AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Jeg skal gifte meg sommeren 2021 og skal sette dato. Men hvilken dato passer best? Da tenker jeg på når været er best. Jeg bor i nordland og her kan vi ha det veldig ustabilt men har lagt merke til at u sluttten av juli og august pleier å være den tiden hvor det kan være mest stabilt. Er det mest vanlig å gifte seg en lørdag? Jeg ønsker å gifte meg på en dato hvor været kan være fint, sol uten vind, men ikke for varmt heller. Hvilken dato burde vi gå for? Anonymkode: fceb9...441
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 Det er mest vanlig å gifte seg på en lørdag om man skal ha fest samme dag og skal ha gjester, spesielt tilreisende. Været er helt umulig å spå, men om du har ønske im sommervær er jo sommeren lurt å velge. Men det er ingen garantier, nå i klimaforandringenes og ekstremværets tid. Du kan booke bryllup midt i juli og få pøsregn og 8 grader. Sommer 2021 er jo også veldig lenge til, nytter ikke sjekke langtidsvarslet lisom Velg en dato du vil gifte deg, og der du tror gjester du vil skal være der kan komme. Så får været bli som det blir. Anonymkode: 39fd5...892 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 Du kan selvfølgelig se på værstatistikker og finne en dato der det ofte har vært fint vær, men det er uansett ingen garanti. Vi skal også gifte oss i Nordland neste sommer, og i følge statistikker på yr har det siden 2007 vært to dager med 15+ den datoen. Det er uansett andre ting enn været som er viktig for oss den dagen, og jeg trøster meg med at bildene blir mye finere når det er overskyet. 😁 Anonymkode: 066a7...527
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #4 Skrevet 25. februar 2020 Ikke velg fellesferien. Folk ønsker å bruke ferien slik de selv vil. Ikke flere år være tvunget til nå delta i bryllup. Jeg ville gått for midten av juni eller midten av august. Velg en lørdag slik tilreisende kan komme fredag og dra søndag. Er ofte billigere med fly utenom fellesferien også. Anonymkode: 6a237...200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå