Prelunia Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Hei! Vi holder på å selge boligen. Vi har megler. Dette valgte vi fordi vi har en nyfødt, barn fra før og må pusse opp det nye huset litt. Da tenkte jeg at vi kanskje ikke trengte å være så "på". Vi vasker og gjør klar til visninger på en ordentlig måte, selvfølgelig. Men hvor "på" skal man være i salgsprosessen? Og hva kan man kreve av megleren ? Eller er det megler som skal ta seg av mest ? Salget går tregt , og jeg merker at jeg begynner å tvile på megler. Jeg har ikke ringt og "mast" så veldig , siden vi har veldig mye å tenke på med at babyen vår ble syk. Nå har jeg ikke hørt noe fra megleren på 3 uker , er dette vanlig? Jeg skal ringe på mandagen og høre om planen videre....
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 Akkurat nå er det kjøpers marked har dere stylet boligen litt? Hatt mange visninger? Anonymkode: cd6b6...585
Prelunia Skrevet 23. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat nå er det kjøpers marked har dere stylet boligen litt? Hatt mange visninger? Anonymkode: cd6b6...585 Styret det etter anbefalinger fra megler, ryddet bort alt unødvendig. Hatt tre visninger på 4 mnd. Nå har vi flyttet og tatt med oss alt på soverommene, badet og gang.. Stua og kjøkkenet er møblert. Kanskje dumt med tanke på salg , men nå får jo kjøperne i hvert fall sett alt.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 Det høres rart ut å ikke høre noe ra megler på 3 uker. Men om dere ikke har planlagt noen ny visning, eller det er potensielle kjøpere som megler har kontakt med, er det jo ingen grunn for megler å ta kontakt. Så hva har dere avtalt med megler i nærmeste fremtid? Anonymkode: ba491...301
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #5 Skrevet 26. februar 2020 Vet du hvordan markedet er det dere skal selge? Om dere er desperate etter å selge må dere vurdere om prisen kanskje bør settes ned. Mulig timing også har med dette å gjøre. Det tar seg som regel opp når det nærmer seg påske. Anonymkode: ed020...53a
Prelunia Skrevet 1. mars 2020 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2020 På 26.2.2020 den 20.06, AnonymBruker skrev: Vet du hvordan markedet er det dere skal selge? Om dere er desperate etter å selge må dere vurdere om prisen kanskje bør settes ned. Mulig timing også har med dette å gjøre. Det tar seg som regel opp når det nærmer seg påske. Anonymkode: ed020...53a Markedet er nærmest dødt. Alt ligger ute kjempelenge. Har satt ned prisen, og kan ikke sette den ned lavere nå.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 Vår megler hadde altså visning hver uke, bortsett fra én, der han var på ferie. Anonymkode: 06ea5...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå