AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 I sommer skal vi gifte oss. Vi har vært inne på tanken på å ikke gifte oss for å heller bruke pengene på ivf. Men vi har bestemt oss for at det blir bryllup. Vi har prøv å bli gravid i 6 år nå. Og har holdt på med ivf forsøk gjennom det offentlige i 3 år nå. Forsøkene i det offentlige er brukt opp så neste steg blir privat, noe som er kjempe dyrt og vi har derfor vært i tenkeboksn på om vi heller skal droppe bryllup og bruke penger på forsøk, eller gifte oss og ønske oss penger som skal gå til forsøk. Anonymkode: 7d291...cf1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 Ja jeg har vært i flere bryllup hvor brudeparet ønsker seg penger, syns det er innafor. Men jeg likte veldig godt at det sto "vi har alt vi trenger, og ønsker oss penger til ….". I tilfellene jeg kjenner til sto det bryllupsreise da. Hvis jeg var bruden vet jeg ikke om jeg hadde "turt" å sette ivf på invitasjonen - men som gjest satt jeg pris på å gi penger til noe konkret, ikke bare penger. Du kjenner best på hva du syns er greit. Og noen vil sikkert gi noe nips uansett, sånn er det bare. Anonymkode: 19c9c...9cc 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 Lykke til med prøving! Jeg ville ha gifte dere jeg, etter mye prøving blir det nok godt å få tankene over på noe annet og feire hverandre 🥰 Dere kan jo ønske dere "penger til en ønsket familieforøkelse" for eksempel? Men som over sier så er det alltid noen gjester som ønsker å gi en gave. Anonymkode: 22abe...46c 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 Det må vel være den ultimate gave? Ab over skriver det fint♡ Anonymkode: d2d17...596 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #5 Skrevet 24. februar 2020 Takk for svar 🥰 Anonymkode: 7d291...cf1
Gjest Dævendøtte Skrevet 24. februar 2020 #6 Skrevet 24. februar 2020 Hadde lett gitt penger til dette formålet ❤️
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #8 Skrevet 24. februar 2020 Er i utgangspunktet imot å ønske seg penger, men i dette tilfelle hadde jeg gledelig gitt! Håper der klaffer for dere og at dere får et fantastisk bryllup på veien dit ❤️ Anonymkode: 7da52...651 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #9 Skrevet 25. februar 2020 Vi skal gifte oss, har bodd sammen en god stund og har egentlig alt vi trenger. Jeg klarer å komme på noen få ting vi faktisk trenger, men det er ikke så mye. Min kjære synes vi kan ønske oss penger. Vi skal betale hele bryllupet selv uten bidrag fra foreldrene våre, så han synes vi kan ønske oss penger og gjøre litt ekstra ut av festen. Jeg er ikke så fan av å ha penger på ønskelista, men det er jo heller ikke noen vits å ønske seg masse unødvendige greier for å fylle opp en liste. Kan selvfølgelig ønske oss servise til 24, men vi trenger det virkelig ikke. Så hvordan pleier det å bli mottatt hvis man skriver penger til ... på ønskelista? Er det mange som synes det er dårlig stil? Det er bedre å få penger enn en drøss stygge lysestaker, men vil ikke at folk skal synes vi er uhøflige som ønsker oss penger. Anonymkode: 40d63...357
Gjest Vegansucks Skrevet 25. februar 2020 #10 Skrevet 25. februar 2020 Er helt ok, ikke alle som vil ha kaffekopper og servise
Puffaris Skrevet 25. februar 2020 #11 Skrevet 25. februar 2020 Det er helt OK å ønske seg penger uansett årsak. Er også en lang tråd om dette allerede der det kommer frem flere gode synspunkt.
Anki- Skrevet 26. februar 2020 #12 Skrevet 26. februar 2020 Synes det er helt greit å ønske seg penger, uansett hva pengene ville blitt brukt til egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå