Gå til innhold

Svensk feminist: Innfør separate badetider for kvinner og menn i svømmehaller

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, Kågebruker skrev:

Et idiotisk forslag. Ingenting mer å si.

Du kunne jo sagt noe om hvorfor du synes det er idiotisk.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 23.2.2020 den 15.43, vi har alle vårt skrev:

Nok en gang møtes ekstremfeminismen og islamismen. Lykke til Sverige.

Ja, det er ekstremt morsomt å se hvordan feministene av den svenske typen møter seg selv i døra :)

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, youcancallmejune said:

Nei, jeg sa fra til badevaktene. Hur så?

Så unge jenter var beglodd og trakassert av menn som eglet seg innpå dem og du sa ifra til badevaktene isteden for å ringe politiet? Jeg anser at du enten overdriver eller ikke forteller sannheten her, jeg har aldri sett menn gjøre dette bortsett ute på byen med voksne kvinner. Jeg har aldri sett dette ute på bad noen som helst plass. Det jeg har lest er at en mann (afghaner) hadde "seksuelt nødtilfelle" med ung gutt i Sverige i en svømmehall, det kan noe ha med saken og artikkelen i Sverige.         

Skrevet

Man må lese det som et litt humoristisk og spissformulert skråblikk. 

Skrevet (endret)
På 24.2.2020 den 1.45, Oppgitt78 skrev:

Hvis de «vanlige» feministene hadde vært flinkere til å vise at de tar avstand fra slike feminazier, så hadde feministbevegelsen blitt tatt langt mer på alvor.

Slike mennesker ødelegger bare for den gode/viktige jobben andre har lagt i dette. 

Sant. Men mannlige feminister kunne vært tydeligere også (og flere menn kunne oppført seg bedre...)

Endret av Rotemor
Skrevet

Så da kan man vel bare skille menn og kvinner helt i samfunnet? :) 

Deler landet i to, med grensekontroll. Så kan vi leve hver for oss, ferdig med det :) 

Tenk så deilig, slipper man alle disse problemene.  :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 timer siden, Nyttig skrev:

Så da kan man vel bare skille menn og kvinner helt i samfunnet? :) 

Deler landet i to, med grensekontroll. Så kan vi leve hver for oss, ferdig med det :) 

Tenk så deilig, slipper man alle disse problemene.  :) 

Hehe det hadde faktisk vært et artig eksperiment som sikkert ville vært en realitets sjekk for en del kvinner.

De ville nok vært veldig ivrig etter å komme tilbake til det gamle systemet etter under en måned når de hadde innsett hvor mye av samfunnet menn faktisk holder oppe.

En liten fun fact f.eks er at kvinner i snitt ALDRI går i pluss med tanke på hvor mye de betaler inn til staten i forhold til hvor mye de tar ut i løpet av hele livet sitt. Mens menn går i pluss rundt 40 års alderen etter å ha betalt tilbake for alle årene med skolegang, osv. via skatten.

Det var for noen år siden noen små smakebiter på dette hvor både "robinsonekspidisjonen" (survivor i andre land) i noen land, og Bear Grylls sitt overlevelsesprogram skillte kjønnene. Og resultatet var alltid det samme: Kvinnene klagde og sutret, og kriget seg imellom mens de ikke fikk noen ting gjort (fikk ikke en gang bygd noe "hytte" på survivor for å skjerme seg mot vær og vind, og sove om natta), mens mennene fort etablerte et slags hirarki og hadde en kameratslig tone mens de klarte seg bra i overlevelsesbiten. Så mens kvinnene brukte opp all maten de fikk i løpet av kort tid hadde mennene begynnt å fange og tilberede dyr og fisk, og annen mat de fant. Og etter hvert ble produksjonen nødt til å "redde" kvinnene, enten ved å gi de mer forsyninger, eller ved å få noen av mennene over på kvinnelaget. Det ser ut som at alle disse klippene som viste dette er blitt slettet fra youtube og bare døde linker fra nettsider er igjen så jeg får ikke linket til noe av det (og moderatorene her ville jo uansett bare slettet innlegget også da de ikke forstår hvordan copyright og sitatrett fungerer).

Endret av ForumBrukeren
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, ForumBrukeren skrev:

Hehe det hadde faktisk vært et artig eksperiment som sikkert ville vært en realitets sjekk for en del kvinner.

De ville nok vært veldig ivrig etter å komme tilbake til det gamle systemet etter under en måned når de hadde innsett hvor mye av samfunnet menn faktisk holder oppe.

En liten fun fact f.eks er at kvinner i snitt ALDRI går i pluss med tanke på hvor mye de betaler inn til staten i forhold til hvor mye de tar ut i løpet av hele livet sitt. Mens menn går i pluss rundt 40 års alderen etter å ha betalt tilbake for alle årene med skolegang, osv. via skatten.

Det var for noen år siden noen små smakebiter på dette hvor både "robinsonekspidisjonen" (survivor i andre land) i noen land, og Bear Grylls sitt overlevelsesprogram skillte kjønnene. Og resultatet var alltid det samme: Kvinnene klagde og sutret, og kriget seg imellom mens de ikke fikk noen ting gjort (fikk ikke en gang bygd noe "hytte" på survivor for å skjerme seg mot vær og vind, og sove om natta), mens mennene fort etablerte et slags hirarki og hadde en kameratslig tone mens de klarte seg bra i overlevelsesbiten. Så mens kvinnene brukte opp all maten de fikk i løpet av kort tid hadde mennene begynnt å fange og tilberede dyr og fisk, og annen mat de fant. Og etter hvert ble produksjonen nødt til å "redde" kvinnene, enten ved å gi de mer forsyninger, eller ved å få noen av mennene over på kvinnelaget. Det ser ut som at alle disse klippene som viste dette er blitt slettet fra youtube og bare døde linker fra nettsider er igjen så jeg får ikke linket til noe av det (og moderatorene her ville jo uansett bare slettet innlegget også da de ikke forstår hvordan copyright og sitatrett fungerer).

Kvinner vil alltid være avhengige av menn, de vil aldri klare seg uten. Mens mannen er den selvstendige på alle områder.

Men så har du gale feminister som hyler uansett.

Arbeidslivet skal også tilpasses så kvinnen kommer seg inn, det er jo galt.

Kvinner forstår for lite i samfunnet, lite forståelse for livet generelt. De skal alltid ha viljen sin uansett, ofte totalt urimelige. Vanskelig for de å skille mellom rett og galt.

Men joda! Det finnes bra kvinner der ute, men de er i fåtall.

Vi må bare godta at menn og kvinner ER forskjellig, har totalt ulike egenskaper fra naturens side. Vi kan ikke likestilles, vi vil aldri kunne fungere på den måten.

Så god lære, kvinner passer best med kvinner. Og menn med menn. Generelt sett.

Skrevet
On 2/25/2020 at 12:14 PM, ForumBrukeren said:

Dette programmet?

Skrevet

Upraktisk for meg som har barna med (begge kjønn). Da måtte det vært typ en dame og en mannedag og en beggedelerdag. 

Skrevet
On 2/24/2020 at 1:49 AM, Saph said:

Vi tar det for en selvfølge at folk forstår [...]

Man kan aldri ta det som en selvfølge at "folk" forstår det som man selv forstår. Folk er for forskjellige til at det faktisk skjer i samfunnet. 😛 

Skrevet
On 2/24/2020 at 1:51 PM, Cleopatra70 said:

Det er ofte man ser disse mennene som er i svømmebasseng bare for å sikle og glo, og de er temmelig ekle..

Pleier du å spørre de om hva intensjonen deres er? Og svarer de faktisk ærlig alle sammen også? For jeg regner med at du ikke er tankeleser?

Skrevet
11 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Pleier du å spørre de om hva intensjonen deres er? Og svarer de faktisk ærlig alle sammen også? For jeg regner med at du ikke er tankeleser?

Jeg regner med at du ikke er kvinne. Ta deg en tur på homsebar så skjønner du kanskje hva jeg mener.

Skrevet
1 minutt siden, Cleopatra70 said:

Jeg regner med at du ikke er kvinne. Ta deg en tur på homsebar så skjønner du kanskje hva jeg mener.

Jeg blir dessverre ikke tankeleser av å gå inn på en homsebar.

Skrevet
1 minutt siden, Miklo Velka skrev:

Jeg blir dessverre ikke tankeleser av å gå inn på en homsebar.

Du er altså helt totalt ute av stand til å skjønne kroppsspråk. Sjeldent, men ok.

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Cleopatra70 said:

Du er altså helt totalt ute av stand til å skjønne kroppsspråk. Sjeldent, men ok.

Voksent. Takk for debatten.

Poenget mitt, som du ikke tok, var at det er fullt mulig at du synes det er ubehagelig, uten at intensjonen til disse mennene var å dra til svømmehallen for å glane og sikle på kvinner. For intensjonen deres vet du ikke, uansett hvor krenket du blir.

Endret av Miklo Velka
Skrevet
23 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Voksent. Takk for debatten.

Poenget mitt, som du ikke tok, var at det er fullt mulig at du synes det er ubehagelig, uten at intensjonen til disse mennene var å dra til svømmehallen for å glane og sikle på kvinner. For intensjonen deres vet du ikke, uansett hvor krenket du blir.

For mange år siden da jeg var i 20-årene bodde jeg på hybel hos en mann på rundt 40. En dag skulle jeg bli med han og en venn av han på samme alder på Huk og bade. Vi hadde bil og skulle dra for å henta han, men fikk beskjed om at han kunne ikke bli med for han fikk ikke lov av kona. Jeg spurte husverten hvorfor i huleste hun ville forby han å dra å bade?

- Nei, hun er vel redd for at han drar dit for å se på damer.

- Javel, gjør han det da?

-Ja, det er jo derfor vi drar dit.

Så det er nok menn som drar i svømmebasseng også bare for å se på damer. Og når de tydelig ikke er spesielt opptatt med det de driver med, men ser rundt seg hele tiden, og bare "henger" der og prøver å møte blikket ditt når de svømmer imot deg, så er ikke matten så jævlig vanskelig å få til.

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, vi har alle vårt skrev:

Dette programmet?

Ja blant annet. Men uten den dumme bakgrunnsmusikken, og med hvordan mennene klarte seg til sammenlikning.

Skrevet
På 25.2.2020 den 13.24, Nyttig skrev:

Kvinner vil alltid være avhengige av menn, de vil aldri klare seg uten. Mens mannen er den selvstendige på alle områder.

Men så har du gale feminister som hyler uansett.

Arbeidslivet skal også tilpasses så kvinnen kommer seg inn, det er jo galt.

Kvinner forstår for lite i samfunnet, lite forståelse for livet generelt. De skal alltid ha viljen sin uansett, ofte totalt urimelige. Vanskelig for de å skille mellom rett og galt.

Men joda! Det finnes bra kvinner der ute, men de er i fåtall.

Vi må bare godta at menn og kvinner ER forskjellig, har totalt ulike egenskaper fra naturens side. Vi kan ikke likestilles, vi vil aldri kunne fungere på den måten.

Så god lære, kvinner passer best med kvinner. Og menn med menn. Generelt sett.

Synd at det alltid skal bli en diskusjon om hvilket kjønn som er "best".. Hvis du absolutt skal diskutere negative og positive sider med kjønnene er f.eks setningen "vanskelig for å skille mellom rett og galt" ganske komisk, da størstedelen av innsatte i norske fengsler er menn.. Men du ser ikke ofte at kvinner bruker den statistikken mot menn? 

Jeg tror ikke kvinner er mindre selvstendige enn menn, det går mer på personlighet og evner, ikke på kjønn. Menn hadde sikkert fint greid seg uten kvinner og omvendt. Men samfunnet hadde blitt kjedelig! 

den siste linjen der, hva sikter du til der? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...