Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om vi kunne hjelpe hverandre litt med å fortelle om et godt kjøp eller favoritt produktet vårt. Kan være alt fra sminke til kroppspleie. Jeg har selv ikke brydd meg så mye om slikt tidligere, men har lyst å bli bedre på både sminke og ta vare på huden min :) 

Anonymkode: 68189...bea

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker serumet (den blå tuben) fra kicks sitt eget merke. Ganske rimelig og. Hjalp meg gjennom en fuktfattig vinter i fjor der jeg følte huden min var helt blæh.. Har ganske normal kombinasjonshud, men den hjalp meg veldig hvert fall. 

Vanskelig å finne en god fuktighetskrem. Prøvd litt av hvert, har nå my reboost fra clarins, virker sånn passe på meg. 

Favoritt mascara er Telescopic (gullfarget)fra L'Oreal og den Spa Lash fra Makeup Mekka. Sistnevnte er jo ganske billig og, og jeg merket at jeg fikk finere og lengre vipper med den. Snakk om bonus 😄 

Leppene  mine er superkresne på vinterstid, og da sverger jeg alltid til Elizaheth Arden 8 hour intensive lip repair balm i krukke.  Life saver! :)

På kroppen liker jeg lett lotion, og har funnet mange opp gjennom tiden som hjelper. En av de beste fant jeg hos Amway , body milk refresh. På pumpeflaske (jeg elsker pumpeflaske) og drøy så det holder!!   Lett og frisk duft som ikke sitter igjen lenge, klisser heller ikke. 

Håndkrem er jeg også glad i og det er virkelig en nødvendighet nå på vinterstid. Fikk en til bursdagen min,  Feelosophy white tea - den er supergod! Ikke klissete og trekker raskt inn.  Så nå leter jeg etter den og håper jeg finner den :)

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå crusher jeg på Ultimate Young og Beauty 🤩

Tar gjerne tips til en god hårkur for krøllete hår! 

Anonymkode: 8e4c0...2b0

• Liker 1
Skrevet

Max Factor False Lash effekt, den sorte orginale. Sikkert kjøpt 30 ganger

Ny favoritt er Maybelline Dream Urban Cover foundation

Et luxusprodukt verdt å nevne er Hourglass Ambient lightingpowder, har den i tonen Dim Light. Bruker den som hverdagshighligter og den får huden til å se veldig fin ut.

Har også kjøpt fysijans formula (klarer ikke stave det)  bronzer mange ganger, den er naturlig på og er avhengig nå som jeg er så blek.

Blink Eyebrowmoussse har jeg også brukt i åresvis, nå bruker jeg den sammen med Maybelline brow ultra slim.

Den beste concealeren jeg har prøvd er fra Bourjois og heter Radiance Reveal, har bestilt på LookFantastic. 

• Liker 2
Skrevet
På 24.2.2020 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå crusher jeg på Ultimate Young og Beauty 🤩

Tar gjerne tips til en god hårkur for krøllete hår! 

Anonymkode: 8e4c0...2b0

Kan du fortelle litt mer om Ultimate young og beauty? Hvilke bedringer ser du i huden osv? :)

Anonymkode: 538d3...27b

Skrevet

Av produktene jeg kjøper igjen og igjen over flere år; 

Estee Lauder midnight recovery serum

Sisley Rose Mask

Diorskin Nude Air foundation

Kate von D countouring pallette

Mac foundation brush

Laura Mercier transulent setting powder

Anonymkode: 7e650...f6b

Skrevet

Disse tingene må jeg ha og kjøper igjen og igjen: 

Giorgio Armani luminous foundation- den dekker godt samtidig som den ser ut som din egen hud, helt fantastisk! 
Anastasia brow wiz øyebrynsblyant. 
Maybelline the rocket mascara- gir masse volum uten å klumpe. Synes den er mye bedre enn dyrere merker som YSL, dior, lancome osv. 
Hudpleie fra Dermalogica. 
Bodylotion og deodorant fra biotherm. 

Anonymkode: 66c8e...7c9

Skrevet

Body Butter fra The Body Shop har vært fast inventar på badet i sikkert 15 år snart (kokos er storfavoritt) 

Foundation fra BareMinerals, eneste Foundation jeg har kjøpt to ganger.

EOS ble favoritt etter den var den eneste som reddet leppene mine mens jeg gikk Isotretinoin Orifam kur

Og nyeste favoritt er Fuji Green Tea Cleansing Hair Scrub fra TBS, endelig noe som tok seg av den flassete og fæle hodebunnen min

Skrevet

Bourjois healthy mix serum foundation. Har hamstret et lager så jeg slipper å måtte betale ekstra fra utlandet på en stund. 

Anonymkode: eb2d2...b59

Skrevet

Hydroquinone og  Tretinoin skrevet ut av hudlege i USA!  Billig, varer lenge og funker fjell! 

Anonymkode: bf312...df5

Skrevet
På 23.2.2020 den 13.48, Måneskinn skrev:

Jeg elsker serumet (den blå tuben) fra kicks sitt eget merke. Ganske rimelig og. Hjalp meg gjennom en fuktfattig vinter i fjor der jeg følte huden min var helt blæh.. Har ganske normal kombinasjonshud, men den hjalp meg veldig hvert fall. 

Vanskelig å finne en god fuktighetskrem. Prøvd litt av hvert, har nå my reboost fra clarins, virker sånn passe på meg. 

Favoritt mascara er Telescopic (gullfarget)fra L'Oreal og den Spa Lash fra Makeup Mekka. Sistnevnte er jo ganske billig og, og jeg merket at jeg fikk finere og lengre vipper med den. Snakk om bonus 😄 

Leppene  mine er superkresne på vinterstid, og da sverger jeg alltid til Elizaheth Arden 8 hour intensive lip repair balm i krukke.  Life saver! :)

På kroppen liker jeg lett lotion, og har funnet mange opp gjennom tiden som hjelper. En av de beste fant jeg hos Amway , body milk refresh. På pumpeflaske (jeg elsker pumpeflaske) og drøy så det holder!!   Lett og frisk duft som ikke sitter igjen lenge, klisser heller ikke. 

Håndkrem er jeg også glad i og det er virkelig en nødvendighet nå på vinterstid. Fikk en til bursdagen min,  Feelosophy white tea - den er supergod! Ikke klissete og trekker raskt inn.  Så nå leter jeg etter den og håper jeg finner den :)

Den ble solgt i Apotek 1, men dessverre bare som en del av en sommerkampanje. Syntes den var sååå god. Men Feelosophyhåndkremer har kommet i flere utgaver i korte perioder før, så det kan hende det kommer nye ifm påske eller sommerkampanje. Eventuelt kan du stikke innom et Apotek 1 og høre om de kan undersøke om det er noen apotek i kjeden som fortsatt har igjen av White teahåndkremen 🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...