...