Kreativ123 Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Hei Vet noen om noen som har like gode evner/varme hender som Snåsamannen hadde? Kanskje som er kristne? Takk for svar! 1
nurcos Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 Om det finnes flere kyniske kvakksalvere? Jada, de er det dessverre mange av. 9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 1 minutt siden, Kreativ123 skrev: Hei Vet noen om noen som har like gode evner/varme hender som Snåsamannen hadde? Kanskje som er kristne? Takk for svar! Om det finnes flere svindlere og lurendreiere her i verden mener du? Ja, det gjør det nok garantert. Er bare å passe seg. Anonymkode: a9089...6b4 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #4 Skrevet 23. februar 2020 Jeg vet at Micahel Winger har benyttet seg av healere, kanskje han vet om noen. Lars Monsen hadde ham også med seg som sin personlige healer på på et løp en gang husker jeg...men vet ikke hvor god Michael er, eller om han tilbyr healing. Tror han har henvist til andre ved forespørsel. Vet heller ikke hvor gode disse andre er. Anonymkode: 96f4c...e0f 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #5 Skrevet 23. februar 2020 Ja! Det finnes dessverre alt for mange folk som gir syke mennesker falske forhåpninger ved å utgi seg for å kunne magi. Noen av dem er kyniske pengesugere, men mange av dem har lurt seg selv til å tro at de faktisk er trollmenn/trollkvinner med magiske evner. Jeg synes det er trist at så mange fremdeles tror på magi århundrer etter at vi har funnet ut hvordan man faktisk kan etterprøve slike påstander, og har funnet ut av det dessverre bare er ønsketenkning. Håper du eller dine kjære blir kvitt helseplagene :) Anonymkode: de3ae...d88 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #6 Skrevet 23. februar 2020 3 timer siden, Kreativ123 skrev: Hei Vet noen om noen som har like gode evner/varme hender som Snåsamannen hadde? Kanskje som er kristne? Takk for svar! Jeg lurer på det samme, men ser ut som det bare er han. De fleste andre er dessverre svindlere. Anonymkode: c1a45...4ad
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #7 Skrevet 23. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at Micahel Winger har benyttet seg av healere, kanskje han vet om noen. Lars Monsen hadde ham også med seg som sin personlige healer på på et løp en gang husker jeg...men vet ikke hvor god Michael er, eller om han tilbyr healing. Tror han har henvist til andre ved forespørsel. Vet heller ikke hvor gode disse andre er. Anonymkode: 96f4c...e0f Snåsamannen er ingen «healer». Han er noe helt annet. Michael og Snåsamannen kan ikke sammenlignes. Anonymkode: c1a45...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #8 Skrevet 23. februar 2020 Noen som kan tenke seg hvor mye energi det krever av enkeltpersonene som healer? Om man skal drive med dette på fast basis. Ikke alle vil ha pengene deres. Det finnes mange tullinger som tror de er noe de ikke er, og det finnes mange som bare vil tjene noen raske kroner. Healere holder seg som regel for seg selv, med sine. Anonymkode: aa6fc...545
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #9 Skrevet 24. februar 2020 Noen som vet dette? Håper virkelig det finnes flere som han. Men ser jo helt håpløst ut. Anonymkode: c1a45...4ad
Oppreist Skrevet 26. februar 2020 #10 Skrevet 26. februar 2020 På 24.2.2020 den 8.49, AnonymBruker skrev: Noen som vet dette? Håper virkelig det finnes flere som han. Men ser jo helt håpløst ut. Anonymkode: c1a45...4ad Her på sørlandet har vi en vi kaller "høvåg-snåsaen". Han hadde kontor i Lillesand og det sto lange køer på utsiden hos han. Utrolig mange som har fått hjelp hos han. Man skal virkelig ikke kimse av Snåsamannens evner. Han har en helt unik gave. Det er få som han men de finnes. Jeg vet dessverre lite om hvor Høvåg-snåsaen har tatt veien. Kanskje du finner noe hvis du Googler litt...? Lykke til 🤗 4
Kreativ123 Skrevet 26. februar 2020 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2020 Hei! Vet du hva mer han heter egentlig enn Høvåg Snåsaen? Googlet det, men det men det kom ikke noe spesielt opp om han.
