Gå til innhold

Briller eller ikke?

Sexy med briller?  

3 stemmer

1. 1. Sexy med briller?

• Oh yeah
      13
    • Nei nei nei
      10

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er deres preferanser? Syns dere det er sexy hvis det motsatte kjønn bruker briller? Har hørt endel folk si at de liker folk med briller. Det er noe sexy ved dem liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på personen, noen kler briller, andre ikke. Samboeren min kler sine briller veldig godt, jeg ville kanskje ikke gå så langt som å si at han blir mer sexy med brillene enn uten, men det er noe eget ved ham når han har dem på. Jeg derimot kler ikke briller spesielt godt, det ble bedre da jeg fant en skikkelig optiker som virkelig klarte å finne fram til de riktige brillene for meg, men jeg ser helt klart bedre ut uten briller. Men nå bruker jeg uansett så godt som bare linser (kun briller om kvelden), det har jeg alltid gjort.

Skrevet

Briller er dritsexy! En gang hadde jeg et forhold til en type som brukte briller, og noe jeg syntes var skikkelig sexy var hvis han hadde dem på mens vi hadde sex -særlig hvis han hadde dem på mens han slikket meg.

Oooohhhh!! Sexy!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Utrolig turn-off. Bruker briller selv og ser ut som en kjip lærerinne. Greit nok at noen tenner på lærerinner, men vet du hva. Men det skal understrekes at hvis en mann bruker briller innimellom, så er det jo ikke det som evt gjør jo ikke det fyren uattraktiv ;)

Gjest kanværedet
Skrevet

Men man må jo finne briller som passer en da! Synes ikke det er sexy når man har hatt de samme brillene i 20 år, og man ellers er en ung og kjekk mann. Jeg tenner på intelligens.....

Gjest seroxata
Skrevet

briller kan være utrolig sexy faktisk!! om de passer til ansiktsformen, vel og merke...

Skrevet
briller kan være utrolig sexy faktisk!! om de passer til ansiktsformen' date=' vel og merke...[/quote']

Enig.

Skrevet
briller kan være utrolig sexy faktisk!! om de passer til ansiktsformen, vel og merke...

Helt klart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...