Gå til innhold

Gode rimelige spisestue stoler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter spisestue stoler som er gode å sitte på, gjerne så man kan sitte mange timer i de. Men helst ikke mer enn 1000 kr stolen.

Anonymkode: 542c9...e12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi trenger nok mer info enn dette. Hva slags stil har du? Foretrekker du stoler med trebein, stålbein osv. ? Jeg har ennå tilgode å finne spisestuestoler som er veldig gode, men de gjennomsiktige de solgte på ikea er gode. Mulig de har de enda

Anonymkode: 85ffa...01e

Skrevet
På 23.2.2020 den 13.35, AnonymBruker skrev:

Er ute etter spisestue stoler som er gode å sitte på, gjerne så man kan sitte mange timer i de. Men helst ikke mer enn 1000 kr stolen.

Jeg liker Ingolf stolene på IKEA

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nylig sett noen skikkelig fine spisestuemøbler på nett da jeg ønsker meg noe annet enn bare IKEA hele veien, men finner ikke link nå. Legger den ut her hvis jeg finner den

Skrevet

Disse fra Jysk var overraskende gode å sitte i, sånn for å se så moderne ut - https://jysk.no/spisestue/spisestoler/stol-hvidovre-natur-svart 

Disse var faktisk ikke ille også - https://jysk.no/spisestue/spisestoler/stol-favrbjerg-svart-eik

Problemer med akkurat den type stoler er at de trenger litt plass rundt bordet, kan ikke dyttes under. 

Anonymkode: 6e4dc...9e9

Skrevet

Takk for svar. Jeg har ikke valgt bord ennå, tenkte å velge stoler først, da det er viktig at stolene er gode å sitte i. Holder på med en hobby hvor det kan bli mange timer i stolene, har og innimellom besøk av venninner som holder på med samme hobby, og da sitter vi gjerne fra morgen til kveld. 

Skrevet

Vi hadde først svindyre store stoffstoler. De var så gode i butikken. Helt grusomme i lengden. 

Nå har vi enkle fløyelsstoler fra Jysk, 199 på salg. De er fantastiske 

Skrevet

De i velour fra Søstrene Grene er kjempegode å sitte i. 

Anonymkode: 4912d...299

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...