AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Hva er vanlig sum å betale en fotograf til bryllupet? Da tenker jeg at fotografen tar bilder under forberedelser (sminke og påkledning før vielsen), vielsen, under middag ett par timer under kaffen. Alltså jeg ser for meg at fotografen er til stede for bildetaking fra kl 9 til 19. Og da vil vi at fotografen er en del av gjestene også slik at fotografen får middag og kaffe sammen med oss. I tillegg vil vi ha bryllupsbilder, men tror kanskje disse bildene tas noen dager etter selve bryllupet. Hva har dere betalt? Anonymkode: a0b6a...139
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er vanlig sum å betale en fotograf til bryllupet? Da tenker jeg at fotografen tar bilder under forberedelser (sminke og påkledning før vielsen), vielsen, under middag ett par timer under kaffen. Alltså jeg ser for meg at fotografen er til stede for bildetaking fra kl 9 til 19. Og da vil vi at fotografen er en del av gjestene også slik at fotografen får middag og kaffe sammen med oss. I tillegg vil vi ha bryllupsbilder, men tror kanskje disse bildene tas noen dager etter selve bryllupet. Hva har dere betalt? Anonymkode: a0b6a...139 For heldagsfoto (10-12 timer) tar de fleste profesjonelle rundt 30 000. Du finner sikkert billigere, men det vil du raskt se på kvaliteten. Anonymkode: 58134...9b2
Anim92 Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 25-30 tusen ca.. Det laveste jeg har sett på sånt er 10K, men det var en nybegynner som trengte bygge portofolie
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #4 Skrevet 25. februar 2020 Vi skal ut med 20k for heildagsfotografering og 450 høgoppløyste bilete. Anonymkode: 3618f...862
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå