Gå til innhold

Svensk feminist: Innfør separate badetider for kvinner og menn i svømmehaller

Anbefalte innlegg

Skrevet
14 minutter siden, Cleopatra70 said:

Det er ofte man ser disse mennene som er i svømmebasseng bare for å sikle og glo, og de er temmelig ekle..

Så kast ut de mennene som sikler og glor da.  Ikke generaliser til å få dette til å høres ut som det er noe alle menn gjør.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan tenkes at de faktisk har et problem med mannlige badegjester hvor hun bader. Jeg personlig har aldri opplevd noe problem med badegjester her i Norge, men det er ikke utenkelig at de har problemer i andre land, eller andre plasser. Jeg kan tenke meg et par land jeg har personlig vært i hvor egen badetid for kvinner er HELT nødvendig. 

• Liker 2
Gjest Trykksjakta
Skrevet

Hun hater menn. Ikke overraskende det hun skriver. Hun klarer heller ikke å skjule hatet.

"Män i grälla badshorts" trenger vel ingen kommentar....

Skrevet (endret)
26 minutter siden, Chiyo said:

Det kan tenkes at de faktisk har et problem med mannlige badegjester hvor hun bader. Jeg personlig har aldri opplevd noe problem med badegjester her i Norge, men det er ikke utenkelig at de har problemer i andre land, eller andre plasser.

Nei, det er ikke umulig at dette er et stort problem nettopp i Sverige. Vi vet hva slags kvinnesyn menn fra Midt-østen og Nord-Afrika har. Det pussig er at dette er resultatet av den politikker denne rabiate feministen støtter. Man ligger som man reder.

Endret av vi har alle vårt
  • Liker 6
Skrevet

Vi alle vet hva årsaken er, men vi får ikke lov til å si det. Hadde det vært hvite svenske menn så hadde vi bilder, video og plenty av fordømmelser osv.. 

• Liker 3
Gjest theTitanic
Skrevet
På 23.2.2020 den 15.43, vi har alle vårt skrev:

https://www.expressen.se/kronikorer/cissi-wallin/infor-konsseparata-badtider-for-alla-kvinnors-skull

Ekstremfeministen Cissi Wallin slår til igjen. Hun ødela livet og karrieren til en kjent kulturjournalist etter falske #metoo-anklager, og ble hun dømt for grov ærekrenkelse for dette. Nå har hun fått ny jobb i Expressen, og fortsetter sin kampanje mot menn.

Hun har nå vært på offentlig svømmehall og sett hvor ille menn oppfører seg. Det er "bröl, sexism och fysisk ockupation". Det er en "mänsklig köttgryta av tribaltatueringar, hårvax och alkoholdimma." Og dårlig badehygiene. Derfor foreslår hun å segrerere kjønnene for ALLE kvinners skyld: "Könsseparata badtider är ingen ”farlig segregering”, det är en ren nödvändighet för att kvinnor inte ska börja begå impulsiva hatbrott mot män i grälla badshorts."

Nok en gang møtes ekstremfeminismen og islamismen. Lykke til Sverige.

Segrering i svømmehallen...?  

Det må være noe alvorlig galt i hodet på vedkommende. 

Gjest theTitanic
Skrevet
2 timer siden, Chiyo skrev:

Det kan tenkes at de faktisk har et problem med mannlige badegjester hvor hun bader. Jeg personlig har aldri opplevd noe problem med badegjester her i Norge, men det er ikke utenkelig at de har problemer i andre land, eller andre plasser. Jeg kan tenke meg et par land jeg har personlig vært i hvor egen badetid for kvinner er HELT nødvendig. 

Problemet løses ved å skilte om hvilke regler for normal oppførsel som forventes, og bortvisning til evig tid for den som ikke evner å følge disse. 

Skrevet

Jeg går ikke lenger i svømmehallen på grunn av gamle menn som svømmer tett oppi ræva på damer MED SVØMMEBRILLER. De svømmer en lengde også står de ved kanten og sperrer av for alle som prøver å «ta i veggen». 

Skrevet

Adskilte bade/badstuetider og fellestider har da alltid eksistert. I alle fall så lenge jeg har levd. Det er kjempefint,
jeg har benyttet meg av begge deler selv og foretrekker helt klart å bade på kvinnedagene. Oppdaget at flertallet
av menn og gutter svømte med "svømmebriller" under vann og jeg følte meg beglodd både over og under vann.
Slik vil jeg ikke ha det. Svømming skal være en frihet og en skal slippe å ha menn innpå seg der om en ikke vil ha det.

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, vi har alle vårt skrev:

Nei, det er ikke umulig at dette er et stort problem nettopp i Sverige. Vi vet hva slags kvinnesyn menn fra Midt-østen og Nord-Afrika har. Det pussig er at dette er resultatet av den politikker denne rabiate feministen støtter. Man ligger som man reder.

Jeg kan fortelle deg at det er plenty av hvetemelshvite menn som er i svømmehaller og sikler, der jeg badet kan jeg ikke huske det var en eneste innvandrer.

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, Hoppetaujenta said:

Adskilte bade/badstuetider og fellestider har da alltid eksistert. I alle fall så lenge jeg har levd. Det er kjempefint,
jeg har benyttet meg av begge deler selv og foretrekker helt klart å bade på kvinnedagene. Oppdaget at flertallet
av menn og gutter svømte med "svømmebriller" under vann og jeg følte meg beglodd både over og under vann.
Slik vil jeg ikke ha det. Svømming skal være en frihet og en skal slippe å ha menn innpå seg der om en ikke vil ha det.

Hvor hen? Jeg har bodd i Oslo, Fredrikstad og Tromsø har aldri opplevd at bassenget har vært segregert? Det enste jeg har hørt om er at muslimske kvinner har sitt eget bad i Østfold.   

Skrevet
3 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Hvor hen? Jeg har bodd i Oslo, Fredrikstad og Tromsø har aldri opplevd at bassenget har vært segregert? Det enste jeg har hørt om er at muslimske kvinner har sitt eget bad i Østfold.   

Jeg fant flere med et raskt søk:

https://www.haugesund.kommune.no/selvbetjening/henvendelser/1463-tjenester-fra-a-a/190-idrettsanlegg#svommehall

https://www.klepp.kommune.no/ymse/apningstider1/

https://www.melhus.kommune.no/lundamo-svoemmehall.472068.no.html

https://www.ha.no/kultur-og-fritid/symjebasseng/symjehallen-pa-narbo/

Skrevet
1 hour ago, Hoppetaujenta said:

av menn og gutter svømte med "svømmebriller" under vann og jeg følte meg beglodd
både over og under vann.

Du oppdaget at du følte... man skal være ganske forsiktig med å si at man vet hva motivet til flertallet av menn er eller hva de tenker. Eller tenker jeg feil nå?

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Cleopatra70 skrev:

Det er ofte man ser disse mennene som er i svømmebasseng bare for å sikle og glo, og de er temmelig ekle..

Det er mange av dem her også. Mange unge jenter kvier seg for å bruke svømmehallen på grunn av dem. De både glor og flokker seg rundt ungjentene og kan bli innpåslitne. Jeg ville ikke hatt det minste imot kjønnsdeling visse deler av dagen.

• Liker 3
Skrevet
33 minutter siden, Cleopatra70 said:

Ingen av de har segregert kjønn, de har damekveld for ulike årsaker. Segregert menes adskilt, de har ikke et bad for menn og et for kvinner. Mener du også at klepp kommune tar å diskriminere på alder også? 

Det som var sagt var at kvinner og menn blir skilt av helt i badet. Der kvinner får sin tid og menn får sin egen tid og når hun skriver selv: "Könsseparata badtider är ingen ”farlig segregering”, det är en ren nödvändighet för att kvinnor inte ska börja begå impulsiva hatbrott mot män i grälla badshorts." Så er hun ikke med sine fulle fem for å si det sånn. 

Skrevet
35 minutter siden, youcancallmejune said:

Det er mange av dem her også. Mange unge jenter kvier seg for å bruke svømmehallen på grunn av dem. De både glor og flokker seg rundt ungjentene og kan bli innpåslitne. Jeg ville ikke hatt det minste imot kjønnsdeling visse deler av dagen.

Så ringte du politiet? 

Skrevet
26 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Så ringte du politiet? 

Nei, jeg sa fra til badevaktene. Hur så?

Skrevet

Et idiotisk forslag. Ingenting mer å si.

Skrevet

Kjønnsdelt bading var helt vanlg før. Man hadde egne kvinne og mannsdager. Og man badet helt nakne. 

• Liker 1
Skrevet
Sitat

ALLE kvinners skyld:

Dette må være noe av det særeste jeg noensinne har hørt ..😯 Hvorfor ??

Snakk om å være hysterisk ! Greit å fremme kvinners rettigheter liksom men ikke sunt når det går til hodet på deg..

Blir direkte flau over å være en av dem  når jeg ser hvordan enkelte damer oppfører seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...