Aragorn ll Elessar Skrevet 26. februar 2020 #12 Skrevet 26. februar 2020 Selvsagt finnes det mange bedragere. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #13 Skrevet 26. februar 2020 Finnes en I hver bygd. I Finnmark finnes det en på hvert hjørne. Anonymkode: 6bf83...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #14 Skrevet 26. februar 2020 Sjamanen til Martha. Anonymkode: a4c3a...6b6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #15 Skrevet 26. februar 2020 Ailo gaup? Anonymkode: 11a47...595
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #16 Skrevet 26. februar 2020 On 2/24/2020 at 8:49 AM, AnonymBruker said: Noen som vet dette? Håper virkelig det finnes flere som han. Men ser jo helt håpløst ut. Anonymkode: c1a45...4ad Nei, selvfølgelig er det ingen som vet dette, fordi du leter etter noe som bare eksisterer i eventyr! Anonymkode: 4e57e...885 1
Humas Skrevet 26. februar 2020 #17 Skrevet 26. februar 2020 Vet ikke om andre som ikke tar betalt. Snåsamannen har aldri tatt betalt. Jeg vet ikke om han har lovet helbredelse til noen, mulig han har det og tusenvis hevder det har hjulpet, noe også filmen om han viste. Tror heller ikke han har holdt noen tilbake for å oppsøke medisinsk hjelp. Det finnes nok mer mellom himmel å jord enn vi kan fatte. (Sjamanen som tar inntil 10.000 for å helbrede, og hevder å kunne helbrede f eks kreft synes jeg er galskap) 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #18 Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, Humas said: Vet ikke om andre som ikke tar betalt. Snåsamannen har aldri tatt betalt. Jeg vet ikke om han har lovet helbredelse til noen, mulig han har det og tusenvis hevder det har hjulpet, noe også filmen om han viste. Tror heller ikke han har holdt noen tilbake for å oppsøke medisinsk hjelp. Det finnes nok mer mellom himmel å jord enn vi kan fatte. (Sjamanen som tar inntil 10.000 for å helbrede, og hevder å kunne helbrede f eks kreft synes jeg er galskap) Ja, særlig placebo-effekt skal man absolutt ikke undervurdere. Det finnes mer enn vi faktisk forstår, men vi begynner å se en del tendenser. Anonymkode: 4e57e...885 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #19 Skrevet 26. februar 2020 Bestefaren min stoppa blod og sånt. Han var veldig lavmælt om det, og det var ikke noe man skulle ta penger eller ære for. Han gjorde det på meg en gang. Anonymkode: 05628...454 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #20 Skrevet 27. februar 2020 På 23.2.2020 den 16.21, nurcos skrev: Om det finnes flere kyniske kvakksalvere? Jada, de er det dessverre mange av. På 23.2.2020 den 16.21, AnonymBruker skrev: Om det finnes flere svindlere og lurendreiere her i verden mener du? Ja, det gjør det nok garantert. Er bare å passe seg. Anonymkode: a9089...6b4 På 23.2.2020 den 17.36, AnonymBruker skrev: Ja! Det finnes dessverre alt for mange folk som gir syke mennesker falske forhåpninger ved å utgi seg for å kunne magi. Noen av dem er kyniske pengesugere, men mange av dem har lurt seg selv til å tro at de faktisk er trollmenn/trollkvinner med magiske evner. Jeg synes det er trist at så mange fremdeles tror på magi århundrer etter at vi har funnet ut hvordan man faktisk kan etterprøve slike påstander, og har funnet ut av det dessverre bare er ønsketenkning. Håper du eller dine kjære blir kvitt helseplagene Anonymkode: de3ae...d88 2 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Selvsagt finnes det mange bedragere. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, selvfølgelig er det ingen som vet dette, fordi du leter etter noe som bare eksisterer i eventyr! Anonymkode: 4e57e...885 Kan ikke dere se å holde dere unna slike tråder, vi er så dritt lei av oppgulpet deres! Lag en egen tråd som heter "det finnes ingen helbredere" om dere har så forbanna sterkt behov for å forkynne dette! Dra dere vekk! Anonymkode: 96f4c...e0f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå