Gå til innhold

Pris fotograf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig sum å betale en fotograf til bryllupet?

Da tenker jeg at fotografen tar bilder under forberedelser (sminke og påkledning før vielsen),  vielsen, under middag ett par timer under kaffen. Alltså jeg ser for meg at fotografen er til stede for bildetaking fra kl 9 til 19. Og da vil vi at fotografen er en del av gjestene også slik at fotografen får middag og kaffe sammen med oss. 

I tillegg vil vi ha bryllupsbilder, men tror kanskje disse bildene tas noen dager etter selve bryllupet. 

Hva har dere betalt?

Anonymkode: a0b6a...139

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vanlig sum å betale en fotograf til bryllupet?

Da tenker jeg at fotografen tar bilder under forberedelser (sminke og påkledning før vielsen),  vielsen, under middag ett par timer under kaffen. Alltså jeg ser for meg at fotografen er til stede for bildetaking fra kl 9 til 19. Og da vil vi at fotografen er en del av gjestene også slik at fotografen får middag og kaffe sammen med oss. 

I tillegg vil vi ha bryllupsbilder, men tror kanskje disse bildene tas noen dager etter selve bryllupet. 

Hva har dere betalt?

Anonymkode: a0b6a...139

For heldagsfoto (10-12 timer) tar de fleste profesjonelle rundt 30 000. Du finner sikkert billigere, men det vil du raskt se på kvaliteten. 

Anonymkode: 58134...9b2

Skrevet

25-30 tusen ca.. 

Det laveste jeg har sett på sånt er 10K, men det var en nybegynner som trengte bygge portofolie

Skrevet

Vi skal ut med 20k for heildagsfotografering og 450 høgoppløyste bilete. 

Anonymkode: 3618f...862

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...