Gå til innhold

Adidas/Nike/etc Hvor kjøpe til best pris?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så god på hvilke norske nettbutikker som er legitime/bra, og hvilke som oftest har best pris. Jeg vet om Zalando, og de har ikke ublu priser syns jeg, men jeg føler likevel at mange av disse prisene er ganske høye generelt. Er det noen butikker man skal styre helt unna? Hvilke nettbutikker syns dere selv er best?

Anonymkode: 0769f...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes prisene er ganske like i de ulike butikkene når man handler på fullpris. Dersom du synes det er dyrt, kjøp på salg? 🤔

Har vel kjøpt fra Get inspired, Boozt, Zalando, Sportamore... sikkert flere også. Boozt og Zalando er veldig greie når det kommer til retur. XXL har ofte ok tilbud, men også en del lokketilbud og prisjuks. Unngår dem etter alle avsløringene som har kommet i det siste. 

Anonymkode: 03445...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adidas.no  nike.no de har ofte salg, ellers outlet butikkene deres, begge ligger feks på Vestby

Anonymkode: 182c6...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adidas så ut som de har en meget grei outlet. og stort pluss for at de beskriver målene på modell og klær. litt stiv pris på frakt - ender nesten opp i samme pris som for eks Urban likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

adidas så ut som de har en meget grei outlet. og stort pluss for at de beskriver målene på modell og klær. litt stiv pris på frakt - ender nesten opp i samme pris som for eks Urban likevel.

De har fri frakt ved kjøp over 499,- (så sant dette ikke er endret nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zalando, Boozt, Adidas.no bla. Sjekker jevnlig om det er fine nye modeller, og når jeg finner noe jeg ønsker meg så sjekker om det ser ut til å gå raskt unna. Gjør det det så kjøper jeg, men ellers venter jeg på salg. Er gjerne salg med noen ukers mellomrom, så kjøper mye på salg. Nike og Adidas brukes mye her i huset, (og andre sportsmerker) så greit å følge med på tilbud. Skal lite til å komme opp i fraktfritt med en familie. 

Anonymkode: 867c0...314

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har fri frakt ved kjøp over 499,- (så sant dette ikke er endret nå)

Åh! det skal jeg sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...